Адаптер
Метафора

Адаптер. Патерни проектування

1. Адаптер

АДАПТЕР
МОДУЛЬ: ПАТЕРНИ
ПРОЕКТУВАННЯ

2. Метафора

МЕТАФОРА

3.

ПРИКЛАД

4.

ПРИКЛАД

5.

ПРИЗНАЧЕННЯ
Адаптує несумісні інтерфейси

6.

СТРУКТУРА ПАТЕРНА НА МОВІ UML
АДАПТЕР РІВНЯ КЛАСУ – РЕАЛІЗУЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ НАСЛІДУВАННЯ
Мінус: множинне наслідування в С# заборонене, тому не завжди може бути наявний
вільний слот

7.

СТРУКТУРА ПАТЕРНА НА МОВІ UML
АДАПТЕР РІВНЯ ОБ‘ЄКТІВ-РЕАЛІЗУЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ КОМПОЗИЦІЮ

8.

СТРУКТУРА ПАТЕРНА НА МОВІ C#
РІВЕНЬ КЛАСІВ

9.

СТРУКТУРА ПАТЕРНА НА МОВІ C#
РІВЕНЬ ОБ’ЄКТІВ

10.

УЧАСНИКИ
Target - Мета:
Формує необхідний клієнту інтерфейс (набір імен методів).
Client - Клієнт:
Користується об'єктами з інтерфейсом Target.
Adaptee – Клас, який адаптується:
Містить інтерфейс (набір методів) вимагає адаптації.
Adapter - Адаптер
Адаптує інтерфейс Adaptee до інтерфейсу Target.

11.

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!
English     Русский Правила