3.07M
Категории: ПолитикаПолитика ИсторияИстория

Саяси ойлардың даму тарихы

1.

Саяси ойлардың даму тарихы
Орындаған: Тойлыбаев Ұлан Сарсенбайұлы
Тексерген: Урюстюмова Айзат Ишимбаевна

2.

Саяси ойлардың даму тарихы
Саяси ойлар тарихы адамзат
өмірінде ерекше орын алатын
сөзсіз қажетті ғылыми, мәдени
мұра болып табылады. Ғасырлар
бойы жинақталған зерттелген,
қоғамның пайда болуы мен дамуы
олардың саяси жүйелерінің
қызметтері туралы мол мағлұматтар
береді. Саяси ілімдер тарихынан
хабардар болу, оны танып білу
бүгінде жүріп жатқан тіршілік үшін,
қоғам, мемлекет, үкіметтер үшін
өте қажет. Әлемдік деңгейдегі
ойшылдардың саяси ілімдер
тарихына қосқан ғылыми
зерттеулері адамзат баласы үшін
маңызы өте зор.

3.

Аристотель
Аристотель (б.з.д. 384-322)
мемлекет деген де оны Полис –
ежелгі грек еліндегі қоғам мен
мемлкеттің саяси-экономикалық
ұйымы, қала-мемлекетті
айтады. Негізгі саяси еңбектері
— «Саясат», «Афиналық
полития», «Этика»,
«Риторика». Аристотель
бойынша, биліктің дұрыс түрі –
монархия, аристократия,
политияны жатқызады. Ал
бұрыс түріне – тирания,
олигархия мен демократияны.

4.

Аристотель: «адам – саяси жануар» деген.
Демократия белгілі бір
уақыттан кейін охлократияға –
қара тобыр адамдардың
билігіне айналады. Жалпы
айтқанда, ойшыл
демократияның барлық түріне
қарсы болған

5.

Демокрит
Демокрит (б.э. дейінгі 460 -370
жылдар шамасында) өмір сүрген,
құлдық демократияны жақта
антикалық материаған, лизмнің
өкілі болды. Егер адамдар
бірбірін күндемесе, зияндық
жасамаса , бір-біріне сенсе онда
заңдардың да қажеті шамалы
деген пікір айтады. Сондай-ақ ,
ол қоғамның пайда болуы мен
даму сырын зерттеуге
талпынады

6.

Дұрыс және бұрыс формалары
(Аристотель бойынша)
Дұрыс формалары
Ағаш қасық. Олар заңдарға сүйенеді,
ортақ игілікке бағытталған.
Мемлекеттегі басқарудың
тұрақты емес формалары:
тирания, олигархия, демократия.
Олар заңсыздықпен сипатталады,
ортақ мүдделер сақталмайды.
Идеалды мемлекет-бұл "алтын
орта" мемлекет, онда барлық
жерде (Заңдар санынан аумақтың
көлеміне дейін) өлшем мен
модерация сақталады. Полис орта
тапқа сүйенуі керек. Мемлекеттегі
билік әртүрлі әлеуметтік топтар
арасында бөлінеді

7.

Дұрыс емес басқару формалары
Тирания-биліктің деспотикалық формасы, онда билік жалғыз
билеушінің өз еркіне сәйкес жүзеге асырылады. Аристотель
зұлымдыққа теріс көзқараспен қарады, оны табиғи емес және адам
табиғатымен келіспейтін деп санады.
Олигархия, ақсүйектер сияқты, азшылықтың күші, бірақ лайықты
емес, бірақ байлар — бұл қаржылық капиталдағы біріншілікке
негізделген билік.
Аристотельдің пікірінше, демократия — бұл "саяси жүйенің ең нашар
түрлерінің бірі", өйткені бұл тек еркін ғана емес, сонымен бірге
кедейлердің де күші, яғни сандық принцип бұл жерде мүлікке үстемдік
етеді.

8.

Аристотельдің идеалды жағдайы:
“Адам-саяси болмыс” - Мемлекеттің
барлық қолданыстағы формалары жаман,
өйткені олар тұрақты емес, бірақ бір-біріне
ағып кетеді. Мұның себебі-бай және кедей
мемлекетте шектен шығу.Сіз орташа нәрсеге
тоқталуыңыз керек, өйткені сіз барлық
нәрсені білуіңіз керек. Ізгілік-бұл барлық
жерде шараны сақтау. Орта мүлік мемлекет
үшін өте қолайлы, олар кедейлер сияқты
ашкөз емес және байлар сияқты оларға қол
сұғылмайды."Орташа-көптеген
артықшылықтар, мен қалада орта болғым
келеді"

9.

Назарларыңызға рахмет!!!
English     Русский Правила