Християнство як світова релігія
Сьогодні, християнство - настільки широке поняття, що цей термін відноситься до вірувань і обрядів п'ятидесятників в Бразилії,
Щонеділі мільйони християн в церквах світу підтверджують свою релігію, яка була прийнята за вимогою Костянтина в Нікейському
Християни – монотеїсти, але їх монотеїзм носить помірний характер порівняно з суворим монотеїзмом іудеїв і мусульман, які
Ісус
Само собою зрозуміло, що Люди грішили ще з часів перебування Адама і Єви в Едемському саду. Список цих гріхів носить назву«семи
Але на щастя, християнство - «релігія спасіння», і це спасіння стало можливим, коли Ісус помирав на христі. У той день, який
Православ’я чи католицизм?
Безперечно, віра і сумнів - вічні партнери. Отож, вибір залишається за нами. Та варто задуматись, якщо бога немає, то в кого
960.71K
Категория: РелигияРелигия

Християнство

1. Християнство як світова релігія

ХРИСТИЯНСТВО ЯК
СВІТОВА РЕЛІГІЯ

2. Сьогодні, християнство - настільки широке поняття, що цей термін відноситься до вірувань і обрядів п'ятидесятників в Бразилії,

СЬОГОДНІ, ХРИСТИЯНСТВО - НАСТІЛЬКИ ШИРОКЕ ПОНЯТТЯ, ЩО ЦЕЙ
ТЕРМІН ВІДНОСИТЬСЯ ДО ВІРУВАНЬ І ОБРЯДІВ П'ЯТИДЕСЯТНИКІВ В
БРАЗИЛІЇ, МОРМОНІВ В ЮТІ, КАТОЛИКІВ В ІТАЛІЇ ТА ПРАВОСЛАВНИХ В
РОСІЇ ТА УКРАЇНІ. НА ВІДМІНУ ВІД МУСУЛЬМАН, ЗАВЖДИ НАПОЛЯГАЛИ
НА ТОМУ, ЩО КОРАН Є ОДКРОВЕННЯМ ТІЛЬКИ В ОРИГІНАЛІ, НА
АРАБСЬКІЙ МОВІ, ХРИСТИЯНИ НЕ ОБМЕЖУЮТЬСЯ
СЛОВОМ БОЖИМ ДАВНЬОЄВРЕЙСЬКОЮ В СТАРОМУ ЗАВІТІ АБО НА
ГРЕЦЬКОМУ - В НОВОМУ ЗАВІТІ. МАЛО ТОГО: ЯКЩО МУСУЛЬМАНИ
НАПОЛЕГЛИВО ОПИРАЛИСЯ ПЕРЕКЛАДАМ КОРАНУ (ПЕРШИЙ
ПЕРЕКЛАД КОРАНУ НА АНГЛІЙСЬКУ МОВУ, ЗРОБЛЕНИЙ
МУСУЛЬМАНИНОМ, З'ЯВИВСЯ ЛИШЕ В ХХ СТОЛІТТІ), ХРИСТИЯНИ
ЗДАВНА СПРИЙМАЛИ ПЕРЕКЛАД, ПУБЛІКАЦІЮ І ПОШИРЕННЯ БІБЛІЇ
РІЗНИМИ МОВАМИ ЯК СВОЮ
СВЯЩЕННИЙ ОБОВ'ЯЗОК.

3. Щонеділі мільйони християн в церквах світу підтверджують свою релігію, яка була прийнята за вимогою Костянтина в Нікейському

ЩОНЕДІЛІ МІЛЬЙОНИ ХРИСТИЯН В ЦЕРКВАХ СВІТУ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ
СВОЮ РЕЛІГІЮ, ЯКА БУЛА ПРИЙНЯТА ЗА ВИМОГОЮ КОСТЯНТИНА В
НІКЕЙСЬКОМУ СОБОРІ В 325 РОЦІ. ЯДРО НІКЕЙСЬКОГО СИМВОЛА ВІРИ
ЯК І РАНІШЕ ВИЗНАНОГО ТРЬОМА ОСНОВНИМИ ГIЛКАМИ
XPИСТИЯНСТВА - ПРАВОСЛАВ’Я, КАТОЛИЦИЗМ, ПРОТЕСТАНТИЗМ, ВЧЕННЯ ПРО ТРІЙЦЮ, ЯКУ СКЛАДАЮТЬ БОГ ОТЕЦЬ, БОГ СИН, БОГ
СВЯТИЙ ДУХ.

