Україна як східноєвропейський центр барокової культури. Національна самобутність культури України доби бароко.
Бароко у світі
Українське бароко
Напрями Українського бароко
Архітектура
Малярство
Скульптура
Література
Театр
Дякую вам за увагу
8.77M
Категория: ИскусствоИскусство

Україна як східноєвропейський центр барокової культури. Національна самобутність культури України доби бароко

1. Україна як східноєвропейський центр барокової культури. Національна самобутність культури України доби бароко.

2. Бароко у світі

Стиль бароко виник в Італії наприкінці
XVI ст. і прийшов на зміну
стилю Відродження в результаті кризи
гуманістичної ренесансної
культури.

3.

Стиль бароко склав цілу епоху в історії
мистецтв. Раніше цей стиль трактувався як
відступ від етичних норм. Побутувала
введена в обіг теоретиками класицизму
думка, ніби доба бароко - це непорозуміння
в мистецтві, півтора сторічне панування
несмаку; начебто бароко підточило і
врешті-решт зруйнувало культуру
Відродження.
Переосмисленню ролі бароко у
світовій культурі сприяло
застосування в кінці ХІХ – на
початку ХХ ст. окремих барокових
елементів у малярстві, архітектурі, в
журнальній і книжковій графіці, в
декоративному мистецтві.

4. Українське бароко

Другою після княжих часів добою розвитку українського
мистецтва,
його золотим віком треба вважати XVII - XVIII ст. - часи,
коли українське козацтво в боротьбі зі своїми сусідами виборює
фактичну незалежність України - вдруге після княжої доби.
Живучи
спільним мистецьким життям із Західною Європою, Україна й на
цей раз переймає новий напрям у мистецтві цілої Європи стиль бароко.

5. Напрями Українського бароко

Архітектура
Малярство
Скульптура
Література
Театр

6. Архітектура

7. Малярство

8. Скульптура

9. Література

10. Театр

11.

ИТАЛЬЯНСКИЙ ТЕАТР
КОМЕДІЯ ДЕЛЬ АРТЕ
Але в цю епоху Відродження в театральній культурі Італії з'явився і народний
низовий жанр, який власне і народився , завдяки поділу між гуманістичної і
народної культурами .

12.

Комедія дель арте ( commedia
dell'arte ) , комедія масок, вид
італійського театру , вистави
якого створювалися методом
імпровізації, на основі сценарію
, що містить коротку сюжетну
схему подання .
Персонажами К. д. А . були типові
«маски» , що переходили з одного
спектаклю в іншій. Виникнувши в
середині 16 ст . , К. д. А .
успадкувала реалістичні традиції
народного фарсу, маски і буфонаду
карнавальних дій .

13.

14.

ПЕРСОНАЖІ « МАСКИ » КОМЕДІЇ ДЕЛЬ АРТЕ
За функціональним групам маски можна розділити на три категорії: старі (
сатиричні образи Панталоне , Доктор , Тарталья , Капітан ) ; слуги ( комедійні
персонажі ) ; закохані (образи , найбільш близькі героям літературної драми , яких
грали тільки молоді актори ) .

15.

МАСКИ СЛУГ
«ДЗАННИ»

16.

МАСКА
АРЛЕКІНА

17.

МАСКА
ПЬЕРО

18.

МАСКА Закоханих

19.

МАСКА Панталони

20.

МАСКА ДОКТОРА

21. Дякую вам за увагу

English     Русский Правила