Створення простих векторних зображень

1.

Створення
простих
векторних
зображень
За навчальною програмою 2017 року
Урок 27

2.

Векторна графіка
6
У багатьох випадках під час створення малюнка
зручніше зазначати не колір його окремих точок
(пікселів), а властивості та розміщення елементів:
ліній
многокутників
криволінійних
фігур
Саме таким чином кодуються зображення у векторній
графіці.

3.

Векторні зображення
6
Розглянемо зображення іграшкового автомобіля. Як
бачимо, воно складається з двох прямокутників, трьох
кіл, двох неправильних многокутників.

4.

Векторні зображення
6
Опишемо властивості одного з об’єктів: прямокутник
завдовжки 34 мм і завширшки 20 мм,
колір заповнення — 1 (див. таблицю в презентації 1),
колір лінії — 4,
товщина лінії — 1 мм,
координати лівого верхнього кута (50; 120).
Якщо таким чином описати всі фігури, то отримаємо
код векторного малюнка.

5.

Векторні зображення
6
Векторна графіка має як переваги, так і недоліки.
Основною перевагою є:
Недоліком є:
є те, що в разі змінення
розмірів і обертання якість
малюнка зберігається
складність у побудові
реалістичного зображення,
адже для цього доводиться
використовувати дуже
багато об’єктів

6.

Векторні зображення
6
Для роботи з векторними зображеннями є багато
програм. Найчастіше застосовують програми:
Inkscape
CorelDraw
Adobe
Illustrator
LibreOffice
Draw

7.

Формати файлів векторних
зображень
Популярні програми для роботи
графікою мають власні формати:
з
CDR
АІ
CorelDRAW
Adobe
Illustrator
Підтримують
CGM, WMF, EPS
графіку.
6
векторну
векторною
і
растрову

8.

Векторний графічний
редактор Inkscape
Векторні
зображення
можна створювати в різних
програмах, зокрема й у
текстовому процесорі Word.
Проте
можливостей
векторні
редактори,
Inkscape.
найбільше
надають
графічні
наприклад
6

9.

Найпростішими фігурами у Word
вважають прямі лінії, стрілки,
прямокутники, еліпси. Щоб
перейти до кнопок інструментів
для їх створення, слід клацнути
лівою кнопкою миші на Вставка,
група панелей інструментів
Ілюстрації, кнопка Фігури
Набір інструментів для
малювання
Найпростіші фігури

10.

11.

12.

Домашнє завдання
6
Проаналізувати електронний підручник,
виконати Завдання Векторні зображення.
English     Русский Правила