Похожие презентации:
Саяси ғылымның даму тарихы және негізгі кезеңдері
1. Саяси ғылымның даму тарихы және негізгі кезеңдері
Алматы Қаржы-Құқықтық және Технологиялық КолледжіОрындаған: Қайрдинов Темерлан
Тексерген: Динара Ақжолтайқызы
Саяси ғылымның даму
тарихы және негізгі
кезеңдері
2. ЖОСПАР
Ежелгі дүниедегі саяси ілімдердіңдамуындағы негізгі бағыттар
Ортағасырлардағы саяси ой тарихы
Реформация кезеңіндегі саяси идеялар
Жаңа замандағы саяси ілімдер
ХХ ғасырдағы саяси теориялар
3.
Ежелгі Шығыстағысаяси ой
(Мысыр,Қосөзен,
Үндістан,Қытай)
Негізгі деректер мен
авторлар:
Конфуций “Лунь
Юй”,”Ману
заңдары”,Каутилья
“Артхашстра “
Антикалық саяси ой
( Ежелгі Грекия, Ежелгі
Рим)
Платон “Мемлекет”,
Аристотель”Саясат”,
”Афинылық полития”;
Полибий “Тарих”;
Цицерон “Мемлекет
туралы”,”Заңдар
туралы”
4.
Негізгі идеялар:-Жеке адам билігін
нығайту мен ақтау;
-басқарушының шығу
тегін құдіретпен
байланыстыру;
-мемлекеттің
орталықтануы;
-төменгілердің
басқарушыға сөзсіз
бағынуы;
-азаматтық қоғамның
болмауы;
Негізгі идеялар:
-басқарудың идеалды
формасын іздеу;
-полистік
орталықтанбаған
демократияны ақтау;
-азаматтық
қасиеттерге тәрбиелеу;
-азаматтық құқықты
және республикалық
идеяны қалыптастыру;
5. Платон (б.з.б. 427 – 347 ж.ж.)
Шын аты – Аристокл.Платон атақты
фәлсафашы Сократтың
шәкірті
Платонның 200
еңбектері бар
Олардың ішінде
саясаттану ғылымына
қатысы бар шығармалар
“Мемлекет”, “Саясатшы”,
“Заңдар”, “Софист”,
“Парменид”.
6.
Платонның ойынша,Адамдар қажеттіліктерін жеке-дара өтей
алмайды. Олар бірігудің арқасында ғана
қажеттіліктерін өтейді. Осы бірігудің
арқасында қоғам, мемлекет пайда
болады.
7. Платон адамдарды үш үлкен топқа (сословиеге)бөлді:
АдамдарӘкімдер
Қорғаушылыр
Өндірушілер
Фәлсафашылар –
табиғатынан
шындықты, игілік
идеясын саралап
танып білуге
икемді болуы керек
Әкімдердің ойниеттерін
іске асырады,
мемлекетті
қорғайды
Егіншілер мен
қолөнершілер –
өмірге қажетті
қаржыларды
тауып,
мемлекетті
материалдық жағынан
қамтамасыз етеді
8. Мемлекеттік құрлысты 5 түрге бөлді:
АристократияТимократия
Олигархия
Демократия
Тирония
Осылардың ішінде аристократияны
қолдады және қоғамдық меншікті қолдап,
жеке меншікке қарсы тұрды
9. Аристотель (б.з.б. 384 – 322 ж.ж.)
Аристотель Платонакадемиясында
білім алған.
Аристотель Афинада
өз лицейін ашып,
саяси ғылымды пән
ретінде енгізді және
өзі сабақ берді
Саясаттануға
қатысты еңбектері
“Саясат”,
“Афиналық
полития”, “Этика”,
10. Аристотельдің ойынша
Мемлекет – қауымның дамыған түріҚауым - отбасының дамыған түрі
Мемлекет
Дұрыс
Монархия
Аристократия
Полития
Бұрыс
o Тирания
o Олигархия
o Демократия
11. Полибий бойынша басқару формаларының шеңберлік ауысуы
монархия
тирания
охлокра
тия
аристокра
тия
демокр
атия
олигарх
ия
12. Цицеронның( 106-43жж) негізгі саяси идеялары
Мемлекет халықтың ісі ( res publica)Халық – ортақ мүдделері мен құқықтары
бірлескен адамдар
13. Орта ғасыр мен қайта өрлеу дәуіріндегі саяси ұғымдар
Бұл дәуірде рухани өмірде дін түгелдейүстемдік етті
Христиан діні феодалдық қоғам
көзқарасынның өзегі, бір тұтас христиан
мәдениетінің негізі болды
14. Ортағасырлардың саяси ілімдерінің сипатты белгілері:
Сипатты белгілерсаяси идеяларды діни
догматикамен
Монархия
басқарудың идеалды
түрі
Теократия мемлекет
пен шіркеудің байла
нысы ретінде ақтау
Антикалық грек рим
дәстүрінің ықпалы
15. Аврелий Августин (354 – 430 ж.ж.)
Ол христианфәлсафасының
негізгі
қағидаларын
зерттеп жетілдірді
Оның саяси
көзқарастары
“Құдай қаласы
туралы” деген
еңбегінде
баяндалған
16. Августиннің ойынша,
Құдай адамға еріктің еркіндігін береді,яғни ол өз бетімен “күнаһар болып”
немесе құдай жолымен өмір сүруге
мүмкіндігі бар
Адам
Құдай жолымен
өмір сүрушілер
Адам жолымен
өмір сүрушілер
I.Қала, болашақта
құдаймен мәңгілік
патшалық
құратындар
II. Қала, жыншайтандармен
бірге мәңгі жапа шегіп,
сазайын тартатын
адамдардың қоғамы
деп түсіндірді
17. Фома Аквинский (1225 – 1274 ж.ж.)
Оның саясикөзқарастары
“Билеушілердің
басқаруы туралы”,
“Теологиялық
жиынтығы” деген
еңбектерінде
қаралады
18. Реформация кезеңіндегі негізгі саяси идеялар ( xv-xvi ғғ.)
Мартин Лютер / ұлттық шіркеудіңпапалық куриядан тәуелісіздігі
Жан Кальвин/ Мемлекетке тәуелсіз
пресвитирандық шіркеу.Әр
христианның ақиқат іздеу мен
Құдаймен священниксіз араласуға
құқығы бар
19. Иммануил Кант (1724 – 1804 ж.ж.)
Оның саясипікірлері
“Космополиттік
көзқарас жөніндегі
жалпы тарихтың
идеялары”,
“Өмірлік
бейбітшілікке”
деген еңбектерінде
баяндалған
20. Канттың әлуметтік көзқарасының негізгі қағидалары
Әрбір адам ар-намысының, шексізқұндылықтың иесі
Қандай игілікті жоспар болмасын
адам оны жүзеге асыру жолында
әдіс, айла , құрал болуға тиіс емес
21. XX ғ. саяси ілім
XX ғ. бірінші жартысында Батыселдерінде солидаризм ілімінің өріс алуы.
XX ғ. саяси ілімінде өзінің ізін қалдырған
немістің көрнекті саясаттанушысы,
фәлсафашысы, тарихшысы,
әлеуметтанушысы ...