Похожие презентации:
Архітектура, скульптура і живопис Латинської Америки
1. Архітектура, скульптура і живопис Латинської Америки
Мексиканська школамонументального живопису:
Д. Рівера, Х. Ороско,
Д. Сікейрос. Живопис Ф. Кало.
2.
У XX столітті одним із значнихцентрів світової художньої культури
стала Мексика. В її мистецтві панівне
місце займають графіка і
монументальний живопис.
Сформувалося сучасне мистецтво
Мексики під час революції 1910 - 1917
років, коли народ вів боротьбу проти
диктатури президента Діаса.
Революція у митців породила бажання
показати одвічне прагнення народу до
національного й соціального визволення.
З 1920 по 1924 р. - час культурної
революції в Мексиці. У 1922 році за
ініціативою Сікейроса і Рівери був
створений "Синдикат революційних
живописців". В планах організації було
наблизити мистецтво до трудящих, а
монументальний живопис мав
можливість це здійснити.
Д. Рівера. «Збір цукрового
очерету». фрагмент
розпису
в палаці Ернан Кортеса в
3.
Мексиканский монументальний живопис став таким чиномпородженням революції та її літописом. Монументальному
живопису (і дещо менше національній графіці) припало на долю
зафіксувати головні події політичної і революційної боротьби в
Мексиці, віднайти і показати образ нового мексиканця з народу,
індіанця чи
метиса.
Мексикано-американська війна 1937—1939 рр.
4.
Мексиканський муралізЦе монументальне мистецтво (живопис
на архітектурних спорудах), яке
дістало назву муралізм (настінний
живопис).
На початку ХХ ст. молоді художники,
натхненні Мексиканською революцією,
проголосили нові творчі ідеї:
мистецтво має бути масовим,
національним;
звертатися до народу;
відроджувати давню культуру
індіанців.
Відтоді стіни громадських будівель
стали оформляти циклами фресок,
сюжети яких відображали життя
народу, його боротьбу та історію
країни.
Алегорія Каліфорнії.
(1930). Автор: Дієго
5. Представники мексиканського муралізму
Ідеї свободи і правпростих людей лягли
в основу муралізму.
Муралісти хотіли
показати трагедію
людей, загнаних у
суспільство
насильства та
безправ'я.
Процесія ,1979
Хорхе Гонсалес Камарена
6.
Хорхе Гонсалес Камарена —мексиканський художник
і скульптор ХХ ст.
Стінопис «Вивільнення», 1959 ,
Палац красних мистецтв,
7.
Тріумф культури. Фреска будівлі монастиря Інституту технологій тавищої освіти Монтеррей у м. Монтеррей, Нуево-Леон, Мексика.
8.
Об”єднання Латинської Америки. 1964-65. Акрил нагрубій ліпнині. 35,2 х 6 метрів. Університет
Консепсьон, Консепсьон, Чилі.
9.
Хосе Ороско (1883—1949) –мексиканський художник, революціонер,
один з провідних новаторівмонументалістів XX століття.
Особливості творчості художника Хосе
Клементе Ороско: «Емоції по максимуму» таке кредо художника в зображенні
персонажів. Творчість цього мексиканського
художника в своїй основі трагічно, його мета
- показати жах і протиприродність
насильства і ворожнечі між людьми,
домагаючись того, щоб «на індіанця дивилися
не як на індіанця, а як на людину, рівного
будь-якій людині». Картини Ороско яскраві і
контрастні, композиції відрізняє особливий
ритм, а образи сповнені лякаючою
експресією, і, разом з тим, носять
узагальнений характер. Спосіб переконання
Ороско і головна зброя його живопису гротеск.
Хосе Ороско
«Автопортрет»
10.
Хосе Ороско. Фреска«Повстанці загону Сапати»
Розпис фресок «Руйнування старого порядку»
Хосе Клементе Ороско на одній із стін Колегіо
Сан-Ільдефонсо в історичному центрі Мехіко.
11.
12.
Давид Сікейрос (1896—1974)мексиканський художник — живописець, графік і стінописець,
політичний активіст, учасник комуністичного руху. Сам
вибрав для себе друге ім'я - Давид.
«Автопортрет»
У своїй творчості Сікейрос надавав
образам підвищену експресію, велику
пластичну силу, відстоюючи нові
принципи активного впливу художніх
творів на маси. Художник створював
монументальні композиції, в яких
конкретні персонажі поєднуються з
символічними уособленням соціальноісторичних сил, використовував ефекти
динамічно скорочених перспектив,
сміливо вводив живопис у взаємодію зі
скульптурними формами, застосовував
нові художні матеріали (синтетичні
фарби, керамічна рельєфна мозаїка) .
13.
Давид Сікейрос.«Марш людства»
14.
Давид Сікейрос. Мурал на будинкуРекторату університету в Мехіко
15.
Поліфорум (музей сучасногомистецтва)
Пам'ятник муралізму,
відкритий у1971 року.
Споруджений і розписаний
за проектом і під
керівництвом видатного
мексиканського художника
Давида Сікейроса. На
дванадцятигранній будівлі
зображено моменти
історичного поступу
людства.
16.
Зовнішніфрески
17.
Пневматичний ліфт у музеї піднімає глядачів у зал із рухомою підлогою, щообертається. Глядач пересувається вздовж стін, то віддаляючись від них,
то наближаючись. У поле його зору потрапляють різні фрагменти фрески.
Такий прийом, за задумом митця, дозволяє глядачеві відчути себе частиною
зображеного дійства.
18.
Інтер’єр являє собою суцільну фреску настінах і стелі загальною площею 4331 м2.
19.
20.
Дієго Рівера(1886—1957)
один з піонерів Мексиканського муралізму,
прославився своїми реалістичними фресками і
яскравими картинами. Він був захоплений
живописом з дитинства і почав займатися
мистецтвом в мексиканській Академії СанКарлос, коли йому було всього десять років.
Його художній внесок в історії мистецтва
цінувався у всьому світі і виставлявся на різних
виставках по всьому світу, а його картини були
спонтанними, оскільки Дієго одного разу сказав:
«Я малюю те, що бачу, я малюю те, що малюю і
я малюю те, що думаю ».
21.
Вулиця в Авіла«Танець в Теуантепек»
22.
Фріда КалоПродавщиця квітів .
23.
Історія Мексики - Світсьогодні і завтра. (1929).
24.
25. Фріда Кало де Рівера (1907 — 1954) — мексиканська художниця
Фріда Кало деРівера (1907 — 1954) —
мексиканська художниця
яскрава, нестримна,
пристрасна і відкрита дочка
спекотної Мексики, яка
принесла славу своїй країні, стала символом мексиканського
сюрреалізму. Її, живу, рухливу,
зухвалу в поведінці, бажанні і
творчості, порівнювали з
Сальвадором Далі.
26.
«Дві Фріди» (1939)Дерево надії, стій прямо!
27.
Автопортрет з намистомПортрет
ботаніка
Лютера
28. Творче завдання
Спробуйтестворити ескіз
розпису на цікаву
для вас тему в
стилі
мексиканського
муралізму
29.
Домашнє завданняВиконайте мистецький
проект з презентацією
«Нові сім чудес світу».