Створення малюнків у графічному редакторі Scratch

1.

Міністерство освіти і науки України
Відокремлений підрозділ «Лисичанський педагогічний коледж
Луганського національного університету імені Тараса Шевченка»
Створення малюнків у графічному
редакторі Scratch
Мультимедійна презентація
до уроку з інформатики
проведеного в 2-А класі ЗОШ №4
студенткою-практиканткою 3 курсу, групи БПО
спеціальності «Початкова освіта»
ОКР «молодший спеціаліст»
Ткаченко Веронікою Сергіївною
Лисичанськ - 2020

2.

3.

Інтерактивна бесіда

4.

Робота на картках
1.Порядок дій що дає змогу виконати певне завдання,
називається алгоритм .
2. Той хто виконує алгоритм, називається виконавець .
3. Набір зрозумілий виконавцю команд, які він здатен виконати ,
називається система команд .
4. Висловлювання поділяються на розповідні, питальні і
спонукальні.
5. Виконавцем алгоритму може бути людина, тварина,
комп'ютер.

5.

Складання алгоритму
1. Взяти голку, нитку і ножиці.
2. Відмотати і відрізати нитку.
3. Протягнути нитку в вушко
голки.
4. Зав’язати вузлик на нитці.
5. Прикласти ґудзик до
тканини.
6. Чотирма-п’ятьма стібками
прикріпити ґудзик до тканини.
7. Закріпити нитку вузликом.
8. Обрізати нитку.

6.

Створення малюнків у
графічному редакторі Scratch

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Алгоритм збереження нового виконавця:
*Вибираємо виконавця.
*Відкриваємо контекстне меню (права кнопка
миші) та вибираємо команду Експортувати цей
об’єкт.
*У вікні Експортувати об’єкт вибираємо папку, де
буде збережено виконавця (наприклад Animals).
*Вказуємо ім’я виконавця (Слоник).
*Натискаємо кнопку Гаразд.

16.

Фізкультхвилинка

17.

18.

19.

Правила поведінки в комп'ютерному кабінеті та за
комп'ютером

20.

Робота за комп’ютером

21.

Гімнастика для очей

22.

Підсумок уроку
English     Русский Правила