4. Християни – монотеїсти, але їх монотеїзм носить помірний характер порівняно з суворим монотеїзмом іудеїв і мусульман, які

ХРИСТИЯНИ – МОНОТЕЇСТИ, АЛЕ ЇХ МОНОТЕЇЗМ НОСИТЬ ПОМІРНИЙ ХАРАКТЕР
ПОРІВНЯНО З СУВОРИМ МОНОТЕЇЗМОМ ІУДЕЇВ І МУСУЛЬМАН, ЯКІ
ВІДМОВЛЯЮТЬСЯ НЕ ТІЛЬКИ ВІД СПРОБ ЗОБРАЗИТИ БОГА, АЛЕ І ПРЕДСТАВЛЯТИ
ЙОГО В ЛЮДСЬКІЙ ПОДОБІ. ХРИСТИЯНСТВО Ж РЯСНІЄ СКУЛЬПТУРНИМИ І
МАЛЬОВНИЧИМИ ЗОБРАЖЕННЯМИ ІСУСА, ЯКІ ПОВІДОМЛЯЮТЬ БЛАГУ ЗВІСТКУ –
ЩО БОГ ЗНАЙШОВ ЛЮДСЬКЕ ТІЛО. ОТЖЕ, ХРИСТИЯНИ СПРИЙМАЮТЬ БОГА ЯК
ТАЄМНИЧУ ТРІЙЦЮ, БОГА В ТРЬОХ ІПОСТАСЯХ.
ОТОЖ, НІКЕЙСЬКИЙ СИМВОЛ ВІРИ - УРОЧИСТА ЗАЯВА ПРО «ЄДИНОГО БОГА ОТЦЯ
ВСЕДЕРЖИТЕЛЯ, ТВОРЦЯ НЕБА І ЗЕМЛІ», «ЄДИНОГО ГОСПОДА ІСУСА ХРИСТА, СИНА
БОЖОГО» І «СВЯТОГО ДУХА, ГОСПОДА, ЩО ДАЄ ЖИТТЯ ». ЯК НАМ ВІДОМО, З ЦИХ
ТРЬОХ БОЖЕСТВЕННИХ ОСІБ НАЙБІЛЬШЕ УВАГИ ДІСТАЄТЬСЯ ІСУСУ. «ДЛЯ НАС
ЛЮДЕЙ І ДЛЯ НАШОГО СПАСІННЯ» ВІН СХОДИТЬ З НЕБЕС І НАРОДЖУЄТЬСЯ
ЛЮДИНОЮ У ДІВИ МАРІЇ. ЙОГО РОЗПИНАЮТЬ, УМЕРТВЛЯЮТЬ І ХОРОНЯТЬ. АЛЕ
ЧЕРЕЗ ТРИ ДНІ ВІН ВОСКРЕСАЄ З МЕРТВИХ І СХОДИТЬ НА НЕБЕСА. КОЛИ-НЕБУДЬ
ВІН ПОВЕРНЕТЬСЯ НА ЗЕМЛЮ «СУДИТИ ЖИВИХ І МЕРТВИХ ».

5. Ісус

ІСУС
Як вказує сам термін
«християнство», ця віра
обертається навколо
особистості Ісуса, якого
християни традиційно
вшановують як Сина Божого,
Спасителя і Христа (від
грецького аналога єврейського
слова «месія», або «машиах», прийдешній цар, який
перетворить світ). Хоча в Біблії
сказано, що він «вчора і
сьогодні, і навік уявлення про
Ісуса відрізняються для різних
народів, місць і часів.

