2.73M
Категория: ИнформатикаИнформатика

Урок 14 Створення графічних зображень

1.

Алгоритмізація та
програмування
Йосиф Ривкінд / Тетяна Лисенко
Людмила Чернікова / Віктор Шакотько

2.

Комп’ютерні мережі / Віконні проекти

3.

Алгоритмізація та програмування / Віконні проекти

4.

5.

Алгоритмізація та програмування / Віконні проекти Canvas

6.

Алгоритмізація та програмування / Віконні проекти Canvas

7.

Алгоритмізація та програмування / Віконні проекти Canvas

8.

Алгоритмізація та програмування / Віконні проекти Canvas

9.

Залежно від значення параметра style можна отримати сектор (за замовчуванням),
сегмент (CHORD) або дугу (ARC). Також, як у випадку create_oval(), координати
задають прямокутник, в який вписане коло (або еліпс), з якого "вирізають" сектор,
сегмент або дугу. Параметру start присвоюється градус початку фігури, extent
визначає кут повороту.
Алгоритмізація та програмування / Віконні проекти Canvas

10.

Йосиф Ривкінд / Тетяна Лисенко / Людмила Чернікова / Віктор Шакотько

11.

Йосиф Ривкінд / Тетяна Лисенко / Людмила Чернікова / Віктор Шакотько

12.

7 клас
Йосиф Ривкінд / Тетяна Лисенко / Людмила Чернікова / Віктор Шакотько
English     Русский Правила