Похожие презентации:
Розробка навчальної інформаційної системи для обчислення кількості конфігурацій, утворених складеною лінійкою
1.
Дипломний проект«Розробка навчальної інформаційної системи для
обчислення кількості конфігурацій, утворених складеною лінійкою»
Виконав: студент гр. Федоренко О.Ю
Керiвник проекту: Удовик I.М
2.
Мета3.
АктуальністьАктуальність задачі полягає в
дослідженні учбової задачі з комбінаторики;щ
повному переборі та його скороченню;
застосуванню її для дослідження залежності кількості
варіантів побудови від умов (довжина окремих ланок,
розглядання замкнщутих варіантів), використання для цього
узагальнення комбінаторних формул, таких, як числа Белла, ї
модифікування.
4.
Обмеження на фігури1.
Кількість ланок лінійки – N, довжина кожної ланки
дорівнює 1;
Сусідні ланки або продовжують одна одну, або утворюють
між собою кут 90˚ чи 270°;
Якщо k сусідніх ланок продовжують одна одну –
вважається, що це одна ланка довжини k;
Утворення циклічних фігур, перетинання ланок та
накладання ланки на будь-яку іншу ланку заборонені;
Фігури, які суміщаються шляхом повороту на кут,
кратний 90˚, або дзеркального відбиття відносно вертикалі чи
горизонталі, вважаються однаковими.
5.
Алгоритмупобудови масиву
(ф-ція Build_Arr)
Початок
CheckBell = 0
Чи побудована
фігура
довжиною n
Так
Додавання масиву точок
фігури до основного масиву
фігур
Так
Так
Чи можна
будувати
ліворуч
Перевірка
побудовано
ї точки
Ні
Формування
значення
CheckBell
Чи можна
будувати
прямо
Ні
Перевірка
побудовано
ї точки
Додавання точки до
масиву та пуск Build_Arr
для побудови нової ланки
Кінець
Так
Ні
Ні
Так
Додавання точки до
масиву та пуск Build_Arr
для побудови нової ланки
Будувати
по
довжинам
ланок
Ні
Так
Ні
Так
Чи можна
будувати
праворуч
Перевірка
побудовано
ї точки
Додавання точки до
масиву та пуск Build_Arr
для побудови нової ланки
Ні
Ні
6.
16
Демонстрація роботи
алгоритму
2
7
3
1.
2.
3.
4.
5.
Вибрана кількість ланок
Варіант, що демонструється на екрані
Координати точок фігури
Кількість фігур, що відповідають умовам
Червоним кольором відмічено, яким умовам
відповідає варіант, що демонструється на
екрані
6. Розбиття по довжинах ланок
7. Демонстрація фігури на екрані з
використанням сітки із квадратів 1Х1
8. Час побудови масиву
9. Зміщення на один варіант.
10. Зміщення на початковий або кінцевий
варіант
5
2
4
8
10
9
9
10