Похожие презентации:
Ознайомлення з основами програмування в середовищі Lazarus
1.
Ознайомлення зосновами
програмування в
середовищі
Lazarus.
2.
Поле – це компонент, якийвикористовується для введення даних
• Властивості поля Top, Left, Name, Color,
Enabled, Visible, Font аналогічні до
відповідних властивостей напису.
• Як і для форми, і для кнопки, значення
властивостей поля Height i Width можна
змінити або на вкладці Властивості, або
перетягуванням спеціальних маркерів на
межах поля.
3.
ВЕЛИЧИНИ. СТАЛІ ТАЗМІННІ ВЕЛИЧИНИ
4.
Щоб розмістити поле на формі,потрібно двічі клацнути по кнопці
5.
ВИКОРИСТАННЯ ПОЛЯ ДЛЯВВЕДЕННЯ ЧИСЕЛ
6.
Вікно виконання проекту додаваннядвох дійсних чисел
7.
Виконання лінійних алгоритмівАлгоритм обчислення значення виразу
2
2
2
2
x y
z
x y