27.25M
Категория: МаркетингМаркетинг

Контекстна реклама PPC

1.

Контекстна реклама
PPC

2.

Познайомимось!

3.

Тепер ваша черга
1. Мене звуть…(але ви можете звати мене майбутній PPC-cпец)
2. Я прийшов/ла на цей курс для того щоб…
3. Мій досвід з Google Ads…або іншими рекламними інструментами

4.

Заняття 1. Введення у контекстну рекламу.
Заняття 2. Пошукова реклама. Збір семантичного ядра
Заняття 3. Динамічні пошукові кампанії. Пошукові оголошення.
Заняття 4. Налаштування та оптимізація. Google Ads Editor
Заняття 5. Торгові рекламні кампанії та Performance Max
Заняття 6. Системи аналітики. Google Analytics
Заняття 7. Інтерфейс і цілі Google Analytics
Заняття 8. Контекстно-медійні рекламні кампанії (КМС).
Заняття 9. Контекстно-медійні рекламні кампанії (КММ). Ремаркетинг.
Заняття 10. Реклама на Youtube та автоматизація рекламних кампаній.
Заняття 11. Стратегії призначення ставок.
Заняття 12. Кейси оптимізації рекламних кампаній.
СТРУКТУРА КУРСУ

5.

Організаційні моменти
1. Ми з вами спілкуємося в чаті та безпосередньо на уроках,
коли захочеться написати мені в особисті повідомлення,
подумайте точно чи воно того варте =)
2. На питання в чаті я відповідатиму в проміжку між 18 та 21
годиною, ну або коли буде вільна хвилинка)
3. Якщо ви надумаєте запитати щось о 2 ночі відправляйте
повідомлення м’ютом

6.

Заповіді продуктивного навчання
1. Ми не соромимося питати, коли щось не зрозуміло. Дурних
питань не існує!
2. Ми намагаємося ходити на заняття та бути на них активними,
щоб заняття не виглядали як цілковитий монолог лектора, бо
лектор потім сумує після таких занять*(
3. Ми розуміємо, що окрім лекцій треба ще додатково займатися
самостійно, наприклад читати: довідковий центр Google Ads,
довідковий центр Google Analytics.
4. Ми ОБОВ*ЯЗКОВО робимо домашні завдання!
5. Ми ГУГЛИМО!

7.

План заняття
1. Воронка продажів
2. Що таке контекстна реклама?
3. Інструмент Google Ads
4. Основні типи рекламних кампаній
5. Огляд основного функціоналу рекламного кабінету
6. Основні терміни у PPC

8.

Воронка та маркетингові
характеристики
Воронка продажів - це модель, яка відображає шлях,
яким клієнти проходять від першого контакту з вашим
продуктом або послугою до прийняття рішення про
купівлю. Ця модель нагадує пісочний годинник та
включає кілька стадій.
PPC

9.

Свідомість (Awareness): Це перший етап,
коли потенційний клієнт вперше дізнається
про ваш продукт або послугу.
Інтерес (Interest): На цій стадії користувач
проявляє інтерес і починає досліджувати
більше інформації про ваш продукт або
послугу. Він може відвідувати ваш веб-сайт,
читати блоги, дивитися відео тощо.
Бажання (Desire): На цьому етапі клієнт вже
зацікавився вашим продуктом і починає
відчувати бажання його мати. Важливо
створювати зміст та рекламу, які підсилюють
бажання.
Дія (Action): Це остання стадія воронки, де
клієнт приймає рішення купити ваш продукт
або послугу.

10.

Що ж таке та
контекстна
реклама?

11.

Контекстна реклама - це вид реклами в Інтернеті, який відображається на вебсайтах чи пошукових системах, таких як Google, відповідно до ключових слів чи
контексту, з якими пов'язані конкретні рекламні оголошення. Основна ідея
контекстної реклами полягає в тому, щоб показувати рекламу користувачам, які
активно цікавляться певними темами чи шукають конкретну інформацію.

12.

13.

Google Ads (Google AdWords) - онлайнрекламна платформа, розроблена Google.
Вона дозволяє рекламодавцям
створювати та показувати рекламу в
різних мережах Google, включаючи
результати пошуку, мережу веб-сайтів
Google Display Network, YouTube та інші
партнерські платформи Google.

14.

Пошукова
мережа
Медійна
мережа

15.

Пошукова мережа включає в себе:
• Результати пошуку Google;
• Google Карти;
• Google Покупки;
• Google Зображення;
• Пошукові партнерські сайти.

