Творчість митців італійського Відродження
Це був найбільший прогресивний переворот з усіх пережитих до того часу людством, епоха, яка потребувала титанів і яка породила титанів по с
Творчість митців Проторенесансу
П'єтро Кавалліні
Джотто
Лоренцетті
Сімоне Мартіні
Ніколло Пізано
Джованні Пізано
Раннє Відрродження
Філіппо Брунеллескі
Мазаччо
Донателло
Високе Відродження
Рафаель
Мікеланджело
Джорджоне
Тіціан
Браманте
Пізнє Відродження
Паоло Веронезе
Тінторетто
Дякую за увагу)

Творчість митців італійського Відродження

1. Творчість митців італійського Відродження

Підготувала: Федорчук Вікторія

2. Це був найбільший прогресивний переворот з усіх пережитих до того часу людством, епоха, яка потребувала титанів і яка породила титанів по с

Відродження
Це був найбільший прогресивний переворот з усіх
пережитих до того часу людством, епоха, яка
потребувала титанів і яка породила титанів по силі
думки, пристрасті і характеру, по багатосторонності і
вченості. Люди, що заснували сучасне панування
буржуазії, були всім чим завгодно, але тільки не
людьми буржуазно-обмеженими. Навпаки, вони були
більш-менш овіяні характерним для того часу духом
сміливих шукачів пригод"
Ф. Енгельс

3.

4. Творчість митців Проторенесансу

Серед найвідомиших творців цього періоду виділяють:
• Пьєтро Кавалліні
• Джотто ді Бондоне
• Амброджо Лоренцетті
• Ніколло Пізано
• Стефано Сассетта
• Джованнні Пізано
• Сімоне Мартіні
• Андреа Орканья
• Андреа Ванні.

5. П'єтро Кавалліні

Цикл
мозаїк
з шістьма
сценами
з життя
Марії
в церкві
Санта
Марія
в Трастевере
в Римі,
Різдво
Різдво
Христове
Цикл
мозаїк
з шістьма
сценами
з життя
Марії
в церкві
Санта
Марія
в Трастевере
в Римі,
Богородиці
Благовіщення
П'єтро Кавалліні
Працював у стилі фрески та мозаїки. Був знайомий із досягненнями візантійського мистецтва. Намагався
відійти від плаского відображення осіб, надати фігурам об'єму, а також правдивості, достовірності та
своєрідної чуттєвості. У багато в чому вплинув на творчість на сучасних йому художників, зокрема Джотто.
Кавалліні став провісником художнього стилю так званого Римського натуралізму.

6. Джотто

Капелла дель
Арена
Поклоніння
волхвів
Вознесіння Іоана Хрестителя
Хрест із Сан Феліче
Джотто
Джотто - перший в історії західноєвропейського живопису художник, порвав з
канонами середньовічного мистецтва і вніс у свої твори елементи реалізму.
Саме у Джотто живопис перестає бути лише допоміжним коментарем до
Святого Письма, знаходячи самостійне значення. У його біблійних сценах
діють живі люди, які відчувають живі людські емоції. Для сучасного
витонченого очі його живопис може здатися "примітивною", проте для свого
часу Джотто був найбільшим революціонером. До нього в живописі царювала
площину - у нього простір картини стало об'ємним. До нього персонажі
фресок носили радше символічний характер - у нього вони придбали
індивідуальні риси. До нього живопис була строго функціональна - у нього
атмосфера наповнилася різноманітними емоціями. З творчості Джотто
починається новий етап мистецтва, коли пластичні якості предметів і глибина
простору стають головним завданням живопису, коли першорядне значення
набуває моделювання обсягу тінню.

7. Лоренцетті

Плоди дурного правління
Амброджо Лоренцетті. «Цикл фресок« Алегорії доброго та поганого правління »в залі Ради дев'яти
Мадонна у славі
(Палаццо Пуббліко, Сієна). Алегорія доброго правління »
Лоренцетті
Амброджо був досвідченим флористом у фресковому живопису, в
роботах же застосовував фарби з великою вмілістю і легкістю. Художник
уважно вивчав античну скульптуру.

8. Сімоне Мартіні

Мадонна з ангелами та святими
Сімоне Мартіні
Благовіщення
У творах художника втілені ідеали пізніше лицарської культури; їм
властиві витонченість, любов до вишуканого лінійного малюнку,
емоційно-виразний м'який колорит. Його фрески та картини
відрізняються більшим реалізмом образів за попередників. Полюбляв
використовувати більш широку колірну гаму. Образи розташовував по
діагональним паралельним лініям, які сходяться у глибині, створюючи
ілюзію простору. Дотримувався чітких архітектурних рамок й
реалістичної ілюзії світла і тіні, їх гру. Поєднував тонкість, вишуканість
та витонченість образів та об'єктів, постійно вдосконалював натуралізм
осіб. Часто роботи поєднували в собі казкову атмосферу з гострим
почуттям реальності.

9. Ніколло Пізано

Фонтан для прикраси
центральної площі в
Перуджі
• Італійський скульптор і архітектор, основоположник скульптури
проторенессанса.
Восьмикутна
кафедра для
Сієнського
собору

10. Джованні Пізано

Стиль Джованні Пізано відрізняється більшою свободою і
динамічністю, він показує фігури в русі і використовує різні
засоби драматизації, його скульптурам притаманні різкі повороти
і незграбні контури. Значну увагу приділяв об'єму, відображення
руху. В його працях більше лінійності у порівняні з
попередниками. Намагався наділити свої роботи більшим чуттям,
драматизмом. В архітектурі для Пізано характерний виразність,
вільний простір. Стиль рельєфів має більші свободи та
невимушеності. Намагався об'єднувати скульптуру та
архітектуру. Став винахідником пласкої емалі, яку вперше
застосував при оздоблені вівтаря собору в Ареццо.

11. Раннє Відрродження

Початок XV століття отримав трьох могутніх реформаторів
мистецтва Італії, яким будуть наслідувати усі відомі майстри.
• В архітектурі — Філіппо Брунеллескі.
• В живопису — Мазаччо.
• В скульптурі — Донателло.

12. Філіппо Брунеллескі

13. Мазаччо

Вигнання з раю
Сцени з життя Петра.
Чудо про Статир
Мазаччо
Сцени з життя Петра.
Воскресіння сина
Теофіла, князя
Антіохійського і Петро
на кафедрі

14. Донателло

15. Високе Відродження

Високе Відродження вміщує творчість майстрів, яких вже
сучасники називали божественними:
• Леонардо да Вінчі
• Рафаель Санті
• Мікеланджело Буонаротті

16. Рафаель

17. Мікеланджело

18. Джорджоне

19. Тіціан

20. Браманте

21. Пізнє Відродження

Серед найвідоміших представників цього періоду:
• Паоло Веронезе
• Тінторетто

22. Паоло Веронезе

23. Тінторетто

24. Дякую за увагу)

English     Русский Правила