Adobe компаниясының графикалық бағдарламалары арқылы «Үш жетім – зерек бала» халық ертегісін жасау технологиясы

1.

М.Мәметова атындағы Қызылорда педагогикалық жоғары
колледжі
1304000 – «Есептеу техникасы және бағдарламалық
қамтамасыз ету» мамандығы
Дипломдық жоба:
«Adobe компаниясының графикалық
бағдарламалары арқылы «Үш жетім – зерек
бала» халық ертегісін жасау технологиясы»
Жоба қорғаушы:
Қәдір Қолқанат

2.

Дипломдық жобаның
мақсаты:
3D Max Studio үшөлшемді бағдарламасында
колледждің бас ғимараттағы барлық оқу
кабинеттері мен зертханаларына, мұражай,
галереяға, мәжіліс, спорт залдарына және
т.б.виртуалды саяхат жасауға мүмкіндік беретін
виртуалды моделін құру

3.

Дипломдық жобаның
мазмұны:
КІРІСПЕ
1-БӨЛІМ. АНИМАЦИЯЛЫҚ МУЛЬТФИЛЬМ ЖАСАУДАҒЫ
КОМПЬЮТЕРЛІК ГРАФИКАЛЫҚ БАҒДАРЛАМАЛАР
1.1
Мультфильм жасаудағы қолданылған компьютерлік графикалық
бағдарламалар түрлері
2-БӨЛІМ. ADOBE КОМПАНИЯСЫНЫҢ ГРАФИКАЛЫҚ
БАҒДАРЛАМАЛАРЫ АРҚЫЛЫ «ҮШ ЖЕТІМ – ЗЕРЕК БАЛА» ХАЛЫҚ
ЕРТЕГІСІН ЖАСАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
2.1
Adobe Photo CC расторлық графикалық редактор көмегімен қолдан
салынған мультфильм кейіпкерін өңдеу
2.2
Adobe After Effects бағдарламасының көмегімен анимациялық
эффектілер орнату
2.3
Adobe Premiere Pro бағдарламасы арқылы компьютерлік сызықтық емес
монтаж жасау және экспорттау
ҚОРЫТЫНДЫ
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР

4.

«Adobe компаниясының графикалық бағдарламалары арқылы «Үш
жетім – зерек бала» халық ертегісін жасау технологиясының жасалу
жолы»
Дипломдық жобамды
компьютерлік бағдарламаларда
жұмысты бастамас бұрын
алдымен кейіпкердің сұлбасын
қаламмен суретін салдым:

5.

Суретті бағдарламаға орналасқаннан кейін
құралы арқылы сызбасын сызу керек:
Пьеро

6.

Палитра арқылы кейіпкердің түстік элементтерін орнату керек:
Қабаттар панеліндегі (F7) «Создать новый корректирующий слой или
слой-заливку»
батырмасын
басып,
«Яркость/Контрастность»
коррекцилау қабатын таңдау керек:

7.

Мультфильмдегі әрбір кейіпкерді осы әдістермен сызба
нұсқасын салып, сканерлеп, Adobe Photoshop СС
бағдарламасы арқылы өңдеу жұмыстарын орындау керек.

8.

After Effects бағдарламасының жұмыс терезесі

9.

2-қабаттағы терезелері

10.

нүкте құралы арқылы уақыт өткізіп отырып қимылын
жасау керек:

11.

Нүктелер атауы:
Пайдаланылған
медиафайлдар:

12.

Кейіпкердің аяқтарының жүретін жолын бегілеу керек:

13.

Нүктелер палитрасы:
Сандар арқылы нүктелердің орнын беру қажет:

14.

Экспортқа шығаратын avi форматын таңдап экспорттау керек:

15.

Мультфильмдегі әрбір кейіпкерді осы әдістерменAdobe After
Effects бағдарламасы арқылы анимациялық эффектілер орнату
жұмыстарын орындау керек. Нәтижесінде төмендегідей
видеофайлдар жинақталуы керек:

16.

Өте үлкен көлемдегі медиафайлдарды 1ncover
бағдарламасына орнатып сапасын кетірмей көлемін азайту
керек:

17.

Дайындалған медиафайлдарды Кино және ТВ
бағдарламасымен ашу қажет:
Терезенің төменгі оң жағында Обрезать командасын басу
керек:

18.

Adobe Premiere Pro бағдарламасы арқылы компьютерлік
сызықтық емес монтаж жасау және мультипликациялық
анимацияның нәтижесін экспорттау

19.

Бағдарламаға орналастырылған кейіпкерді кері қарату үшін
«Эффекты-Видеоэффекты-Переоброзовать-Зеркальное
отражение по горизонтально» эффектісін алып кейіпкердің
үстіне тышқанның сол жақ батырмасы арқылы орындау керек:

20.

Нәтижесінде кейіпкердің теріс тұрған бейнесі шығады:

21.

«Ultra кілт» эффектісін қолдана отырып видеодағы кейіпкердің
артында тұрған жасыл фонды алып тастау қажет:

22.

Өзімізге қажетті фонды орналастыру керек:

23.

Дипломдық жобамның нәтижесінде Adobe компаниясының
графикалық бағдарламалары арқылы «Үш жетім – зерек бала»
халық ертегісінің анимациялық мультмильмі жасалып шықты.
English     Русский Правила