ЖОБА АТАУЫ: КОМПЬЮТЕРЛІК ОЙЫНДАРДЫ ДАЙЫНДАУ ЖӘНЕ ҚОЛДАНУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
Өзектілігі:
Мақсаты:
Ғылыми жаңалығы:
Әдіс-тәсілдері:
775.81K

Компьютерлік ойындарды дайындау және қолданудың маңыздылығы

1. ЖОБА АТАУЫ: КОМПЬЮТЕРЛІК ОЙЫНДАРДЫ ДАЙЫНДАУ ЖӘНЕ ҚОЛДАНУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ

«Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №10 орта мектебі» ММ
LOGO
ЖОБА АТАУЫ:
КОМПЬЮТЕРЛІК ОЙЫНДАРДЫ
ДАЙЫНДАУ ЖӘНЕ ҚОЛДАНУДЫҢ
МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
Жумагалиев Қуаныш 8 «А» сынып
Жоба жетекшісі: Сакиева Ж.О.

2. Өзектілігі:

LOGO
Танымдық- тәрбиелік маңызы бар
компьютерлік ойындарды өздері
ойлап дамыту барысында білім
және
оқу
дағдыларын
қалыптастыру.

3. Мақсаты:

LOGO
Балалардың
мінез-құлқына,
тәрбиесіне кері әсер етпейтін
компьютерлік
ойындарды
құрастыру,
және
тәжірибеден
өткізу.

4.

Міндеттері:
Компьютерлік ойындар
тарихы, компьютерлік
ойындардың психикаға
әсері жөнінде ақпарат
жинақтау.
Бағдарламан
ы тестілеу;
Оқиғаларды өңдеу
(бағдарламалық
кодты жазу);
LOGO
Жобаны талдау және
алгоритмін құру;
Title
Дизайнын таңдау;
Жобаның формасын құру;

5. Ғылыми жаңалығы:

LOGO
10-13 жас аралығындағы
балаларға арналған ойынды өзім
ойлап таптым.

6. Әдіс-тәсілдері:

LOGO
1
талдау;
2
жинақтау;
3
практикалық /программалау/
4
Click to add Title

7.

LOGO
www.themegallery.com
English     Русский Правила