6.

Для всіх християн Ісус - уособлення влади Бога в світі.
Одні приділяють особливу увагу його ролі наставника,
чиї слова і вчинки вчать нас піклуватися про бідних,
звільняти пригноблених і будувати Царство Боже. Інші
сприймають його як чудотворця, який зцілює хворих,
виганяє демонів, воскрешає мертвих. Треті
ставляться до нього як Спасителя, страждання і
смерть якого на хресті спокутували людські гріхи і
дарували нам порятунок. Так чи інакше, оскаржувати
вплив Ісуса на всесвітню історію неможливо. У
Бібліотеці Конгресу (Вашингтон, округ Колумбія),
зберігається більше книг про Ісуса (Приблизно 17
тисяч), ніж про будь-яку іншу історичну особу, вдвічі
більше, ніж про Шекспіра, що займає друге місце. За
оцінками, в усьому світі налічується 187 тисяч книг
про Ісуса на п'ятиста мовах. На честь Ісуса навіть
названа ціла країна центральноамериканська
держава Сальвадор ( «Спаситель»).

7. Само собою зрозуміло, що Люди грішили ще з часів перебування Адама і Єви в Едемському саду. Список цих гріхів носить назву«семи

САМО СОБОЮ ЗРОЗУМІЛО, ЩО ЛЮДИ ГРІШИЛИ ЩЕ
З ЧАСІВ ПЕРЕБУВАННЯ АДАМА І ЄВИ В
ЕДЕМСЬКОМУ САДУ. СПИСОК ЦИХ ГРІХІВ НОСИТЬ
НАЗВУ«СЕМИ СМЕРТНИХ ГРІХІВ»: ГОРДИНЯ,
ЗАЗДРІСТЬ, ГНІВ, ЛІНОЩІ, ОБЖЕРЛИВІСТЬ, БЛУД І
КОРИСТОЛЮБСТВО. АЛЕ ПОНЯТТЯ ГРІХА В
ЗАГАЛЬНОМУ СЕНСІ ВІДНОСИТЬСЯ ДО СХИЛЬНОСТІ
ЛЮДИНИ ДО ЗЛА І
ПОМИЛКОВИХ ВЧИНКІВ. ЗА БІБЛІЙНИМИ
ПЕРЕКАЗАМИ, ГРІШАТЬ ВСІ - «ЯКЩО ГОВОРИМО,
ЩО НЕ МАЄМО ГРІХА, - ОБМАНЮЄМО СЕБЕ, І
НЕМАЄ В НАС ПРАВДИ » - І ЦІ ГРІХИ МАЮТЬ
НАСЛІДКИ, В ТОМУ
ЧИСЛІ КОНФЛІКТИ З ІНШИМИ ЛЮДЬМИ І
ВІДЧУЖЕННЯ ВІД БОГА. ГРІШНИКАМ НЕ ПОТРАПИТИ
НА НЕБЕСА,
ЇМ НЕ БАЧИТИ ВІЧНОГО ЖИТТЯ, НІЯКИМИ СВОЇМИ
ВЧИНКАМИ ВОНИ НЕ МОЖУТЬ ЗАСЛУЖИТИ
ПОРЯТУНОК ТА СПОКУТУВАННЯ ГРІХІВ.

8. Але на щастя, християнство - «релігія спасіння», і це спасіння стало можливим, коли Ісус помирав на христі. У той день, який

