Комп'ютерні презентації
Через комп'ютерну презентацію можна представляти:
Створення презентації складається відповідно з трьох базових етапів:
Для досягнення кращого результату бажано керуватися такими правилами:
Основи інформаційної безпеки
Ризики користування Інтернетом, телефонного та телевізійного шахрайства
Комп’ютерне моделювання
Основні етапи комп’ютерного моделювання.
Створення персонального навчального середовища
Хостинг – це віддалений комп’ютер чи декілька комп’ютерів (Сервер), на якому розташовується сайт.
Навчальні проекти з дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика»
У проекті виділяють:
У словник:
Складові комп'ютера
1.28M
Категория: ОбразованиеОбразование

Матеріали для самостійного опрацювання. Комп'ютерні презентації

1.  

Д Л Я 9 - Х К Л АС І В
Ч Е Р В О Н И М К О Л Ь О Р О М В И Д І Л Е Н И Й П О Ч А Т О К Н О В О Г О Р О З Д І Л У. Н А З В У Р О З Д І Л У
З АП И СУЄ МО ЯК З АГОЛ О В О К .
Ф І О Л Е Т О В И М К О Л Ь О Р О М В И Д І Л Е Н О Т Е , Щ О Т Р Е Б А З А К О Н С П Е К Т У ВАТ И В
З О Ш И Т.

2. Комп'ютерні презентації

Комп’ютерна презентація – це електронний
документ, наочне представлення інформації з
використанням програмних засобів (презентація
складається із слайдів, пов’язаних однією темою).
Слово «презентація» походить від латинського
«prezentation», що означає передаю, вручаю.
Отже, презентація — це представлення.

3. Через комп'ютерну презентацію можна представляти:

різні навчальні проекти
науково-дослідницькі роботи з МАН
розкривати теми з будь-яких навчальних предметів
дослідження
реклами
створювати й демонструвати навчальні та довідкові слайдфільми
висвітлювати роботу класу
гуртків
цікавих захоплень
демонструвати колекції
спортивні досягнення.

4. Створення презентації складається відповідно з трьох базових етапів:

1.Планування.
2.Розробка.
3.Репетиція.
Планування презентації — це багатокрокова процедура, що включає визначення
мети, дослідження аудиторії, формування структури і логіки подання матеріалу.
Розробка презентації — це власне підготовка слайдів презентації. Вона включає
визначення змісту і співвідношення текстової та графічної інформації. Причому
лише у момент наповнення Ви зрозумієте, коли є сенс показати матеріал одним
цілим, а коли частини матеріалу потрібно подавати одна за одною.
Репетиція презентації — це перевірка та налаштування створеної презентації.
Ви перевіряєте те, наскільки вдало Ви «змонтували» матеріал, наскільки доречні
переходи між слайдами. Зрештою, Ви як дивитися на результати своєї роботи як
сторонній спостерігач і запитуєте себе: наскільки презентація є ефективною і чи
досягнуто поставленої мети?

5. Для досягнення кращого результату бажано керуватися такими правилами:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
Не заповнюйте слайд занадто великим обсягом інформації.
Використовуйте короткі речення.
Кількість рядків тексту на слайді— до 8.
Для виділення найважливішої інформації використовуйте рамки, границі,
заливку, різні розміри та кольори шрифтів тощо.
Фон слайда й анімаційні ефекти не мають відволікати увагу від змісту.
Текст слайда має легко читатися, тобто бути контрастним відносно тла
(темний текст на світлому тлі або білий — на темному) і достатньо
великим, щоб було видно з останнього ряду.
Підпис до ілюстрації бажано розмістити під малюнком.
Кожен слайд має відображати одну думку.
Заголовки мають привертати увагу й узагальнювати основні положення
слайду.
Кількість блоків інформації під час відображення статистичних даних на
одному слайді має бути не більше чотирьох.
Усі слайди презентації потрібно витримати в одному стилі.

6. Основи інформаційної безпеки

Безпека в Інтернеті:
1.Будьте обережними, не розголошуйте особисту інформацію (адресу,
телефон, паролі доступу тощо).
2.Повідомляйте батьків, якщо хтось намагається дізнатися про вас
більше ніж треба.
3.Не погоджуйтеся на будь-яку сумнівну пропозицію.
4.Завжди майте на увазі, що під знайомим «ніком» із вами може
спілкуватися незнайома людина.
5.Підвищуйте власну комп’ютерну та інтернет-обізнаність.
6.Пам’ятайте, що в Інтернеті не все є надійним і не все є чесним.
7.Використовуйте сайти, що узгоджені з батьками.
8.Критично оцінюйте всю інформацію з мережі.
9.Поводьтеся в Інтернеті так само обережно, як і в реальному житті.

7. Ризики користування Інтернетом, телефонного та телевізійного шахрайства

ЗАСІБ КОМУНІКАЦІЇ
ВИДИ ШАХРАЙСТВ
Інтернет
1. Фіктивні інтернет-магазини.
2. Фальшиві лотереї з «обов’язковим» призом.
3. Проникнення на банківський рахунок за паролем, що
отриманий обманним чином
Телефон
Телебачення
1. Конкурси за гроші, що значно більші ніж зазначено.
2. Фальшиві акції за типом: «спочатку гроші — потім
речі».
3. Фальшиві повідомлення від оператора щодо
пересилання грошей
1. Фіктивне збирання пожертв.
2. Реклама «липових» компаній, куди пропонують
вкладати гроші (наприклад МММ)

8.

