Київський національний університет технологій та дизайну Кафедра ергономіки і проектування одягу
Стадії і етапи муляжного методу
Схема розмітки тканини до наколювання стану блузки жіночої
Послідовність наколювання муляжу стану блузки жіночої
Послідовність наколювання муляжу одношовного рукава: а – початкова стадія наколювання, б – наколювання рукава по контрольним надсічкам
Місця прокладання додаткових балансових вертикалей для створення муляжу спідниці
Підготовка поверхні матеріалу до наколювання двошовної спідниці (заднє та переднє полотнище)
Наколювання прямої двошовної спідниці: а) переднє полотнище; б) заднє полотнище; в) наколювання бічного шва  
Приклади неправильного (а, б, в) та правильного (г) розташування талієвих виточок:
Приклади нетрадиційних комірів в моделях відомих дизайнерів: а − модель А. Тайяма; б − модель Ж. Ланвен; в – модель Е. Унгаро Приклади асиме
1.55M
Категория: ИскусствоИскусство

Створення різноманітних форм і деталей одягу муляжним методом. (Лекція 3.4)

1. Київський національний університет технологій та дизайну Кафедра ергономіки і проектування одягу

Тема: СТВОРЕННЯ
РІЗНОМАНІТНИХ ФОРМ І
ДЕТАЛЕЙ ОДЯГУ
МУЛЯЖНИМ МЕТОДОМ
викладач Васильєва Ірина Валентинівна

2.

Основне правило муляжного
методу
Для ефективного використовування муляжного методу
рекомендується дотримуватися певної послідовності дій для
уникнення перетворення цього процесу в трудомісткий і
багатоопераційний, а також для отримання якнайкращого результату з
мінімальними витратами часу.
Створення об'ємно-просторової форми одягу муляжним способом
можна здійснювати як на манекені, так і на фігурі людини.
Муляжування на конкретній фігурі є більш відповідальним і
трудомістким процесом, але в деяких випадках воно має перевагу.
Основне правило
при використовуванні муляжного методу – це дотримання взаємне
перпендикулярного розташування ниток основи і утоку, які повинні
співпадати відповідно з вертикальними і горизонтальними лініями,
прокладеними на фігурі людини або на манекені.
1

3. Стадії і етапи муляжного методу

2
• I – Підготовча стадія
1. Перший етап – підготовка поверхні фігури або манекену. Він
полягає в прокладенні тасьми по основних лініях симетрії і вимірювань
жіночої фігури. При цьому тасьма, щільно прилегла до тіла, проходить
через певні антропометричні точки.
2. Другий етап – підготовка поверхні матеріалу. Габарити цих
шматків розраховуються залежно від величини розмірних ознак фігури,
вигляду форми одягу, яка проектується.
• II – Наколювання макета виробу.
• III – Розробка деталей конструкції.
• IV – Монтаж макета виробу.

4.

Підготовка манекену до
наколювання
3

5. Схема розмітки тканини до наколювання стану блузки жіночої

4
Схема розмітки тканини до наколювання стану
блузки жіночої

6. Послідовність наколювання муляжу стану блузки жіночої

5
Послідовність наколювання муляжу стану блузки
жіночої

7. Послідовність наколювання муляжу одношовного рукава: а – початкова стадія наколювання, б – наколювання рукава по контрольним надсічкам

6
Послідовність наколювання муляжу одношовного рукава:
а – початкова стадія наколювання,
б – наколювання рукава по контрольним надсічкам

8. Місця прокладання додаткових балансових вертикалей для створення муляжу спідниці

7
Місця прокладання додаткових балансових
вертикалей для створення муляжу спідниці

9. Підготовка поверхні матеріалу до наколювання двошовної спідниці (заднє та переднє полотнище)

8
Підготовка поверхні матеріалу до наколювання двошовної
спідниці
(заднє та переднє полотнище)

10. Наколювання прямої двошовної спідниці: а) переднє полотнище; б) заднє полотнище; в) наколювання бічного шва  

9
Наколювання прямої двошовної спідниці:
а) переднє полотнище; б) заднє полотнище; в) наколювання бічного
шва
 

11. Приклади неправильного (а, б, в) та правильного (г) розташування талієвих виточок:

10
Приклади неправильного (а, б, в) та правильного (г) розташування
талієвих виточок:

12. Приклади нетрадиційних комірів в моделях відомих дизайнерів: а − модель А. Тайяма; б − модель Ж. Ланвен; в – модель Е. Унгаро Приклади асиме

11
Приклади нетрадиційних комірів в моделях відомих
дизайнерів:
а − модель А. Тайяма; б − модель Ж. Ланвен; в – модель Е. Унгаро
Приклади асиметричних комірів в моделях відомих
дизайнерів:
а − модель А. Мак-Квіна; б − модель П. Умбера; в – модель П. Готьє

13.

12
II
V
VI
VII
Приклади наколювання комірів:
а – стояче-відкладного зі стояком; б – плоско лежачого коміру;
в – коміру апаш і піджачного з лацканами
VIII
English     Русский Правила