§ 26. PyGame кітапханасы. Кітапхананы қосу
Сабақтың мақсаты
PyGame-нің негізгі модульдері
Python программасын орнату
292.00K
Категория: ИнформатикаИнформатика

PyGame кітапханасы. Кітапхананы қосу. 9 класс

1. § 26. PyGame кітапханасы. Кітапхананы қосу

2. Сабақтың мақсаты

• PyGame (пайгейм)
кітапханасын қосу;
• Ойын терезесін құру үшін PyGame
(пайгейм) кітапханасының дайын
модульдерін пайдалану

3.

• Кітапхана - функция мен кластар кодтарының
жиынтығы. Python-да код кітапханасын сипаттау
үшін қолданылатын термин - модуль (module).
Мысалы, pygame модулінде ішкі модульдер
ретінде pygame.draw, pygame.image, pygame.mouse
және т.б. қолданылады.
• PyGame кітапханасы - 2D ойындарын және
басқа мультимедиялық қосымшаларды әзірлеуге
арналған Python программалау тілінің модулі.

4. PyGame-нің негізгі модульдері

Модуль атауы
pygame.cdrom
pygame.cursors
pygame.display
pygame.draw
pygame.event
pygame.font
pygame.image
pygame.key
pygame.mixer
pygame.mouse
pygame.movie
pygame.music
pygame.rect
pygame.sndarray
pygame.surface
pygame.transform
pygame.time
Мақсаты
CD-ROM жетектерін баскару және оған кіру
Курсор бейнелерін жүктеу
Экранға кіру
Фигураларды, сызыктарды және нүктелерді сызу
Сырткы окиғаларды баскару
Жүйелік каріптерді колдану
Кескінді жүктеу және сактау
Пернетактада баскан пернені оку
Дыбыстарды жүктеу және ойнату
Тінтуірмен баскару
Кинофильм файлдарын ойнату
Музыка және аудиолармен жұмыс
Төртбұрышты аймактарды баскару
Дыбыс деректерін баскару
Суреттер мен экранды баскару
Суреттерді өзгерту және жылжыту
Уакыт пен кадр жиілігін баскару

5. Python программасын орнату

1. Python.exe орнату файлын іске қосыңыз
3
2

6.

PyGame кітапханасын орнату
4. Пуск-> Командная строка

7.

6. pip install pygame->Enter
7. python->Enter
8. imoprt pygame->Enter
English     Русский Правила