АЛЕ НА ЩАСТЯ, ХРИСТИЯНСТВО «РЕЛІГІЯ СПАСІННЯ», І ЦЕ СПАСІННЯ
СТАЛО
МОЖЛИВИМ, КОЛИ ІСУС ПОМИРАВ НА
ХРИСТІ. У ТОЙ ДЕНЬ, ЯКИЙ
ХРИСТИЯНИ ВІДЗНАЧАЮТЬ ЯК
ВЕЛИКУ (СТРАСНУ) П'ЯТНИЦЮ,
БЕЗГРІШНИЙ ІСУС ВЗЯВ НА СЕБЕ
НАШІ ГРІХИ. А ТРИ ДНІ ПОТОМУ,
В ДЕНЬ, ЯКИЙ СВЯТКУЄТЬСЯ ЯК
ВЕЛИКДЕНЬ, ВІН ДОВІВ, ЩО БОГ МАЄ
ВЛАДУ НАД ГРІХАМИ,
ВОСКРЕСНУВШИ
З МЕРТВИХ. ОТЖЕ, «БЛАГА ВІСТЬ»
ПОЛЯГАЄ В ТОМУ, ЩОБ КОЖЕН,
ПОЧУВШИ ЦЮ
РОЗПОВІДЬ, ВИСПОВІДАВСЯ ЗА СВОЇ
ГРІХИ І, ЗВЕРНУВШИСЬ ЗА
ПРОЩЕННЯМ ДО ІСУСА, ЗНАЙШОВ
ПОРЯТУНОК.
АБО Ж, ЯК СКАЗАНО ПРО ЦЕ В БІБЛІЇ,
«ВІДПЛАТА ЗА ГРІХ - СМЕРТЬ, А ДАР
БОЖИЙ – ВІЧНЕ ЖИТТЯ В ІСУСІ
ХРИСТІ, ГОСПОДОВІ НАШОМУ».

9. Православ’я чи католицизм?

ПРАВОСЛАВ’Я ЧИ КАТОЛИЦИЗМ?
На два основних напрямки, католицизм і православ'я, християнство розділилося в
середньовіччя. Відносини «латинян» і «греків» дали перші тріщини в богословських суперечках
1054 року, коли легати папи Лева IX відлучили від церкви патріарха Константинопольського, а
патріарх у відповідь наклав анафему(прокляття) легатів. Положення стало непоправним після
того, як в 1204 році католицькі армії захопили Константинополь. Також суперечки виникли через
питання про те, якою має бути церковна влада - централізованої (позиція католиків) або
децентралізованої (позиція православних). У богословському відношенні причиною
розбіжностей між грецьким Сходом і латинським Заходом стало питання про Трійцю, який
тепер виглядає подобою горезвісної проблеми : « Чи виходить Святий Дух тільки від Бога Отця,
як стверджують православні? Або ж і від Отця, і від Сина, на чому наполягають католики?

10.

На сьогодні православну церкву очолює не папа, а патріархи,
влада яких обмежена їх державами. Приміром, Грецька
православна церква і Російська православна церква існують без
зовнішнього втручання. Більшою мірою, ніж всі інші християни,
православні роблять акцент на ритуальному аспекті релігії,
пишно святкуючи Євхаристію ( Святе причастя)- як правило, з
кадилами, церковною музикою, розкішними одяганнями
священиків. Православ'я спирається насамперед на зір,тобто на
візуальні чинники, підтримуючи зв'язок з таємницями
божественного за допомогою ікон із зображенням святих.
Православні, на відміну від католиків, які наполягають на целібат
для священнослужителів, допускають шлюби парафіяльних
священиків, але для єпископів целібат є обов'язковим.

11. Безперечно, віра і сумнів - вічні партнери. Отож, вибір залишається за нами. Та варто задуматись, якщо бога немає, то в кого

БЕЗПЕРЕЧНО, ВІРА І СУМНІВ - ВІЧНІ
ПАРТНЕРИ. ОТОЖ, ВИБІР
ЗАЛИШАЄТЬСЯ ЗА НАМИ. ТА ВАРТО
ЗАДУМАТИСЬ, ЯКЩО БОГА НЕМАЄ, ТО В
КОГО ТОДІ НЕ ВІРЯТЬ АТЕЇСТИ?

12.

Роботу виконала
студентка 1 курсу,
гуманітарно-педагогічного
факультету,
групи ФІЛ-1502
Пістун Олена.

13.

Дякую за увагу!
English     Русский Правила