Похожие презентации:
Зерт жұм 13-14 Android
1.
АЛМАТЫ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІhttps://atu.kz/
«ИНЖИРИНИГ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР»
ФАКУЛЬТЕТІ
«КОМПЬЮТЕРЛІК ИНЖЕНЕРИЯ» КАФЕДРАСЫ
Зертханалық жұмыс № 13-14. Мультимедиямен жұмыс. Бейнемен
жұмыс.
Талпакова Балжан Әуезханкызы, «КИ» кафедрасының лекторы
жұм.тел.:8 (727) 374-86-12, вн.128
Эл.адрес: [email protected]
2.
ЗЕРТХАНАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ• Мақсаты: Android құрылғыларында аудио және бейне
файлдармен жұмыс істеудің негізгі әдістерін меңгеру.
3.
Бейне материалдармен жұмыс істеу үшін Android виджеттерініңстандартты жиынтығы бейнелерді ойнатуға мүмкіндік беретін
VideoView классын анықтайды.
Бейне файлдардың қандай түрлерін пайдалануға болады? Android
жүйесі 3GPP (.3gp), WebM (.webm), Matroska (.mkv), MPEG-4 (.mp4)
сияқты ең көп таралған бейне файл түрлерін қолдайды.
VideoView мобильді құрылғыда орналастырылған бейнелермен
де, желідегі бейне материалдармен де жұмыс істей алады. Бұл жағдайда
біз жергілікті жерде жарияланған бейнені пайдаланамыз. Ол үшін
жобаға біраз бейнені қосамыз. Әдетте, бейне материалдар
жобадағы res/raw қалтасына орналастырылады. Әдепкі бойынша
жобада мұндай қалта жоқ, сондықтан res каталогына өңделмеген ішкі
қалтаны қосамыз.
4.
Мұнымен істеу үшін, res папкасын тінтуірдің оң жақтүймешігімен басыңыз және пайда болған мәзірде New -> Android
Resource Directory таңдаңыз:
5.
Соданкейін
пайда
болған
терезеде
папка
ретінде raw параметрін көрсетіңіз (ол папка атауы ретінде де
пайдаланылады):
6.
raw папкасын қосқаннан кейін оған кез келген бейнефайлды көшіріңіз:
7.
Енді оны шығару үшін функционалдылықты анықтайық. Бұл әрекеттіорындау үшін, activity_main.xml файлында келесі кодты жазамыз:
8.
9.
Бейнені ойнатуды басқару үшін мұнда үш түйме анықталған:бейнені бастау, пауза қою және оны тоқтату.
Сондай-ақ MainActivity кодын өзгертеміз:
10.
Біріншіден, ойнату ағынын басқару үшін VideoView нысанын алу керек:videoPlayer = findViewById(R.id.videoPlayer);
Ойнату көзін көрсету үшін Uri нысаны қажет. Бұл жағдайда өрнекті
пайдаланып Uri myVideoUri= Uri.parse("android.resource://" + getPackageName()
+ "/" + R.raw.cats), қолданбалар папкасының ішіндегі бейненің адресін аламыз.
URI жолында бірнеше бөліктер бар: алдымен Uri-схема( http:// немесе
осындай сияқты android.resource://), содан кейін getPackageName() әдісі арқылы
алынған папканың атауы, содан кейін res/raw қалтасындағы бейне ресурстың нақты
атауы, ол файл атымен бірдей:
11.
БұлUri
содан
кейін
videoPlayer-ге
орнатылады:
videoPlayer.setVideoURI(myVideoUri);
Бейне ағынын басқару үшін түймені басу өңдеушілері тиісті
әрекетті шақырады:
12.
videoPlayer.start() әдісі ойнатуды бастайды немесе жалғастырады.videoPlayer.pause() әдісі бейнені уақытша тоқтатады.
videoPlayer.stopPlayback() әдісі бейнені толығымен тоқтатады.
videoPlayer.resume() әдісі бейнені толығымен тоқтатқаннан кейін қайта
ойнатуды бастауға мүмкіндік береді.
Қолданбаны іске қосқан кезде ойнатуды басқару үшін кнопкаларды
пайдалана аламыз:
13.
MediaControllerMediaController класын пайдалану арқылы біз VideoView-ге қосымша
басқару элементтерін қоса аламыз. Ол үшін MainActivity кодын өзгертейік:
14.
Ал егер қолданбаларды іске қосатын болсақ, онда VideoViewкнопкасын басқанда, төменгі жағында бейнені басқару құралдары пайда
болады. Негізінде, біз бұрын жасаған кнопка енді қажет емес:
15.
Тапсырма 1: Бейне ойнату барысын көрсетуТапсырма мазмұны:
• VideoView ойнату кезінде ойнатылып жатқан уақытты көрсететін
ProgressBar немесе SeekBar қосыңыз.
• SeekBar-ды бейненің ағымдағы күйін көрсету үшін пайдаланыңыз және
қолданушының бейне уақытын өзгертуіне мүмкіндік беріңіз.
• Бейне тоқтаған кезде немесе ойнату аяқталған кезде, ProgressBar/SeekBarдың мәні өзгеруі керек.
Тапсырма 6: Ойнату аяқталғаннан кейін басқа бейнені көрсету
Тапсырма мазмұны:
• Бірнеше бейне файлын res/raw қалтасына қосыңыз.
• Бірінші бейне аяқталғаннан кейін автоматты түрде келесі бейнені
ойнатыңыз.
• "Келесі бейне" және "Алдыңғы бейне" батырмаларын қосып,
қолданушыға бейнелерді ауыстыру мүмкіндігін беріңіз.