1.50M

курсова

1.

Дизайн вежі Айнкрад з аніме «Sword Art
Online»
СТУДЕНТ 2 КУРСУ ФАКУЛЬТЕТУ КОМП’ЮТЕРНИХ НАУК
ПАНЧУК ДМИТРО

2.

Мета
Мета
роботи:
Розробка тривимірної
моделі вежі
Айнкрад з аніме «Sword Art Online»
передбачає створення детальної та
реалістичної
3D-візуалізації,
яка
відображатиме унікальні архітектурні
особливості та естетичні характеристики
цієї культової споруди. Основна мета
полягає
у
відтворенні
складної
багаторівневої структури, що символізує
світ
VRMMORPG,
забезпечуючи
її
відповідність як оригінальному дизайну,
так
і
сучасним
технологічним
стандартам тривимірного моделювання.

3.

Завдання
1) Аналіз дизайну вежі Айнкрад.
•Вивчення концептуальних особливостей архітектури, представлених в аніме «Sword Art Online».
•Визначення ключових елементів дизайну, таких як кільцеподібна структура, готичні вежі, декоративні
орнаменти та футуристичні елементи.
2) Розробка тривимірної моделі.
•Створення базової геометрії моделі із застосуванням полігонального моделювання.
•Опрацювання дрібних деталей для забезпечення високої деталізації.
3) Текстурування моделі.
•Підбір відповідних матеріалів та створення реалістичних текстур.
•Використання технологій UVW-мапінгу для точного нанесення текстур.
•4) Реалізація освітлення та рендерингу.
•Налаштування джерел світла для створення візуально привабливої сцени.
•Використання сучасних технологій рендерингу для досягнення максимальної реалістичності.

4.

ОГЛЯД МЕТОДІВ ТА ТЕХНОЛОГІЙ
ТРЬОХМІРНОГО МОДЕЛЮВАННЯ
Тривимірне моделювання є основою для
створення реалістичних віртуальних об'єктів у
таких сферах, як архітектура, промисловий
дизайн, відеоігри, анімація та візуальні ефекти.
Сучасні технології текстурування, як-от UVWмапінг
та
процедурне
текстурування,
дозволяють створювати детальні та реалістичні
матеріали, що значно підвищують візуальну
якість моделей. У той же час, різноманітні
методи тривимірного моделювання, включаючи
полігональне
моделювання,
НУРБС
та
скульптинг, дозволяють створювати як складні,
так і органічні форми з високою деталізацією.

5.

РОЗРОБКА 3D-МОДЕЛІ ВЕЖІ АЙНКРАД.
Процес проєктування основної структури
Процес
проєктування
основної
структури
вежі
є
першим
і
найважливішим етапом у створенні
тривимірної моделі. На цьому етапі
закладаються
основні
принципи
архітектурної композиції, визначаються
пропорції, форма та функціональність
вежі. Проєктування основної структури
передбачає
не
лише
розробку
загальної форми, але й ретельне
планування
внутрішніх
і
зовнішніх
елементів, що впливають на баланс та
стабільність всієї конструкції.
Рисунок 1 – Перші створені поверхи вежі

6.

РОЗРОБКА 3D-МОДЕЛІ ВЕЖІ АЙНКРАД.
Процес створення
Створення основи вежі
Створення основи вежі є критично
важливим етапом у процесі
моделювання, оскільки вона визначає
стабільність і пропорції всієї конструкції.
Основна мета цього етапу — закласти
фундамент для подальшої деталізації та
розвитку моделі, створюючи правильну
геометрію, яка буде служити опорою для
верхніх рівнів вежі.
Рисунок 2 – Створено першу частину основи
Рисунок 3 – Створено другу частину основи
та з’єднано з першою

7.

РОЗРОБКА 3D-МОДЕЛІ ВЕЖІ АЙНКРАД.
Процес створення
Створення поверхів
Процес створення поверхів вежі
передбачав додавання кожного
рівня за допомогою модифікатора
Array. Цей інструмент дозволяє
швидко створювати копії об'єкта на
певній відстані один від одного, що
значно пришвидшує роботу. Кожен
поверх вежі має багатокутну
структуру підлоги, що не тільки
підвищує рівень деталізації, але й
додає вежі необхідного готичного
вигляду. Така архітектурна деталь
надає моделі вишуканості та
складності, що є характерним для
стилю, який ми намагаємося
відтворити.
Рисунок 4 – Додано декілька поверхів
Рисунок 5 – Додано ще декілька поверхів

8.

РОЗРОБКА 3D-МОДЕЛІ ВЕЖІ АЙНКРАД.
Процес створення
Додання ореола шпильками
Додання ореола шпильками
стало важливим етапом для
завершення вежі та надання їй
більшої деталізації і характеру.
Створено 8 шпильок, які
символізують готичний стиль і
підкреслюють велич та важливість
архітектурної композиції.
Спочатку були змодельовані
окремі шпильки, після чого вони
були розставлені навколо вежі,
створюючи ореол, що обрамляє
конструкцію. Це додавання не
тільки посилює візуальний ефект
вежі, але й робить її більш
впізнаваною, підкреслюючи
стильове рішення. Важливою
частиною цього процесу є також
те, що шпильки інтегруються в
основну структуру, що дозволяє
зберігати цілісність моделі.
Рисунок 7 – Розставлено шпильки
навколо основи
Рисунок 6 – Створено шпильку

9.

Фінальні рендери

10.

Дякую за увагу!
English     Русский Правила