10.99M

Вибір комп’ютера

1.

Я ЙДУ КУПУВАТИ
КОМП’ЮТЕР
Проект зробили учні 9 класу Темник Віталій та
Строгуш Артур

2.

МЕТА ПРОЕКТУ: ДОСЛІДИТИ ВІД ЧОГО
ЗАЛЕЖИТЬ ВИБІР НОВОГО КОМП’ТЕРА

3.

ВИДИ КОМП’ЮТЕРІВ
ІСНУЄ ДЕЛЬКА ВИДІВ КОМП ’ЮТЕРІВ ,
ПРО НИХ ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ У НАСТУПНИХ
СЛАЙДАХ.

4.

СТАЦІОНАРНИЙ КОМП’ЮТЕР

5.

СТАЦІОНАРНИЙ КОМП'ЮТЕР — ЦЕ КОМП'ЮТЕР, ЯКИЙ
ВСТАНОВЛЕНИЙ У ПЕВНОМУ ПРИМІЩЕНІ ТА ПОСТІЙНО
ПІДКЛЮЧЕНИЙ ДО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ. СТАЦІОНАРНИЙ — ОЗНАЧАЄ
НЕПЕРЕНОСНИЙ, ЯКИЙ СТОЇТЬ НА ОДНОМУ МІСЦІ. ЗАЗВИЧАЙ ТАКІ
КОМП'ЮТЕРИ БІЛЬШІ ТА ПОТУЖНІШІ ЗА ІНШІ ТИПИ
ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП'ЮТЕРІВ.

6.

НОУТБУК

7.

НОУТБУК — ПОРТАТИВНИЙ ПЕРСОНАЛЬНИЙ КОМП'ЮТЕР, В
КОРПУСІ ЯКОГО ОБ'ЄДНАНІ ТИПОВІ КОМПОНЕНТИ ПК,
ВКЛЮЧАЮЧИ ДИСПЛЕЙ, КЛАВІАТУРУ І ВКАЗІВНИЙ ПРИСТРІЙ
(ЗВИЧАЙНО СЕНСОРНА ПАНЕЛЬ АБО ТАЧПАД), А ТАКОЖ
АКУМУЛЯТОРНІ БАТАРЕЇ.

8.

МОНОБЛОК

9.

МОНОБЛОК - ЦЕ ПОВНОЦІННИЙ КОМП'ЮТЕР, ЯКИЙ
ЯВЛЯЄ СОБОЮ ЗВИЧАЙНИЙ РІДКОКРИСТАЛІЧНИЙ
МОНІТОР. ПРИ ЦЬОМУ СИСТЕМНИЙ БЛОК ВІДСУТНІЙ,
ОСКІЛЬКИ ВСІ КОМПЛЕКТУЮЧІ ЗНАХОДЯТЬСЯ У
КОРПУСІ МОНІТОРА.

10.

ЗІ ВСІХ ВИЩЕ ПЕРЕЧИСЛЕНИХ Я БИ ВИБИРАВ НОУТБУК,
ОСКІЛЬКИ ВІН НАЙЗРУЧНІШИЙ ТА НІЯК НЕ ВІДСТАЄ ПО
ХАРАКТЕРИСТИКАМ ВІД ІНШИХ КОМП’ЮТЕРІВ.

11.

МИ ВИБРАЛИ ПОТРІБНИЙ НАМ ВИД
КОМП’ТЕРА, ТЕПЕР СЛІД ПОДУМАТИ
ДЛЯ ЧОГО ВІН НАМ ПОТРІБНИЙ

12.

ЯКЩО КОМП’ТЕР НАМ ПОТРІБНИЙ ДЛЯ РОБОТИ
АБО Ж НАВЧАННЯ ВІН БУДЕ МАТИ СЕРЕДНІ
ХАРАКТЕРИСТИКИ, ТОБТО ОПТИМАЛЬНИЙ
РОЗМІР ЕКРАНУ – 13,3-15,6 ДЮЙМА,
РОЗШИРЕННЯ – 1920×1080 ПІКСЕЛІВ FULL HD.
МАЄ БУТИ ПОТУЖНИЙ ПРОЦЕСОР ТА НЕ
МЕНШЕ 4 ГБ ОПЕРАТИВНОЇ ПАМ'ЯТІ.
ВІДЕОКАРТА ІНТЕГРОВАНА.
СЕРЕДНЯ ЦІНА – 15000 ГРН

13.

