Похожие презентации:
Середовище програмування MakeCode
1.
Середовище програмуванняMakeCode.
Урок 3. Робототехніка
2.
Cередовищі програмування Makecode• Візуальне середовище програмування Make Code
компанії Microsoft в ігровій формі навчає
працювати з платою. Програма збирається з
окремих блоків коду. Потім плата програмується за
допомогою хмарного середовища на сайті
microbit.org. Візуальне середовище програмування
Make Code схоже на Scratch.
3.
Cередовищі програмування Makecode• Комбінуючи блоки команд, змінних і логічних
функцій, можливо створювати інтерактивні проекти
— фітнес-трекер, електронний годинник з компасом,
текстове нагадування, таймер зворотного відліку та
кілька електронних ігор.
4.
Емулятор фізичного пристрою• Емуляція (англ. emulation) — відтворення
програмними або апаратними засобами
або їхньою комбінацією роботи інших
програм або пристроїв.
• Емулятор – це віртуальний пристрій, який
здатний відтворити роботу фізичного
пристрою, використовуючи те ж саме
програмне забезпечення.
5.
У середовищі програмування MakeCode ми будемовикористовувати емулятор плати Micro:bit
6.
Головна сторінка середовища Makecode7.
Вікно візуальногосередовища
програмування MakeCode
https://makecode.microbit.org/#editor
8.
Блоки команд9.
Блок Базовий10.
Створення проекту «Іменний бейдж»• У розділі Базовий (Basic) обрати блоки
«Постійно» та «Показати світлодіод». За
допомогою світлодіодів створити
власне ім’я
11.
Створення проекту «Іменний бейдж»Помістити блоки
команд світлодіодів
всередину блоку
«Постійно» у
порядку написання
імені
12.
Створення проекту «Іменний бейдж»• Запустити
виконання
проекту на
емуляторі
13.
Створення проекту «Іменний бейдж»1. Завантажити
проект
2. Файл з
проектом
Відеоінструкція
https://cut.ly/5UbArC0
14.
Корисні посилання при підготовці до уроку:https://cutt.ly/sUbPVhg
https://cutt.ly/SUbP9ES
https://cut.ly/sUbAq9Q
https://cutt.ly/6UbP45J
15.
Домашнє завдання:1. Вивчити поняття емулятора та емуляціі; повторити
визначення що таке алгоритм, блокове програмування,
інформаційні процеси, середовище програмування.
2. Вивчити інтерфейс середовища програмування
MakeCode
3. Створити проект «Іменний бейдж» та відправити файл
вчителеві.