4.06M
Категория: РекламаРеклама

Плакат жарнама құралы ретiнде

1.

ПЛАКАТ
ЖАРНАМА
К У РА Л Ы
РЕТIНДЕ
13 дәріс

2.

Плакаттар мен постерлер –
жарнама компаниясының міндетті
атрибуттары. Жарқын, түрлі-түсті
полиграфиялық өнімге назар
аударады. Бейнеге қарап,
ұсынылатын тауарға, немесе
компанияның қызметіне оң
көзқарас қалыптастырады.

3.


Плакаттар мазмұны, дайындау материалы
және басып шығару тәсілі бойынша
бөлінеді. Жарнамалардан басқа, соған
байланысты коммерциялық емес оқиға
туралы хабарлайтын ақпараттық өнім
шығарылады. Жарнамалық плакаттар түрлі
сезімдерді тудыруы мүмкін:
Агитация. Әсіресе, бұл плакаттардың түрі
саяси сайлау алдындағы шайқастарда
қолданылады;
Ынталандыру немесе тыйым салуға
арналған плакаттар түрі;
Көңіл-күй жасау және белгілі бір
эмоциялар туғызу;
Біреуді немесе бірдеңені жарнамалау
(Имидж плакаты деп аталады);
Оқиға туралы хабарлау;
Назар аудару, навигация мақсаттарына
қызмет ету.

4.

Жыл сайын плакаттарды қолдану аясы кеңеюде, тиісінше
оларды басып шығару кезінде жаңа міндеттер қойылады.
Плакаттар жарнамалық науқандарға жиі басылады. Қатты
бәсекелі жағдайларда бизнесті дамыту үшін жиі қымбат емес,
бірақ тиімділігі жоғарыжарнамалық әдістемелер талап етіледі,
олардың бірі жарнама плакаттарын басып шығару болып
табылады. Баспа плакаттары саяси құрылымдар, жалпы білім
беретін мекемелер үшін қажетті құрал болды, өйткені
плакаттарда көрсету, түсіндіру оңай, мысалы, белгілі бір
жабдықтың құрылымы мен жұмыс істеу принципі,
коммуникацияларды орналастыру схемасы және т. б.

5.

Жаксы плакаттын 10белгілері
Плакаттың жақсы оқылуы.
Тақырыбы. Бұл дизайнның ең басты және
ең үлкен мәтіндік элементі. Ол фонға
қатысты қарама-қарсы болуы керек және
алыс қашықтықтан да жақсы
ажыратылатын қаріппен терілуі керек.
Мазмұны. Не? Қайда? Қашан? Барлық
осындай ақпарат иерархияның екінші
деңгейінде орналасқан. Плакатты
қызықтырған адам міндетті түрде толық
ақпаратпен танысқысы келеді, сондықтан
оны түсінікті, бірақ сонымен бірге
қысылған түрде ұсыну керек. Екінші деңгей
үшін тақырыптағы қаріптен аз өлшемді
қаріп қолданылады,өйткені бұл ақпарат
алыстан оқылудың қажеті жоқ.
Ұсақ қаріп. Үшінші деңгейде қосымша
ақпарат орналастырылады. Жиі ұсақ
шрифт
кинопостерлер мен жарнамалық
плакаттарда кездеседі.

6.

КОНТРАСТ
Дизайнерлер көрерменнің
назарын аударудың бір ғана
мүмкіндігі бар. Сондықтанплакат
көрерменді «ұстап қалуға"тиіс.
Оған контраст элементтері арқылы
қол жеткізуге болады. Бұл қарапайым
плакат үшін бұл әдіс жаман емес.
Мәтін немесе
иллюстрация фонмен
контрастирлейді - қараңғы плакат.
Дизайнға кірісе отырып,бірінші
кезекте элементтердің контрастын
анықтап, оны жұмыс кезінде үнемі
тексеру керек. Егер дизайнер түрлітүсті плакатпен жұмыс істесе, оның
сұр реңктерінде қалай көрінетінін
мерзімді тексеру керек-негізгі
элементтердің контрастының
жақсы айырмашылығы болуытиіс
және осы режимде.

7.