16.

17.

18.

19.

Медійна мережа включає в себе:
• Youtube;
• Google Discovery;
• Gmail;
• Google Feed;
• Пошукові партнерські сайти та
мобільні додатки.

20.

21.

22.

23.

24.

Огляд типів рекламних кампаній
Пошукові кампанії (Search Campaigns): Ці кампанії спрямовані на відображення
оголошень в результатах пошуку Google. Вони дозволяють показувати вашу рекламу
користувачам, які активно шукають конкретні товари чи послуги.
Торгові оголошення (Shopping ads): Ці оголошення відображають продукти з
фотографіями та цінами в результатах пошуку та інших мережах Google.
Рекламні кампанії на відображення (Display Campaigns): Ці кампанії спрямовані на
показ реклами на різних веб-сайтах, включаючи ті, які є частиною мережі Google
Display Network. Вони дозволяють створювати графічну та текстову рекламу для
відображення на сайтах партнерів Google.
Відеокампанії (Video Campaigns): Ці кампанії спрямовані на рекламу на платформах
відео, таких як YouTube. Вони дозволяють створювати відеорекламу та взаємодіяти з
аудиторією через відеоролики.

25.


Пошукові кампанії найбільше підходять для активної аудиторії, яка шукає
конкретні товари або послуги.
Рекламні кампанії на відображення дозволяють розширити охоплення і
побудувати бренд.
Відеокампанії ідеально підходять для підвищення брендової обізнанності,
залучення уваги, пояснення продукту, залучення аудиторії через динамічний
візуальний контент.

26.

Основні компоненти та функції Google Ads

27.

Основні терміни в PPC
PPC (pay per click) — це модель оплати інтернет-реклами, коли
рекламодавець платить за кліки користувачів по рекламному
оголошенню.

28.

Показ (impression) - відображення рекламного оголошення на сторінці результатів
пошуку чи на інших партнерських веб-сайтах або платформах. Показ відбувається, коли
реклама з'являється перед користувачем, навіть якщо користувач не натиснув на
рекламу.
Клік (Click) - це взаємодія користувача з рекламою, коли він натискає на
рекламний банер або текстове оголошення, щоб перейти на веб-сайт
рекламодавця.

29.

CTR (Click-through rate) — співвідношення
кількості кліків до кількості показів рекламного
оголошення.
CTR = [Кількість кліків] / [Кількість показів] x 100%

30.

Вартість кліку (CPC, Cost per click) — вартість кліку
по рекламному оголошенню.
CPC = [Витрати на рекламу] / [Кількість кліків]

31.

Ціна за 1000 показів (CPM) — вартість 1000 показів
рекламного оголошення.
CPM = [Витрати на рекламу] / ([Кількість показів] * 1000

32.

Частота — кількість переглядів оголошення одним
користувачем за визначений проміжок часу.
Охоплення — кількість унікальних користувачів, які
бачили рекламні оголошення за визначений проміжок
часу.

33.

Конверсія — корисна дія користувача на сайті або в застосунку
(додавання товару в корзину, покупка, дзвінок, відправка форми call
back).
Вартість конверсії (Cost per action, CPA) — вартість однієї конверсії.
CPA = [Витрати на рекламу] / [Кількість конверсій]

34.

Коефіцієнт конверсій (Conversion Rate, CR) — % користувачів сайту,
які зробили конверсію.
CR = [Кількість конверсій] / [Кількість сеансів]

35.

ROAS (Return on advertising spend) — рентабельність
інвестицій в рекламу.
ROAS = [Дохід] / [Витрати на рекламу] * 100%

36.

Ціна 1 товару - 1000 грн
Витрати - 4230 грн
Кількість покупок покупок - 12
ROAS = [(12*1000)] / [4230] = 2,83 = 283%
[Дохід] / [Витрати на рекламу] *100%
CPA= 4230 / 12 = 352.5 грн
[Витрати на рекламу] / [Кількість конверсій]

37.

Time for Homework!

38.

Матеріали для вивчення
1. Що таке воронка продажу?
2. Що таке воронка продажів і навіщо вона потрібна?
3. Типи рекламних кампаній в Google Ads — з чого почати
4. Про типи кампаній Google Ads
5. Як вибрати тип кампанії
6. Типи рекламних кампаній Google Ads
7. A Comprehensive Guide to Google Search Partners
8. Ads Transparency Center
English     Русский Правила