1.08M
Категория: ИнформатикаИнформатика

Лінійні алгоритми. Проект “Акваріум”

1.

Лінійні алгоритми
Проект “Акваріум”

2.

Точний порядок дій об’єкта, що забезпечує
отримання необхідного результату
Початок
Відніми 3
Загадай число
Розділи на 3
Помнож це число на 3
Відніми задумане
число
Додай до результату 9
Результат=7
Додай 15
Так
Ні
Кінець

3.

Що означають блоки?
Виконання дій
Введення/виведення даних
Умова
Початок та кінець алгоритму

4.

Сім разів відмір, раз відріж
Початок
Менше 7?
Так
Відмір
Відріж
Кінець
Ні

5.

Алгоритм пошуку Попелюшки
Початок
Знайти дівчину
Приміряти черевичок
Ні
Попрощатись з
дівчиною
Виконавець?
Черевичок
підійшов?
Так
Попелюшка
знайдена!
Кінець

6.

Знайдіть слово за вказівками та поясніть його
значення
Т
А
В
Ч
Е
Г
С
В
Л
Й
Є
А
Д
Ж
М
Л
О И У Р
П Г М Г
У С А І
Л Т Д В
Г Е П Р
О Р Ш М
Т И Ь А
Ч Ф О П
Е
И
О
Я
У
Л
Л
Е

7.

Знайдіть слово за вказівками та поясніть його
значення
Т
А
В
Ч
Е
Г
С
В
Л
Й
Є
А
Д
Ж
М
Л
О И У Р
П Г М Г
У С А І
Л Т Д В
Г Е П Р
О Р Ш М
Т И Ь А
Ч Ф О П
Е
И
О
Я
У
Л
Л
Е

8.

Яка приказка подана у схемі?
початок
Так
Ні
літо?
транспортний
засіб = сани
зима?
Так
транспортний
засіб = віз
готуй транспортний
засіб
кінець

9.

Яка приказка подана у схемі?
початок
Готуй сани влітку,
а воза - узимку
Так
Ні
літо?
транспортний
засіб = сани
зима?
Так
транспортний
засіб = віз
готуй транспортний
засіб
кінець

10.

Складіть алгоритм та запишіть його словами
1) Підготувати овочі
2)
3)
4)
5)
6) Смачного!

11.

Складіть алгоритм та запишіть його словами
1) Підготувати овочі
2) Помити овочі
3) Порізати овочі
4) Скласти все в каструлю
5) Зварити
6) Смачного!

12.

Допишіть алгоритм виходу з лабіринту

13.

Допишіть алгоритм виходу з лабіринту

14.

Встановіть відповідність між термінами та їх
значенням
Спрайт
помилка програми
Скрипт
простір для виконання
проекту
Сцена
персонаж, який бере
участь у проекті
Баг
алгоритм для персонажа

15.

Встановіть відповідність між термінами та їх
значенням
Спрайт
Скрипт
Сцена
Баг
персонаж, який бере
участь у проекті
алгоритм для персонажа
простір для виконання
проекту
помилка програми

16.

Вкажіть, до якої групи (скриньки) належить
команда (блок)
Рух
Вигляд
Події
Керування (обгортка)

17.

Вкажіть, до якої групи (скриньки) належить
команда (блок)
Події
Рух
Керування (обгортка)
Вигляд

18.

Знайдіть слово за вказівками та спробуйте
записати ці вказівки меншою кількістю стрілок
В Я Д С У Н М
О
Ф
Л
К
Р
М
Л
А
У
І
Б
О
І
А
К
В
Ж
Е
А
Н
Р
А
А
Р
Х
М
Л
Е
М
Л
І
У
Д
У
К
А
Р
Ф
М
Ч
Ж
О
К
Б
Е
І
С
В
У

19.

Знайдіть слово за вказівками та спробуйте
записати ці вказівки меншою кількістю стрілок
В Я Д С У Н М
О
повторити 4 рази: Ф
Л
К
Р
М
Л
А
У
І
Б
О
І
А
К
В
Ж
Е
А
Н
Р
А
А
Р
Х
М
Л
Е
М
Л
І
У
Д
У
К
А
Р
Ф
М
Ч
Ж
О
К
Б
Е
І
С
В
У

20.

Встанови відповідність
Складає інструкції
Програміст
Знаходить розв'язок задачі
Передбачає ситуації, що
можуть виникнути в ході
розв'язку задачі
Виконує інструкції
Виконавець

21.

Встанови відповідність
Складає інструкції
Програміст
Знаходить розв'язок задачі
Передбачає ситуації, що
можуть виникнути в ході
розв'язку задачі
Виконує інструкції
Виконавець

22.

Проект “Акваріум”
Рибки рухаються випадковими переміщеннями
Восьминіг
Рак “бігає” по дну
English     Русский Правила