ӨЛШЕМІ ЖӘНЕ ОРНАЛАСУЫ
Өте жиі дизайнер оның
плакатының қайда
орналасатынын алдын ала
біледі. Осы ақпаратқа сәйкес, ол
плакаттың өлшемін дұрыс
таңдау керек. Плакаттың
жұмысы әртүрлі көрнекі
кедергілерге кедергі келтірмеуі
маңызды – ол үстем позицияны
алуы тиіс. Егер плакат жасыл
түске боялған қабырғаға ілінетіні
белгілі болса, онда плакатта
жасыл түске жақын қолданбау
керек.

8.

ПЛАКАТ ӨЛШЕМІНЕ ҚАРАМАСТАН ЖҰМЫС ІСТЕЙДІ
Өте жиі бастаушы дизайнерлер үлкен плакат жасауды талап ететін
тапсырмалардан бас тартады, мысалы, 10 метр 6 метр. Оларға бірдеңе, мұндай
плакатты жасау А4 парағы бар қандай да бір постерге қарағанда әлдеқайда
қиын. Бұл үлкен қате. Егер плакат дұрыс құрастырылса, ол өлшеміне қарамастан,
бірдей жақсы көрінеді және масштабтау оған әсер етпейді. Егер дизайнер плакат
жасауға тапсырыс алса, ол содан кейін жарнамада пайдаланылатын және әр
түрлі көлемде және форматтарда (соның ішінде сандық) шығарылатын болса, ол
ең алдымен композиция мен негізгі идея туралы ойлауға және оның туындысы
қайда орналасатынына қамқорлық жасамауға тиіс.

9.

ҮЛКЕН СУРЕТТЕР
Егер плакатта сурет қолданылса,
онда ол мәтінмен қатар басым
позицияны алуы тиіс. Сурет
алыстан айырмашылығы жақсы
болуы керек, сонымен қатар
бейнені тану туралы қамқорлық
өте маңызды. Көрнекі қатарды
қиындатудың қажеті жоқ –негізгі
идеяны жеткізу үшін қажетті
элементтерді пайдалану керек.
Бұл принцип плакаттың барлық
түрлеріне, соның ішінде кейде
бөлшектермен шамадан тыс
жүктелген кинопостерлерге
қолданылады.

10.

ЕРЕКШЕ ТИПОГРАФИКА
Плакат-бұл типографиямен батыл тәжірибе жасауға болатын жанр. Ең танымал
плакаттардың кейбірі иллюстрациялар мен графикалық элементтерді пайдаланбай
жасалған және бұл ретте идеяны тамаша білдіреді. Сапалы баспахана қолдану
плакатқа даралық береді-ең бастысы, дизайнердің жүрекжарды болмауы. Бір
плакатта 10 қаріпті қолдануға болмайды – дизайн одан жақсы болмайды. Көрнекі
иерархияға және теріс кеңістікті пайдалануға назар аудару керек. Әріптердің өздері
белгілі бір сәлемдемені алып, типография принциптерін дұрыс түсінеді
дизайнерлерге эмоционалдық және есте қаларлық плакаттар жасауға мүмкіндік
береді.

11.

ҚОЛМЕН ЖҰМЫС
Компьютерлік графиканың
пайда болуы плакат өнеріне
пайда болған жоқ. Бұрын
дизайнер тірі материалдармен
жұмыс істеді және плакаттар
бүгінгі күндегідей көрінді. Бүгін
жақсы плакаттың белгісі-оның
орындау техникасы. Егер
плакаттың жаны бар болса
және дизайнер оны қолмен
салған болса-бұл жақсы плакат.
Ал егер плакат бұрынғыдай
басып шығарылса, физикалық
тасымалдаушыдан-бұл мүлдем
тамаша.

12.

Плакат дизайнерлерге қиялға ерік беруге
мүмкіндік беретін графиканың өте қызықты түрі.
Сонымен қатар, бұл жаңа техниканы игерудің
немесе өз дағдыларын жақсартудың тамаша
тәсілі. Кейде плакат жасау өте қиын - өйткені, ең
аз құралдарды пайдалана отырып, идеяны
жеткізу қажет. Әсіресе плакат сәтті шыққанда
және адамдардың назарын аударғанда- ол
әрқашан қызықты және ұтымды шығады.
English     Русский Правила