Похожие презентации:
Хмарні технології (віддалена обробка та зберігання даних)
1.
СПЕК ЧДТУ2.
ТермінологіяХмарні технології — це парадигма,
що передбачає віддалену обробку
та зберігання даних.
Хмара — це деякий ЦОД (дата-центр,
сервер) або їх мережа, де зберігаються
дані та програми, що з'єднуются з
користувачами через Інтернет.
Хмарні технології дозволяють споживачам
використовувати програми без установки і
доступу до особистих файлів з будь-якого
комп'ютера, що має доступ в Інтернет.
3.
ІсторіяКонцепція хмарних обчислень з'явилася ще в 1960 році, коли
американський учений, фахівець з теорії ЕОМ Джон
Маккарті (John McCarthy) висловив припущення, що колинебудь комп'ютерні обчислення стануть надаватися
подібно комунальним послугам (public utility).
Розповсюдження мереж з високою потужністю, низька
вартість комп'ютерів і пристроїв зберігання даних, а
також широке впровадження віртуалізації, сервісорієнтованої архітектури привели до величезного
зростання хмарних обчислень. Кінцеві користувачі можуть
не перейматися роботою обладнання технологічної
інфраструктури «в хмарі», яка їх підтримує. Аналогією
обчислювальних «хмар» зі звичного життя можуть
служити електростанції. Хоча домовласник може
купити електрогенератор і піклуватися про його
справність самостійно, більшість людей вважає за краще
отримувати енергію від централізованих постачальників.
4.
Сам термінМайже
всі сучасні
«хмара»
характеристики
походить з телефонії,
хмарних тому
обчислень,
що
телекомунікаційні
порівняння компанії,
їх з електроенергетикою
які до 1990-х
та використання
років
пропонувалиприватних,
в основномупублічних
виділені схеми
та
громадських
передачі
«точка-точка»,
моделей булипочали
представлені
пропонувати
Дугласом Паркхілом
віртуальні
приватні (Douglas
мережі (VPN),
Parkhill)
з порівняною
в книзі «The
Challenge
якістю
обслуговування,
of the Computerале
Utility»,
при набагато
в 1966 році.
Згідно інших
менших
витратах.
джерел,
Премикаючи
хмарні обчислення
трафік беруть
для
початок з 1950-х
оптимального
використання
років, коли вчений
каналів
Херб
вони
Грош
мали
(Herb Grosch)
змогу
ефективніше
стверджував,
використовувати
що весь світ
мережу.
буде
працювати
Символ
хмари
набув
терміналах,
використаний
якими
для
керують
позначення
близько 15 великих центрів обробки даних.
розмежування
між користувачем іпостачальником.
5.
Ключову роль в розвитку хмарних обчисленьзіграв Amazon, модернізувавши свої центри
даних, 2008
які, якроку
і більшість
комп'ютерних
•обробки
На початку
Eucalyptus
став
мереж в один момент часу використовують
першою API-сумісною платформою з
лише 10 % своєї потужності, заради
відкритим
кодом
для
розгортання
забезпечення надійності при стрибку
приватної хмари.
На початку
навантаження.
Дізнавшись,
що нова2008
хмарна
року OpenNebula
став
першим
проектом
архітектура
забезпечує
значне
внутрішнє
підвищення
ефективності,
почав нові
з відкритим
кодом дляAmazon
розгортання
дослідження
розвитку
продуктів для
приватнихв ігалузі
гібридних
хмар.
забезпечення хмарних обчислень для зовнішніх
клієнтів, і запустив Amazon Web Service (AWS) на
основі розподілених обчислень в 2006 році.
6.
• За оцінками IDC ринок публічних хмарнихобчислень у 2009 році склав $17 млрд —
близько 5 % від усього ринку
інформаційних технологій. Згідно з
прогнозами до 2016 року ринок хмарних
послуг досягне позначки в $ 83 млрд. Крім
того, за даними консалтингових
компаній понад 30% підприємств у
всьому світі вже розгортають,
принаймні, одне хмарне рішення
7.
Види хмарних сервісів8.
● не потрібні потужні комп'ютери● менше витрат на закупівлю програмного
забезпечення і його систематичне оновлення
Деякий обсяг збереження даних
доступність з різних пристроїв і відсутня
прив’язка до робочого місця
забезпечення захисту даних від втрат та
виконання багатьох видів навчальної діяльності,
контролю і оцінювання, тестування он-лайн,
відкритості освітнього середовища
економія коштів на утримання технічних
фахівців
9. Допомога студентам в навчвнні, за допомогою ХТ
10.
11.
Найбільш поширені у використанніхмарні сервіси
12.
Playkey - хмарний інтернет-сервіс, створений затехнологією стрімінга комп'ютерних ігор з метою
Користувач запускає на своєму пристрої гру,
Для гри ігор
користувачеві
необхідно
мати компоненти
запуску
без установки,
завантаження
і вимог
програма посилає сигнал на сервер, авторизує його
дляпроцесора
введення (клавіатура,
миша,
до
і відео картікомп'ютерна
на Smart TV телевізорах,
і вибирає найкращий сервер в хмарі для
геймпад) і виводу
приставках
IPTV, (дисплей,
ПК, Mac. колонки) інформації,
користувача. Всі необхідні обчислення проводяться
комп'ютерну платформу (комп'ютер, нетбук,
на віддаленому сервері. Кожне зображення, яке
планшет) і стабільне інтернет-з'єднання не менше
будує гра, захоплюється, стискається в відеопотік
5Мбит / сек. Далі користувачеві необхідно зайти на
і відправляється клієнтського додатку, яке
сервіс Playkey і вибрати гру, після чого на
відображає відеопотік користувачеві. Всі файли
локальний комп'ютер користувача
гри, профілі користувачів і збережені гри також
транслюватимуться відеопотік.
розміщуються на сервері Playkey
13.
Хромбук – це нетбук, на якомувстановлена операційна система Chrome
OS.
В хромбук розробники встановлюють
Chromebook
мало пам’яті (SSD накопичувачі), тому що
для користувача даного нетбука
пропонується зберігати свої дані в
хмарному сервісі Google Docs
14.
Презентацію завершено!©СПЕК ЧДТУ