3D графіка в науках про землю
Що нового
Задачі
Основні ідеї
Терміни
Масштаб(нерівномірний)
Зсув
Поворот
Поворот
Поворот
Композитні трансформації
Приклад композитного повороту та масштабування
Обернені композитні трансформації
Поворот
Поворот
Поворот в 3D
Геометрична інтерпретація 3D поворотів
Геометрична інтерпретація 3D поворотів
Геометрична інтерпретація 3D поворотів
Не комутативні
Довільна формула обертання

3D графіка в науках про землю. (Лекція 3)

1. 3D графіка в науках про землю

Конспект лекцій 2015 (Демидов В.К.) Лекція 3

2. Що нового

Багато різних систем координат в графіці
Глобальні, моделі, тіла, руки, ...
Щоб зв'язати їх, ми повинні зробити
трансформації між ними
Крім того, для моделювання об'єктів. У нас є
чайник, але
Необхідно помістити його на потрібне місце в
глобальних координатах
Необхідно переглянути його з різних кутів (ЛБ2)
Необхідно його масштабувати, щоб зробити більшим
або меншим
Демо ЛБ2

3. Задачі

Повторити основну математику цих
перетворень
Представляти перетворення, використовуючи
матричне і матрично-векторне множення.
Зробити Демо лекції: ЛБ2 і аплету
Трансформації аплету
Програмне забезпечення Brown University
Exploratories
http://www.cs.brown.edu/exploratories/home.html
Розроблено: Andries Van Dam і Jean Laleuf

4. Основні ідеї

Об'єкт в модельних координатах
Перетворення координат у глобальні
Представлення точки на об'єкті як вектори
Матричне множення
Демо аплету

5. Терміни

2D перетворення: обертання,
масштабування, зсув
Композитне перетворення
3D обертання
Переміщення: однорідні координати
Трансформація нормалей

6. Масштаб(нерівномірний)

sx
Scale(sx,sy) =
0
sx
0
0
0 0
sy 0
0 sz
0
sy
−1
s
x
S-1 =
0
x
sxx
y = syy
z
szz
transformation_game.jar
0
sy−1

7. Зсув

1
Shear =
0
a
1
S-1 =
1 −a
0 1

8. Поворот

2D простий, 3D складний. [Похідні?
Приклади?]
2D?
Тригонометрия
R(X+Y)=R(X)+R(Y)
Лінійний
Комутативний – не важен порядок для
transformation_game.jar
2 Д(поворот 2д.раб стоЛ)

9. Поворот

2D простий, 3D складний. [Похідні?
Приклади?]
2D?
x ′ cosθ −sinθ x
′ =
y
sinθ cosθ y
R(X+Y)=R(X)+R(Y)
Лінійний
Комутативний
transformation_game.jar

10. Поворот

7.0
,який буде
1.0
результат 2D обертання на190.0 градусів?
7.0
Іншими словами
English     Русский Правила