ЯКЩО НАМ ПОТРІБЕН КОМП’ЮТЕР
ДЛЯ ІГОР , ТО ТУТ СИТУАЦІЯ
НАБАГАТО ЦІКАВІША.

14.

ВИБІР ІГРОВОГО КОМП’ТЕРА ЗАЛЕЖИТЬ
ВІД ІГОР В ЯКІ МИ БУДЕМО ГРАТИ.
КОЖНА ІГРА МАЄ СВОЇ ВИМОГИ В ПЛАНІ
ХАРАКТЕРИСТИК. РОЗБЕРЕМО НА
ПРИКЛАДІ

15.

ЦЕ СИСТЕМНІ ВИМОГИ ДО ГРИ GOD OF WAR: RAGNAROK ЯКА
ВИЙШЛА 9 ЛИСТОПАДА 2022 РОКУ.
КОМП’ЮТЕР ДЛЯ ЦІЄЇ ГРИ НАМ ОБІЙДЕТЬСЯ +- У 21000 ГРН.

16.

А ОСЬ СИСТЕМНІ ВИМОГИ ДО ГРИ CS:GO, 2012 РОКУ.
ГРА МАЄ НАБАГТО МЕНШІ СИСТЕМНІ ВИМОГИ, АЛЕ Є ОДНА ВАЖЛИВА
ДЕТАЛЬ.
FPS ТА ГЕРЦОВКА МОНІТОРА. ЦІ ДВА ЗНАЧЕННЯ ВЗАЄМОПОВ’ЯЗАНІ.

17.

FPS (АНГЛ. FRAMES PER SECOND) КІЛЬКІСТЬ КАДРІВ, ЩО ЗМІНЮЮТЬСЯ ЗА
ОДНУ СЕКУНДУ. ЧИМ ЇХ БІЛЬШЕ, ТИМ
КАРТИНКА БУДЕ БІЛЬШ ПЛАВНІША,
ВІЗЬМЕМО ЗА ПРИКЛАД ВІДЕО В ЯКОМУ
ПОРІВНЮЮТЬ 15, 30,60 ТА 120 FPS

18.

19.

НАМ ЗДАЄТЬСЯ, ЩО РІЗНИЦІ МІЖ 60FPS ТА
120FPS, АЛЕ ЦЕ ЧЕРЕЗ МОНІТОР. БІЛЬШІСТЬ
МОНІТОРІВ МАЮТЬ 60 ГЕРЦ, АЛЕ ЩО ТАКЕ
ГЕРЦИ?

20.

ЧАСТОТА ОНОВЛЕННЯ МОНІТОРА — ЦЕ ХАРАКТЕРИСТИКА, ЯКА
ПОКАЗУЄ СКІЛЬКИ РАЗІВ НА СЕКУНДУ ЕКРАН ЗДАТНИЙ
ВИВОДИТИ НОВИЙ КАДР. НАПРИКЛАД, НАЙДОСТУПНІШІ ТА
НАЙПОШИРЕНІШІ МОДЕЛІ З ЧАСТОТОЮ 60 ГЦ ЗА ОДНУ СЕКУНДУ
ВСТИГАЮТЬ ЗМІНИТИ КАДР 60 РАЗІВ. ТОБТО, ЧИМ БІЛЬША
ЧАСТОТА ОНОВЛЕННЯ МОНІТОРА, ТИМ БІЛЬШЕ КАДРІВ МОНІТОР
БУДЕ ОБРОБЛЯТИ. КАРТИНКА БУДЕ БІЛЬШ ПЛАВНІШОЮ

21.

ЦЕ НАМ ГОВОРИТЬ ПРО ТЕ, ЩО ЯКЩО МИ
БУДЕМО ІГРАТИ В ІГРИ НА ПРОХОДЖЕННЯ, НАМ
ПОТРІБЕН ІГРОВИЙ КОМП’ТЕР ПРОСТО ІЗ
ХОРОШИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ. ЯКЩО Ж МИ
БУДЕМО ГРАТИ В ІГРИ НА РЕАКЦІЮ, ТАКІ ЯК
CS:GO, VALORANT, НАМ ДО ЦЬОГО ВСЬОГО
ПОТРІБЕН ЩЕ Й ХОРОШИЙ МОНІТОР. ОТЖЕ,
СЕРЕДНЯ ЦІНА ХОРОШОГО ІГРОВОГО НОУТБУКА
– 30000 ГРН.

22.

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!
English     Русский Правила