Похожие презентации:
Розвиток національного театру драматургії на початку XX століття
1. Розвиток національного театру драматургії 20-30-х років
2.
На розвитку театрального мистецтва20—30-х років позначився процес
українізації, що трагічно закінчився
"розстріляним відродженням"
3. Українська драма початку XX століття ‘‘ Театр корифеїв’’ (кінець XIX- початок початк XX століття)
4.
Професійний театр“ПСИХОЛОГІЧНИЙ”
“ЕКПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ”
(“ТЕАТР ДІЇ”)
Лесь КурбасЗасновники театру – Гнат Юра (1887 1966)
і Амвросій Бучма (1891 - 1957)
засновник та керівник театру “Березіль
5.
Епоха модернізму в українськійдраматургії
Останні п'єси корифеїв
Неоромантизм
С Черкасенка
Експериментальнопсихологічна
драматургія
В. Винниченка
Міфопоетичні поеми
Лесі Українки
Соціальна драма
Гната Хоткевича
Історична драма
Л.СтарицькоїЧерняхівської
Символістські
етюди
О.Олеся
Спроби авангарду
І.Кочерги
6.
Експериментальна драматургіяВ. Винниченка
Розробка певної моральної ідеї, яка йде врозбіг із усталеними
нормами життя та оволодіння героєм настільки, що робить його
ідейним фанатиком, який несе смерть та порожнечу.
7.
ТЕАТР Л.КУРБАСА-М.КУЛІШАТеатр “філософський”, тобто охоплював трагізм нового життя;
театр по -європейському національний.
П'єса “97” – “трагедія фатального незнання” (новий тип героя, який гине
заради сумнівної ідеї).
Голод (смерть) і революція стоять в одному ряду.
“Народний Малахій” та “Патетична соната” – перші п'єси, що об'єктивно
підводили до думки про безперспективність соціалістичного суспільства,
заснованого на кривавій диктатурі
8.
Микола Кулішбув найвидатнішою постаттю cеред драматургів.
Три його п'єси — "Народний Малахій", "Мина
Мазайло" і "Патетична соната" — викликали
сенсацію своєю модерністською формою і
трагікомічним трактуванням нової радянської
дійсності, російського шовінізму,
"малоросійської" ментальності, анахронічного
українського націоналізму, духовної незрілості
комуністів-доктринців.
9.
Розвиток драматургії йкінодраматургії 20-30-х років було
штучно перервано репресивними
засобами, традиціям, що
зароджувались, було завдано
непоправного удару.