Графічний редактор середовища Скретч

1.

2
Урок 28
Графічний
редактор
середовища
Скретч
За програмою нової української школи

2.

Розділ 4
§ 28
Як створювати об’єкти в Скретч
2
Сьогодні ви дізнаєтеся
як створювати спрайти в середовищі
Скретч;
Ознайомитеся
з графічним редактором середовища
Скретч.

3.

Розділ 4
§ 28
Розгадайте кросворд
1 К
3 П
л
а
С
2 Ц и
р
к
е
х
р
4 М о р
5 Л і
е
р
е
2
е
с
т
а
к
6 Ч
о
в
1. Середовище моряка-підводника.
2.
3.
4.
5.
6.
учня.
дресирувальника.
світлофора.
дельфіна.
пілота.
т
я
е
н
Далі

4.

Розділ 4
§ 28
Послідовність дій
2
Пронумеруй правильний порядок дій у послідовності
дій вимкнення комп'ютера
4
Натиснути ліву кнопку миші
3
Встановити вказівник на команду
Вимкнути комп’ютер
1
Встановити
Пуск
2
Натиснути ліву кнопку миші
вказівник
на
кнопку

5.

Розділ 4
§ 28
Змінювання послідовності дій
2
Смайлик полюбляє їсти цукерки. Друзі склали для
нього жартівливий алгоритм. Знайди помилки в
алгоритмі та виправ їх.
1. Візьми цукерку.
1. Помий руки.
2. Помий цукерку.
2. Візьми цукерку.
3. Розгорни цукерку.
4. З'їж цукерку.
5. Кинь обгортку на
підлогу.
5. Кинь обгортку
смітник.
в

6.

Розділ 4
§ 28
Як створювати об’єкти в Скретч
2
Ти вже знаєш, що в середовищі Скретч Рудий кіт
і його друзі (спрайти) виконують алгоритми на сцені.

7.

Розділ 4
§ 28
Як створювати об’єкти в Скретч
Вигляд спрайтів
на власний розсуд:
і
тло
можна вибрати інший
спрайт (або тло сцени)
з бібліотек середовища
Скретч
сцени
ти
можеш
2
змінити
намалювати новий спрайт
(або тло сцени)
за допомогою графічного
редактора Скретч

8.

Розділ 4
§ 28
Як створювати об’єкти в Скретч
Виконавця алгоритму
можна замінити. Це
роблять за такою
інструкцією зміни
виконавця.
2
1. Натисни кнопку
Обрати спрайт

9.

Розділ 4
§ 28
Як створювати об’єкти в Скретч
(Продовження…) Зміна виконавця алгоритму
2
2. У вікні, що відкрилося, вибери потрібне зображення.

10.

Розділ 4
§ 28
Як створювати об’єкти в Скретч
Тло сцени можна замінити.
Це роблять за такою
інструкцією зміни тла
сцени.
2
1. Натисни кнопку
Обрати тло

11.

Розділ 4
§ 28
Як створювати об’єкти в Скретч
(Продовження…) Зміна тла сцени
2
2. У вікні, що відкрилося, вибери потрібне зображення.

12.

Розділ 4
§ 28
Як створювати об’єкти в Скретч
Зверни
увагу!
Щоб
вилучити зайвий спрайт
(тло), наведи на нього
вказівник миші, натисни
праву клавішу та вибери в
меню команду вилучити.
На спрайті натисни кнопку
вилучити
2

13.

Розділ 4
§ 28
Як створювати об’єкти в Скретч
2
Поміркуй, чому в бібліотеці спрайтів і бібліотеці
тла малюнки об’єднано в групи. Досліди, що
об’єднує малюнки однієї категорії, однієї теми

14.

Розділ 4
§ 28
Як створювати об’єкти в Скретч
Після додавання спрайта
з бібліотеки у вкладці
Образи можна побачити
декілька образів спрайта.
Для Рудого кота це
образ1 і образ2.
Ці образи використовують
для створення анімації.
Під час швидкої зміни
образів здається, що
спрайт рухається.
Вкладка
Образи
Образи
спрайта
2

15.

Розділ 4
§ 28
Як створювати об’єкти в Скретч
Малюємо новий спрайт
У полі об’єктів наведи
вказівник
на
команду
Обрати
спрайт.
Обери
вказівку Малювати.
2

16.

Розділ 4
§ 28
Як створювати об’єкти в Скретч
Зверни увагу! Ти можеш
змінити вже існуючий
спрайт. Над полем команд
вибери вкладку Образи.
Відкриється вікно
графічного редактора
із зображенням
вибраного об’єкта для
внесення змін.
Колір
Інструменти
малювання
2

17.

Розділ 4
§ 28
Запитання і завдання
2
Багатоніжка
на
першу
ногу
надягнула
одну
шкарпетку. На другу — дві шкарпетки, на третю — три і
так далі. Всього вона наділа 36 шкарпеток. Скільки ніг у
багатоніжки?
Відповідь:
8 ніжок

18.

Розділ 4
§ 28
Запитання і завдання
2
Заповни порожні клітинки квадрата. Відомо, що у
кожному рядку та стовпчику кожний значок має
зустрічатися тільки один раз.

19.

Розділ 4
§ 28
Запитання і завдання
Обери зайве:
2
Шкіра, очі, вуха, язик, ніс, обличчя.
Круглий, зелений, квадратний, прямокутний.
Голосний, тихий, гарячий, дзвінкий.

20.

Розділ 4
§ 28
Запитання і завдання
Знайдіть «зайві» числа в кожному рядку:
10, 12, 5, 31,17, 22;
(5 — одноцифрове)
3, 7, 18, 9, 0, 1;
(18 — двоцифрове)
10, 20, 37, 80, 40, 90;
(37 — решта
закінчуються нулем)
21, 25, 67, 22, 20, 29.
(67 — решта числа
третього десятку)
2

21.

Розділ 4
§ 28
Запитання і завдання
2
Продовжте ряд:
1, 2, 3,
4
5
6
7
1, 3, 5
7
9
11
13
2, 4, 6
8
10
12
14
6, 5, 4
3
2
1

22.

Розділ 4
§ 28
Запитання і завдання
2
У кожній парі слів підкресли слово, що розташовано в
словнику раніше.
вересень — жовтень
конвалія — айстра
роса — пара
січень — травень
хвилина — фільм
ціна — чобіт

23.

Розділ 4
§ 28
Запитання і завдання
2
За парканом заховалися зайці. Скільки їх там було,
якщо виглядали 24 вуха?
Відповідь:
12 зайців

24.

Розділ 4
§ 28
Запитання і завдання
2
Полічи кубики на кожному малюнку.
5
7
10
9
14

25.

Розділ 4
§ 28
Фізкультхвилинка
2

26.

Розділ 4
§ 28
Працюємо за комп’ютером
Сторінка
79
2

27.

Розділ 4
§ 28
Працюємо за комп’ютером
Завдання: створити новий спрайт із
фігур.
1. Відкрий вікно середовища Скретч.
2. Намалюй об'єкт за зразком
або на власний розсуд.
2
геометричних

28.

Дякую за увагу!
2
Урок 28
За новою програмою
English     Русский Правила