Похожие презентации:
Графічне відображення даних на мові програмування Python
1.
ГРАФІЧНЕ ВІДОБРАЖЕННЯ ДАНИХНА МОВІ ПРОГРАМУВАННЯ PYTHON
2.
1. ЯК У МОВІ ПРОГРАМУВАННЯ PYTHON СТВОРЮЮТЬПОЛОТНО ДЛЯ МАЛЮВАННЯ?
• У програмах часто використовують малюнки: ілюстрації, рухомі зображення, фони тощо. Деякі
середовища програмування мають засоби, які забезпечують додавання готових зображень до
програмного коду або створення і форматування малюнків у самій програмі.
3.
• Наприклад, у навчальному середовищі створення та виконання алгоритмів Скретч вивикористовували такі засоби для роботи з графікою:
• • змінювали образи об’єктів, завантажуючи їх із бібліотеки;
• • малювали об’єкти у вбудованому графічному редакторі;
• • виконували побудову зображень виконавцем, вказуючи у програмному коді команди групи Олівець.
4.
• У мові програмування Python ви вже використовували модуль побудови зображень turtle. У вікніпобудови можна було виконувати різні зображення у вигляді піксельної графіки.
5.
• Для побудови графічних об’єктів, що складаються з геометричних примітивів і готових малюнків,викликають відповідний метод модуля tkinter, який імпортують до проекту (мал. 19.1).
6.
• Розмір полотна визначається значеннями властивостей Height -кількість точок за вертикаллю, та Width— за горизонталлю. Полотно складається з окремих точок — пікселів, координати яких задаються
значеннями х та у (мал. 19.2).
7.
2. ЯКІ ГЕОМЕТРИЧНІ ПРИМІТИВИ МОЖНА СТВОРЮВАТИ ЗА ДОПОМОГОЮ МОДУЛЯCANVAS?
СТВОРЕННЯ ЗОБРАЖЕНЬ НА ПОЛОТНІ ВИКЛИКАЄТЬСЯ МЕТОДОМ:
Об’єкти можуть мати параметри: fill — колір заливки, dash — тип заливки, width — ширина лінії та інші.
8.
9.
• Вправа 1. Стрілка.• Завдання. Створіть малюнок стрілки за зразком (мал. 19.3).
• 1. Відкрийте середовище програмування. Створіть новий файл програми мовою Python з іменем
Стрілка_Прізвище в папці Навчальні проекти своєї структури папок.
10.
2. ВВЕДІТЬ ПРОГРАМУ ПОБУДОВИ СТРІЛКИ (МАЛ.19.4).
3. Запустіть програму на виконання. Перевірте, чи відповідає результат зразку. За потреби виправте
помилки.
4. Проекспериментуйте з описаними в коментарях властивостями. Як їх зміна впливає на
отриманий результат?
11.
ВПРАВА 2. ПРЯМОКУТНИКИ.ЗАВДАННЯ. СТВОРІТЬ МАЛЮНОК ДВОХ ПРЯМОКУТНИКІВ ЗА
ЗРАЗКОМ (МАЛ. 19.5).
12.
ВВЕДІТЬ ПРОГРАМУ ПОБУДОВИ ЖОВТОГОПРЯМОКУТНИКА
13.
• Доповніть програму командою побудови верхнього прямокутника з координатами діагоналіпобудови (10, 10, 190, 60).
• Запустіть програму на виконання. Перевірте, чи відповідає результат зразку. За потреби виправте
помилки.