Похожие презентации:
Музика 20-того століття
1. Музика 20-того століття
*2. План
** Європейська музика 20 ст.
* Представники
* Національне музичне мистецтво
3.
* В кінці 19 — початку 20 століття в європейськіймузиці починається новий період, що відповідає
початку імперіалізму. Цей період
характеризується інтенсивними пошуками нових
засобів виразності, експериментів, великою
кількістю стильових течій.
4.
*Характерним для світової історії стає тісна взаємодіякультур різних країн світу, які до цього моменту
розвивалися відокремлено. Європейська музика зазнає
значного впливу музичних культур народів східної Азії
(особливо японської в творчості Дж. Пуччіні, К.
Дебюссі), Латинської Америки, Африки (джаз).
5. Джакомо Пуччіні Giacomo Puccini
*італійський оперний композитор.
Композиторський стиль
Не схильний до музичного новаторства, Пуччіні просто
використовував прийоми, що подобалися йому, винайдені
попередниками і сучасниками (зокрема, Верді, Вагнером, і
веристами). Незвичайно обдарований мелодично, він твердо
слідував своєму переконанню, що музика і дія в опері повинні
бути нерозривні. Рідкісний оперний театр сьогодні
насмілюється скласти репертуар сезону, не включивши в нього
хоч би один твір цього композитора.
6. Клод Дебюссі
*французький композитор, піаніст, диригент,
критик.
Дебюссі — основоположник музичного
імпресіонізму.
Один з найбільш значних творів Дебюссі — опера
«Пеллеас і Мелізанда» (по драмі М. Метерлінка;
1902), в якій досягнуте повне злиття музики з
дією.
7.
*Особливий внесок урозвиток національної
музичної культури
зробив М. Лисенко
(1842—1912) — видатний
композитор, піаніст,
хоровий диригент,
фольклорист, теоретик
музики і педагог,
засновник
професіональної школи.
8.
* Ф. Колесса заклав основиукраїнського етнографічного
музикознавства, структурнотипологічних досліджень
фольклору. У музикознавстві й
музичній творчості він був
послідовником М. Лисенка.
9.
* П. Демуцький (1860—1927) буводним із перших записувачів
народного багатоголосся, видав
збірники "Народні українські пісні з
Київщини", праці з української
музичної фольклористики ("Ліра і її
мотиви", 1903 та ін.), організував
народний хор у с. Охматові (тепер
Черкаської області), з яким виступав
у багатьох містах і селах України.
10.
* Національну музично-пісенну культуру розвивають професійніколективи — "Думка" (з 1930 р. — заслужена академічна хорова
капела України), "Трембіта" (Львів, 1940; з 1951 р. — Державна
заслужена хорова капела України), Український народний хор,
організатором і керівником якого був Г. Верьовка. Створено хор
1943 р. у Харкові, з 1944 р. він діє у Києві (з 1965 р. — ім. Г.
Верьовки, з 1974 — академічний).
* Нових барв набула хорова музика у творчості Лесі Дичко, В.
Зубицького, І. Шамо, О. Яковчука.