Розробка гри на основі X-Ray Engine

1.

Розробка гри на основі
X-Ray Engine

2.


Графічний рушій, основний компонент ігрового движка X-Ray Engine,
використовує технологію відкладеного освітлення та затемнення (англ.
Deferred shading), яка дозволяє досягти високої достовірності в
оформленні освітлення при високій геометричній складності сцен.
Графічний движок підтримує високу деталізацію (до 4 000 000 полігонів в
кадрі) і здатний якісно малювати як закриті, так і відкриті простори,
площа відкритих просторів може досягати 2 кв. км. Є система динамічної
зміни дня і ночі, підтримка різних погодних ефектів, таких як дощ, вітер,
туман. Написаний на мові С\С++.
Рушій використовує технологію HRTF (Head-related transfer function) для
якісної генерації звуку. Підтримується висновок шестиканального (5.1)
звуку. Звукові дані зберігаються в медіаконтейнера MP3, MP2, WMA,
ADPCM, Ogg.

У X-Ray Engine використовується вільний фізичний движок
Open Dynamics Engine.

3.

X-Ray SDK

4.

Choice of Destiny

5.

6.

7.

Фотореалістичність
Командно-диспетчерський пункт
English     Русский Правила