Запитання для повторення
Актуалізація вивченого матеріалу
Актуалізація вивченого матеріалу
Вкажіть назви елементів вікна програми Scratch
Інформатика 7 клас
Фізкультхвилинка
Вправи для очей
Актуалізація вивченого матеріалу
Підсумок
Розгадай ребус
Домашнє завдання:
2.31M
Категория: ИнформатикаИнформатика

Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch. Практична робота №3. 7 клас

1. Запитання для повторення

informatic.sumy.ua
Запитання для повторення
1. Які процеси називаються циклічними? Наведіть приклади.
2. Що таке графічна форма подання алгоритму?
3. Які вказівки повторення ви знаєте?
4. Д\з № 1
5. Д\з № 2
Розділ 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням

2. Актуалізація вивченого матеріалу

informatic.sumy.ua
Актуалізація вивченого матеріалу
Вкажи у яких ситуаціях багато разів повторюють ті самі дії
Розділ 1. Електронне листування

3. Актуалізація вивченого матеріалу

informatic.sumy.ua
Актуалізація вивченого матеріалу
Заповніть блок – схему циклу з лічильником.
Початок
Повторити N разів
Команда
Кінець
Перевіримо д\з №

4. Вкажіть назви елементів вікна програми Scratch

informatic.sumy.ua
Вкажіть назви елементів вікна програми Scratch
Розділ 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням

5. Інформатика 7 клас

Informatic.sumy.ua
Informatic.sumy.ua
Інформатика 7 клас
Урок №9
Практична робота №3: "Складання та виконання алгоритмів з
повторенням у середовищі Scratch"
LOGO
Розділ 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням

6. Фізкультхвилинка

informatic.sumy.ua
Фізкультхвилинка
Розділ 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням

7.

informatic.sumy.ua
Практична робота № 3
«Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch»
Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм
1. Запустіть програму Scratch.
2. Складіть і виконайте алгоритм, щоб отримати зображення, наведене
на рисунку 3.15.
Рис.3.15
Розділ 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням

8.

informatic.sumy.ua
Практична робота № 3
«Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch»
3. Збережіть складений проект у своїй папці у
файлі з іменем практична 4.1.
Приклад
алгоритму
Розділ 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням

9.

informatic.sumy.ua
Практична робота № 3
«Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch»
Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм
4. Складіть і виконайте алгоритм, щоб отримати зображення, наведене
на рисунку 3.16.
Рис.3.16
Розділ 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням

10.

informatic.sumy.ua
Практична робота № 3
«Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch»
5. Збережіть складений проект у своїй папці у
файлі з іменем практична 4.2.
Приклад
алгоритму
6. Закрийте вікно програми Scratch.
Розділ 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням

11. Вправи для очей

informatic.sumy.ua
Вправи для очей
Наші очі трішки втомились і ми зараз
відпочинемо. Виконуємо вправи за командою:
1. Швидко поморгати, закрити очі і посидіти спокійно, повільно
рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.
2. Повільно поводіть очима зліва направо і справа наліво, вгору-вниз і
навпаки по 3 рази.
Розділ 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням

12. Актуалізація вивченого матеріалу

informatic.sumy.ua
Актуалізація вивченого матеріалу
Укажи, повторення яких частин утворить орнамент “Меандр”.
Розділ 1. Електронне листування

13. Підсумок

informatic.sumy.ua
Підсумок
1. Які процеси називаються циклічними? Наведіть
приклади.
2. Який загальний вигляд команди циклу з лічильником?
3. Що таке тіло циклу і заголовок циклу?
4. Який алгоритм називають алгоритмом із циклом?
5. Як називається цикл, який входить у тіло іншого циклу?
6. Який цикл називається зовнішнім і який — внутрішнім?
Розділ 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням

14. Розгадай ребус

informatic.sumy.ua
Розгадай ребус
Відповідь: ВНУТРІШНІЙ ЦИКЛ
Розділ 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням

15. Домашнє завдання:

informatic.sumy.ua
Домашнє завдання:
Повторити п. 3.1. (с. 65 – 72);
Виконати завдання на друкованих аркушах
Створити
проект
для
(використати цикли)
створення
Розділ 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням
орнаменту

16.

informatic.sumy.ua
LOGO
English     Русский Правила