31.97M
Категория: ПрограммированиеПрограммирование

Класи та об’єкти

1.

C#
Класи та об’єкти
1

2.

ООП
ООП – (Об'єктно-орієнтоване програмування)
Парадигма програмування, де основними концепціями є
поняття класів та об’єктів.
<<
2

3.

Клас
Клас – це конструкція мови,
що складається з
1) ключового слова class
2) ідентифікатора ( імені )
3) тіла.
Клас може містити у своєму тілі:
поля, методи, властивості та події (события)
Поля визначають стан, а методи поведінку майбутнього об’єкту
3

4.

Об’єкти та екземпляри
Об’єкти містять у собі статичні поля та всі методи.
Екземпляри міститять нестатичні поля.
4

5.

Приховування реалізації членів класу
Модифікатори доступу – private та public
визначають видимість членів класу.
Не варто ніколи використовувати відкриті
поля, це поганий стиль. Для звернення до
полів варто застосовувати методи
6

6.

Властивості
Властивості - це конструкція, котра заміняє собою використання
звичайних методів доступу
Робота з властивостями екземпляру нагадує роботу з полями екземпляру
Властивість складається з імені, типу та тіла. У тілі визначаються
методи доступу, через використання ключових слів set і get
Метод get автоматично спрацьовує коли ми намагаємось отримати значення
Метод set автоматично спрацьовує коли властивості намагаються присвоїти
значення.
Це значення представлено ключовим словом value
6

7.

Властивості
(ReadOnly та WriteOnly)
Метод доступу get використовується для отримання значення зі змінної
Метод доступу set використовується для встановлення значення у змінну
Властивості лише для
зчитування
7
Властивості лише
для запису

8.

Конструктор
Конструктор класу – це спеціальний метод, який викликається під час
побудови класу
Конструктори класу бувають двох видів
Конструктор за замовчуванням
Користувацький конструктор
Якщо у тілі класу явно не визначений жодний конструктор, то завжди
використовується «невидимий» конструктор за замовчуванням
Ім’я конструктора завжди збігається з іменем класу. Конструктори не
мають значень, що повертаються.
8

9.

Конструктор
Один конструктор може викликати інший конструктор того самого класу, але за умови якщо після
сигнатури викликаного конструктору поставити ключове слово this та вказати набір параметрів, котрий
повинен співпадати за кількістю та типом з набором параметрів викликаного конструктору
Викликаний конструктор
Викликаючий конструктор
Спроба викликати конструктор з неіснуючим набором
параметрів призведе до помилки під час компіляції
9

10.

Властивості, що реалізуються автоматично
Властивості, що реалізуються автоматично – це найбільш лаконічна форма властивостей, їх є сенс
використовувати коли в методах get та set не потрібна додаткова логіка
При створені властивостей, що реалізуються автоматично, компілятор створює закрите, анонімне
резервне поле, котре буде доступне завдяки методам доступу get і set
10

11.

Посилання
Сильні та слабкі
Створення екземпляра по сильному посиланню
Створення екземпляра по слабкому посиланню
11

12.

Інкапсуляція
Інкапсуляція (інкапсуляція варіацій) –
Техніка приховування об'єктно-орієнтоване програмних систем
11

13.

14.

Всі пам'ятають?
11

15.

11

16.

11

17.

11

18.

<<
English     Русский Правила