Похожие презентации:
Штучний інтелект
1.
Підготував учень 10-а класу - Шевченко Тарас.2. Короткі відомості
Шту́чний інтеле́кт — розділ комп'ютерноїлінгвістики та інформатики, що займається
формалізацією проблем та завдань, які
нагадують завдання, виконувані людиною.
При цьому, у більшості випадків алгоритм
розв'язання завдання невідомий наперед.
Точного визначення цієї науки немає,
оскільки у філософії не розв'язане питання
про природу і статус людського інтелекту.
Немає і точного критерію досягнення
комп'ютером «розумності».
3. Короткі відомомсті
Ця наука пов'язана зпсихологією,
нейрофізіологією,
трансгуманізмом та іншими.
Як і всі комп'ютерні науки,
вона використовує
математичний апарат.
Особливе значення для неї
мають філософія і
робототехніка.
4. Історія та розвиток
Штучний інтелект — дужемолода область досліджень,
започаткована 1956 року. Її
історичний шлях нагадує
синусоїду, кожен «зліт» якої
ініціювався деякою новою
ідеєю. На сьогодні її розвиток
перебуває на «спаді»,
поступаючись застосуванню
вже досягнутих результатів в
інших областях науки,
промисловості, бізнесі та
навіть повсякденному житті.
5. Сучасний стан справ
У наш час у створенніштучного інтелекту
спостерігається
інтенсивний перелом усіх
предметних областей, які
мають хоч якесь
відношення до ШІ в базі
знань. Практично всі
підходи були випробувані,
але до появи штучного
розуму жодна дослідницька
група так і не дійшла.
6. Деякі з найбільш вражаючих систем ШІ:
Deep Blue — комп'ютер для гри в шахи побудованийкомпанією IBM. В 1997 році, машина здобула
перемогу над чемпіоном світу Гаррі Каспаровим.
Mycin — одна з ранніх експертних систем, яка могла
діагностувати невеликий набір захворювань,
причому, часто так само точно, як і лікарі.
Штучний інтелект, який аналізує питання і підбирає
відповіді на нього називається Тахуті
Роботи в щорічному турнірі RoboCup змагаються в
спрощеній формі футболу.
«Cleverbot» — веб-застосунок що здатен проводити
бесіди з людьми англійською мовою.
7. Системи ШІ
Deep Blue —комп'ютер для
гри в шахи
ASIMO —
Інтелектуальний
гуманоїдний робот
від Honda,
Kismet, робот з
базовими соціальними
навичками.
8. Застосування ШІ
Банки застосовуютьсистеми штучного
інтелекту (СШІ) в
страховій діяльності при
грі на біржі і управлінні
власністю.
Методи розпізнавання
образів,
Широко використовують
при оптичному і
акустичному
розпізнаванні
9. Застосування ШІ
Медицинській діагностиці, спамфільтрах, в системах ППО атакож для забезпечення ряду
інших задач національної
безпеки.
Розробники комп'ютерних ігор
вимушені застосовувати ШІ тої
чи іншої міри пропрацьованості.
Стандартними задачами ШІ в
іграх є відшукання шляху в
двовимірному або тривимірному
просторі, імітація поведінки
бойової одиниці, обрахунок
вірної економічної стратегії і так
далі
Навчальний роботманіпулятор SCORBOTER 4u
10. Відношення до ШІ в суспільстві Релігія
Серед послідовників авраамічнихрелігій існує декілька точок зору:
За однією із них мозок, не бере участі
в процесі мислення, не є джерелом
свідомості і якої-небудь іншої
розумової діяльності. Створення ШІ на
основі структурного підходу
неможливе.
Згідно з іншою точкою зору, мозок
бере участь в процесі мислення, але у
вигляді «передавача» інформації від
душі.
Обидві позиції в наш час зазвичай не
признаються наукою, оскільки поняття
душа не розглядається сучасною
наукою в якості наукової категорії.
11. ШІ і наукова фантастика
В науrово-фантастичній літературі ШІчастіше всього показуються як сила, яка
намагається скинути владу людини
(Омніус, Скайнет, Colossus , Матриця і
реплікант).
Неминучість домінування над світом ШІ,
який вийшов з-під контролю,
заперечується такими фантастами як
Айзек Азимов і Кевін Ворвік.
Також про ШІ в своїх творах писали
багато письменників: описуючи їх,
міркуючи над майбутнім людства