Захищені сайти – це сайти, що пройшли перевірку на
віруси, на безпеку внесення даних та не беруть участь
у незаконному зборі та використанні інформації.
Антивірусна програма (антивірус) — для
знаходження і лікування програм, що заражені
комп'ютерним вірусом, а також для запобігання
зараження файлу вірусом.

9. Комп’ютерне моделювання

Модель (від лат. modulus — «міра, аналог, зразок») —
відтворення чи відображення об'єкту, задуму (конструкцій),
опису чи розрахунків, що відображає, імітує, відтворює
принципи внутрішньої організації або функціонування, певні
властивості, ознаки чи(та) характеристики об'єкта дослідження
чи відтворення (оригіналу).
Комп’ютерна модель — це інформаційна модель, реалізована з
допомогою комп’ютера.
Комп’ютерна модель допомагає спостерігати й досліджувати
явища й процеси у динаміці їх розгортання, здійснювати
багаторазові випробування моделі, одержувати різноманітні
кількісні показники в числовому або графічному поданні,
зокрема такі, які вимагають виконання складних, численних або
трудомістких розрахунків.

10. Основні етапи комп’ютерного моделювання.

Етап 1. Постановка задачі та її аналіз.
Етап 2. Побудова інформаційної моделі.
Етап 3. Розробка методу й алгоритму дослідження
моделі.
Етап 4. Розробка комп’ютерної моделі.
Етап 5. Проведення комп’ютерного експерименту.

11. Створення персонального навчального середовища

Веб-розробка — процес створення веб-сайтів або веб-додатку.
Основними етапами процесу є веб-дизайн, верстка сторінок,
програмування для веб на стороні клієнта і сервера, а також
конфігурування веб-сервера.
Веб-сайти створюються у кілька етапів :
1.Планування — визначення тематики і призначення майбутнього
сайта.
2.Розробка — розробка структури сайта, добір матеріалів, вибір
програмних засобів для його створення.
3.Створення окремих сторінок відповідно до структури,
включення до них гіперпосилань.
4. Тестування — перевірка та редагування веб-сайта.
5.Розміщення — розміщення сайта в Інтернеті.
6.Підтримка — оновлення вмісту сайта.

12. Хостинг – це віддалений комп’ютер чи декілька комп’ютерів (Сервер), на якому розташовується сайт.

Програми для створення веб сайтів:
Блокнот
Notepad ++
HTML PAD
Microsoft FrontPage
Namo Webeditor
Dreamweaver
Html-reader 1.7
Coffeecup DHTML Menu Builder
HTML Optimizer v 2.5

13. Навчальні проекти з дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика»

Проект (proect у перекладі з латинської означає «кинутий
уперед задум») — це сукупність певних дій, документів,
попередніх текстів, задум чи план на створення
матеріального об’єкта чи теоретичного продукту.
Характерні риси проекту:
має мету;
командний або індивідуальний;
обмежений у часі і просторі(6 уроків + захист проекту);
має піддаватися оцінюванню;
реалізовують поетапно.

14. У проекті виділяють:

Визначення мети — того, заради чого Ви починаєте
проект. Це загальні твердження, які важко оцінити
кількісно, головне призначення яких — показати тип
проблеми, на вирішення якої спрямовано проект.
Завдання проекту — це конкретні кроки, які треба
зробити для того, щоб змінити наявну ситуацію на
краще, це кроки для досягнення мети. Ці зміни
повинні відбутись в процесі виконання Вашого
проекту.
Мета та завдання проекту логічно випливають з
поставленої проблеми.

15.

Англомовні фахівці кажуть, що проект має бути SMART:
S — specific — конкретний);
M — measurable — вимірюваний);
A — achievable — досяжний);
R — realistic — реалістичний (за ресурсами);
T — timely — визначений в часі або своєчасний.
Три етапи реалізації проекту:
підготовчий — визначення теми, мети і завдань, створення
ініціативної групи, розробка первинного плану дій;
практично-виконавчий — розподіл обов’язків між членами
групи, пошукова робота, аналіз інформації та формування
висновків, оформлення результатів);
заключний — підготовка проекту до презентації, презентація,
оцінка проекту, оголошення результатів).

16. У словник:

У папках та вікнах програм:
Ctrl+A – виділення всіх об'єктів у папці чи документі
Ctrl+C - копіювання
Ctrl+V – додавання скопійованого
Ctrl+N – створення нового документа (Word, Power Point, Paint)
Ctrl+O – відкрити новий документ
Ctrl+S – зберегти документ
Ctrl+ Z – скасування попередньої дії
Ctrl+Home - перехід на початок документа
Ctrl+End – перехід в кінець документа
У браузерах:
Ctrl+Shift+T – відновити закриту сторінку
Home – перехід на початок сторінки
End – перехід в кінець сторінки
Для систем Windows:
Win+M– згорнути всі вікна
Win+F – пошук файлів
Сtrl+Shift+Esc (Alt+ Сtrl+Delete) – запуск Диспетчера задач

17. Складові комп'ютера

English     Русский Правила