Мікеланджело Буонарроті
  Мікеланджело- італійський скульптор, художник, архітектор,  поет й інженер.  Його твори вважалися найвищими досягненнями
Мікеланджело вчився у Флоренції в майстерні Д. Гірландайо (1488-1489) і у скульптора Бертольдо ді Джованні (1489-1490) , однак
Головні риси творчості скульптора - монументальність і пластична міць , внутрішня напруженість і драматизм образів ,
Працюючи в кінці 1490- х років в Римі , Мікеланджело віддав данину захопленню античної скульптурою в статуї "Вакх"
Новий гуманістичний зміст , яскраву переконливість образів він вніс в канонічну схему групи " Оплакування Христа ".
Деякі дослідники припускають , що Мікеланджело в скульптурній групі зобразив себе і свою матір , яка померла , коли йому було
У цій скульптурній композиції ще немає тієї експресії , яка характерна для більш пізніх творів Мікеланджело , проте вона
Мікеланджело створив колосальну статую " Давид " (1501-1504 , Галерея Академії , Флоренція ) , яка втілила героїчний порив і
У мальовничому циклі , виконаному Мікеланджело на склепінні Сікстинської капели у Ватикані , художник створив грандіозну ,
Він створив дев'ять композицій на сюжети з Біблії про створення світу і перших людей на землі . " Відділення світла від темряви
По боках від них , на схилах величезного склепіння , зображені фігури пророків і сивіли, по кутах полів - сидять голі хлопці ;
Фрескам плафона Сікстинської капели , як і іншим живописних творів Мікеланджело , властиві чіткість пластичної ліплення ,
Створюваним Мікеланджело характерів властива величезна сила узагальнення; для кожного персонажа він знаходить особливу позу,
" Створення Адама "
Мікеланджело написав Бога в античному дусі : він реальний в своєму тілесному і божественне втіленні. Під час польоту Бог
Презентацію виконала Квітка Юлія, 11- А клас
2.38M
Категория: ИскусствоИскусство

Мікеланджело Буонарроті

1. Мікеланджело Буонарроті

2.   Мікеланджело- італійський скульптор, художник, архітектор,  поет й інженер.  Його твори вважалися найвищими досягненнями

Мікеланджело- італійський
скульптор, художник, архітектор,
поет й інженер.
Його твори вважалися найвищими досягненнями
мистецтва Відродження ще за життя самого майстра.

3. Мікеланджело вчився у Флоренції в майстерні Д. Гірландайо (1488-1489) і у скульптора Бертольдо ді Джованні (1489-1490) , однак

визначальне
значення для творчого розвитку Мікеланджело
мало його знайомство з роботами Джотто ,
Донателло , Мазаччо , Якопо делла Кверча ,
вивчення пам'яток античної пластики.

4. Головні риси творчості скульптора - монументальність і пластична міць , внутрішня напруженість і драматизм образів ,

Головні риси творчості скульптора монументальність і пластична міць ,
внутрішня напруженість і драматизм образів
, благоговіння перед людською красою.

5. Працюючи в кінці 1490- х років в Римі , Мікеланджело віддав данину захопленню античної скульптурою в статуї "Вакх"

Працюючи в кінці 1490- х років в Римі ,
Мікеланджело віддав данину
захопленню античної скульптурою в
статуї "Вакх"

6. Новий гуманістичний зміст , яскраву переконливість образів він вніс в канонічну схему групи " Оплакування Христа ".

Новий гуманістичний зміст , яскраву
переконливість образів він вніс в
канонічну схему групи " Оплакування
Христа ".

7. Деякі дослідники припускають , що Мікеланджело в скульптурній групі зобразив себе і свою матір , яка померла , коли йому було

всього шість років .
Мистецтвознавці зазначають , що його Діва Марія
настільки ж молода , як і мати скульптора на
момент її смерті.

8. У цій скульптурній композиції ще немає тієї експресії , яка характерна для більш пізніх творів Мікеланджело , проте вона

справляє сильне
враження на глядача , що посилюється контрастом скорботної живий
фігури і мертвого тіла Христа . Поєднати дві фігури , взяті в натуральну
величину в одному статуї , покласти цілком дорослого чоловіка на
коліна жінці - це було зухвало новим , незвичайним кроком в
скульптурі , який відкинув всі колишні уявлення про « Оплакування ».

9. Мікеланджело створив колосальну статую " Давид " (1501-1504 , Галерея Академії , Флоренція ) , яка втілила героїчний порив і

Мікеланджело створив колосальну статую " Давид " (15011504 , Галерея Академії , Флоренція ) , яка втілила героїчний
порив і громадянську доблесть флорентійців , скинули
ярмо тиранії Медічі.

10. У мальовничому циклі , виконаному Мікеланджело на склепінні Сікстинської капели у Ватикані , художник створив грандіозну ,

урочисту ,
легко доступну для огляду в цілому і в деталях
композицію , яка сприймається як гімн фізичної та
духовної краси , як твердження безмежних
творчих можливостей Бога і створеного за його
подобою людини.

11. Він створив дев'ять композицій на сюжети з Біблії про створення світу і перших людей на землі . " Відділення світла від темряви

Він створив дев'ять композицій на сюжети з Біблії
про створення світу і перших людей на землі . "
Відділення світла від темряви " , " Створення
Адама " , " Створення Єви " , " Гріхопадіння " , "
Потоп " , " Сп'яніння Ноя" та інші

12. По боках від них , на схилах величезного склепіння , зображені фігури пророків і сивіли, по кутах полів - сидять голі хлопці ;

в
вітрилах зведення , розпалубки і люнетах
над вікнами- епізоди з Біблії і так звані
предки Христа.

13. Фрескам плафона Сікстинської капели , як і іншим живописних творів Мікеланджело , властиві чіткість пластичної ліплення ,

напружена
виразність малюнка і
композиції ,
переважання в
кольоровій гамі
капели приглушених
вишуканих квітів.

14. Створюваним Мікеланджело характерів властива величезна сила узагальнення; для кожного персонажа він знаходить особливу позу,

поворот,
рух, жест.

15. " Створення Адама "

" Створення Адама "

16. Мікеланджело написав Бога в античному дусі : він реальний в своєму тілесному і божественне втіленні. Під час польоту Бог

повертається ,
спрямовується назустріч Адаму і простягає до
нього руку . Це рух до свого творіння втілює
енергію життя , яку Творець має намір передати
людині. Руки майже зустрічаються .Ми практично
бачимо , як енергія крізь кисть Бога передається
руці людини . Вибираючи з історії створення
людини саме цю мить - народження душі ,
Мікеланджело прирівнює його до творчого
осяяння . На його думку , здатність творити і
створювати - це найбільш цінний дар з тих , що
дані людині згори. Між двома простягнутими один
до одного руками і відбувається диво , недоступне
нашому зору.

17.

18. Презентацію виконала Квітка Юлія, 11- А клас

English     Русский Правила