Пошук успішної ідеї
Визначення цільової аудиторії
Методика 5W Шерінгтона
Теорія 4Р в Safepay
Брендинг стартапу
Digital - маркетинг
Реклама бренду в соціальних мережах
Життєвий цикл проекту
Передінвестиційна стадія
Інвестиційна стадія
Експлуатаційна стадія /підготовка проекту
Модель Canvas
Формування мінімально – ідеальної команди
УСПІШНИЙ ЗАПУСК
1.56M

Safepay

1.

2. Пошук успішної ідеї

- організація платежів в мережі
- автоматизація процесу оплати
- єдиний сервіс для платежів
- безпечна організація оплати
- зручність сервісу

3. Визначення цільової аудиторії

Користувачі Інтернету а саме:
- 44% - молодь до 30 років
- 48% - люди середнього віку, до 55 років
- 8% - люди старшого віку, більше 55 років

4. Методика 5W Шерінгтона

Що ?
° зручний і простий в використанні сервіс, для здійснення платежів
Кому ?
° активним користувачам мережі Інтернет, які хочуть зекономити
власний час
Коли ?
° після запуску сервісу, відразу доступні всі найнеобхідніші функції, що
сприятиме популяризації онлайн - ресурсів
Де ?
° в мережі Інтернет, для користувачів в Україні, будуть відповідні
веб-сторінки та контакти
Чому ?
° тому що кожен хто здійснює оплату послуг в Інтернеті, хоче робити це
безпечно

5. Теорія 4Р в Safepay

Product
сервіс здійснення додатково захищених платежів
Price
додаток безкоштовний, є можливість розблокувати додаткові
функції, за додаткову плату
Place
поширення в мережі Інтернет, через Google Play та AppStore
Promotion
реклама в інтернет – ресурсах, надання бета-версії
потенційним користувачам

6. Брендинг стартапу

SAVE
YOUR
PAYMENTS
app icon
logo
catchphrase

7. Digital - маркетинг

- пошукова оптимізація (редагування функціоналу додатку
відповідно до потреб користувачів)
- пошуковий маркетинг (розміщення посилань на продукт,
в менш релевантних джерелах)
- контент маркетинг (використання соціальних мереж
та інших ресурсів для популяризації)
- контекстна реклама (створення максимальної відповідності
між змістом веб-сайту/додатку
і запитами користувачів)
клікфроди

8. Реклама бренду в соціальних мережах

- визначаємо цільову аудиторію
- розміщуємо рекламні ролики
- розміщення зовнішніх посилань на завантаження додатку
- невеликі опитування для отримання відгуків

9. Життєвий цикл проекту

Передінвестиційна стадія
Інвестиційна стадія
Експлуатаційна стадія

10. Передінвестиційна стадія

∞ дослідження регіонів для поширення продукту
∞ аналіз існуючих/реалізованих рішень
∞ визначення кількості аудиторії, яку можна охопити
після запуску стартапу

11. Інвестиційна стадія

- установлення правової, фінансової та
організаційної баз для здійснення проекту
- придбання технічних засобів
- набір додаткового персоналу

12. Експлуатаційна стадія /підготовка проекту

- випуск бета – версії
- надання можливості завантажити додаток для Android o iOS
- публікації в інформаційних ресурсах

13. Модель Canvas

4. Взаємовідносини з
клієнтами
7. Ключові дії
Купити обладнання
Розробити додаток
- Тест додатку
- Публікація додатку
- постійна
техпідтримка з боку
розробників
-
8. Ключові
партнери
2. Ключові цінності
- вирішуємо проблему з
безпекою платежів
- банки
- платіжні системи
- венчурні фонди
- врахування
побажань і відгуків
користувачів
- надаємо зручний
додаток для їх керування
6. Ключові ресурси
- Техніка
- Приміщення
- Програмісти
- Початкові інвестиції
9. Структура витрат
- обладнання
- приміщення для роботи
- набір нових працівників
- спектр функції, що
задовольняє основні
потреби користувача
3. Канали
1.
Сегмент користувачів
- всі люди, що
користуються Інтернетом,
та здійснюють платежі
онлайн
віком від 17 до 57 років
- додаток користувач
отримує з двох
найпоширеніших
джерел
- Google Play
- App Store
5. Потік доходів
- дохід від платної версії
- дохід за налаштування функцій для партнерів
- дохід від користування ресурсом іншими компаніями

14. Формування мінімально – ідеальної команди

людина
людина
людина
людина
людина
людина
людина
- ресурс
– продукт
– продукт
– продукт
– продукт
- продукт
– процес

15. УСПІШНИЙ ЗАПУСК

English     Русский Правила