Похожие презентации:
Старт проекту. Експеримент як продукт
1. Старт проекту. Експеримент як продукт
У системі «ощадливого стартапу» експеримент – це не простоТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ЦЕ ЩЕ Й ПЕРШИЙ ПРОДУКТ
СТАРТАПУ.
Чотири запитання до першого продукту:
1. Чи визнають споживачі, що в НИХ Є ПРОБЛЕМА, яку ми
намагаємось вирішити?
2. Якщо запропонувати їм рішення цієї проблеми, чи готові ВОНИ
ЗА НЬОГО ПЛАТИТИ?
3. Чи стануть вони платити САМЕ НАМ?
4. Чи можемо ми запропонувати РІШЕННЯ?
2. Старт проекту. Експеримент як продукт
«Успіх не в тому, щоб запропонувати ту чи ту опцію: успіх в тому, щобзрозуміти , як вирішити проблему клієнта» © С. Леслі
3. Старт проекту. Експеримент як продукт
«Ринки постійно змінюються, і наше завдання – змінюватисяразом із ними» © mag. Wall Street
ІДЕЯ
НАВЧАННЯ
СТВОРЕННЯ
ДАНІ
ПРОДУКТ
ОЦІНЮВАННЯ
Цикл
зворотного
зв'язку:
«СТВОРИВОЦІНИВНАВЧИВСЯ»
4. Старт проекту. Експеримент як продукт
Найголовніше – СКОРОЧУВАТИ ЧАС УСЬОГО ЦИКЛУЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ.
У ЦЬОМУ СУТЬ УПРАВЛІННЯ СТАРТАПОМ.
MVP (minimum viable product) – це версія продукту, що
дозволяє
запустити
цикл
«створив-оцінив-навчився»
З
МІНІМАЛЬНИМИ
ЗУСИЛЛЯМИ,
ВИТРАТИВШИ
ЯКОМОГА
НАЙМЕНШЕ ЧАСУ НА РОЗРОБКУ.
MVP потрібно створити таким чином, ЩОБ МОЖНА БУЛО
ОЦІНИТИ ЙОГО УСПІШНІСТЬ.
Основне завдання першої фази циклу «оцінив» –
визначити, чи призводять зусилля щодо розробки продукту до
БАЖАНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ.
Метод оцінки «урахування інновацій» – це кількісний підхід,
що дозволяє з'ясувати, наскільки УСПІШНІ НАШІ СПРОБИ
ЗАПУСТИТИ МЕХАНІЗМ РОСТУ.
5. Старт проекту. Експеримент як продукт
6. Старт проекту. Експеримент як продукт
7. Старт проекту. Експеримент як продукт
ПЕРШІ ДІЇ засновника стартапу мають бути спрямовані на те,щоб якомога швидше ПРОТЕСТУВАТИ СВОЇ ГІПОТЕЗИ.
У минулому технології Х вдалося завоювати ринок Y завдяки
атрибуту Z. У нас є нова технологія Х2, яка дозволить нам
завоювати ринок Y2, бо в нас теж є атрибут Z.
«Щоб перетворити ПРИПУЩЕННЯ І ІНТУЇТИВНІ ГІПОТЕЗИ на
чіткі дані, підприємцю потрібно «ВИЙТИ НА ВУЛИЦЮ» І ПОЧАТИ
ВЧИТИСЯ» © С. Бланк
Дуже
важливо,
щоб
СТРАТЕГІЧНІ
РІШЕННЯ
БУЛИ
ЗАСНОВАНІ НА ЗНАННІ СПОЖИВАЧА.
Це одне з НАЙВАЖЛИВІШИХ ПОНЯТЬ У КОНЦЕПЦІЇ
ЕФЕКТИВНОГО ВИРОБНИЦТВА.
8. Старт проекту. Експеримент як продукт
ЗА БУДЬ-ЯКИМИ ЦИФРАМИ СТОЯТЬ ЛЮДИ.У кінцевому підсумку клієнти – ЦЕ ЖИВІ МИСЛЯЧІ ЛЮДИ.
Успіх будь-якої моделі продажів полягає в тому, ЧИ ДОЗВОЛЯЄ
ВОНА ПОБАЧИТИ ЗА ФАСАДОМ ОРГАНІЗАЦІЇ ЖИВИХ ЛЮДЕЙ.
9. Старт проекту. Розробка продукту й АРХЕТИП СПОЖИВАЧА
АРХЕТИП СПОЖИВАЧА – це НЕВЕЛИКИЙ ДОКУМЕНТ, якийзмальовує ПЕРЕДБАЧУВАНОГО ЦІЛЬОВОГО КЛІЄНТА.
АРХЕТИП СПОЖИВАЧА – НАЙВАЖЛИВІШЕ КЕРІВНИЦТВО З
РОЗРОБКИ ПРОДУКТУ.
Воно гарантує, що ЩОДЕННІ РІШЕННЯ ПРО ПРІОРИТЕТИ,
які доводиться приймати будь-якій компанії розробників,
ВІДПОВІДАТИМУТЬ ПОТРЕБАМ ТИХ ЛЮДЕЙ, яких прагне
залучити компанія.
10. Старт проекту. Розробка продукту й АРХЕТИП СПОЖИВАЧА
MVP допомагає підприємцям ЯКНАЙШВИДШЕ РОЗПОЧАТИПРОЦЕС НАВЧАННЯ.
Це не обов'язково ПРОСТИЙ ПРОДУКТ, який можна собі
уявити, але це МОЖЛИВІСТЬ МАКСИМАЛЬНО ШВИДКО пройти
весь цикл зворотного зв'язку «СТВОРИВ-ОЦІНИВ-НАВЧИВСЯ»,
доклавши МІНІМУМ ЗУСИЛЬ.
На відміну від традиційних методів розробки, які зазвичай
передбачають
ТРИВАЛИЙ
ІНКУБАЦІЙНИЙ
ПЕРІОД
І
СПРЯМОВАНІ НА ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОДУКТУ, MVP полягає в
тому, аби ПОЧАТИ ПРОЦЕС НАВЧАННЯ, І НЕ ЗАКІНЧИТИ
ЙОГО.
ЙОГО ЗАВДАННЯ – перевірити ГІПОТЕЗИ ЗАСНОВНИКІВ
БІЗНЕСУ.