Похожие презентации:
Рухливі гри і естафети для учнів (5 - 8 клас)
1.
2-ВІ РУХЛИВІ ГРИ І2- В І Е С Т А Ф Е Т И
ДЛЯ УЧНІВ
А В Т О Р 5-8
К О В А Л Е КЛАСУ
НКО О. С
:
.
ФВ22
2.
1 РУХЛИВА ГРА ДЛЯ 5- 8 КЛАСУ«ПЛАТИ АПЕЛЬСИНАМИ!»
(ГАНА, АФРИКА)
Кıлькıсть учасникıв: двı команди по 3-4
людини
Що знадобиться: по 4 апельсини на кожного
учасника
3.
ПРАВИЛА ГРИ: МАЛЮЮТЬСЯ ДВІ ЛІНІЇ НА ВІДСТАНІ 10- 15М ОДИН ВІД ОДНОГО, ЗА ЯКИМИ РОЗМІЩУЮТЬСЯ
КОМАНДИ. НА ЛІНІЇ В РЯД ПЕРЕД ГРАВЦЯМИ ОБОХ
КОМАНД КЛАДУТЬСЯ ГІРКОЮ АПЕЛЬСИНИ: ЗНИЗУ
КЛАДУТЬ ТРИ, ЗВЕРХУ – ЩЕ ОДИН. КОМАНДИ ПО ЧЕРЗІ
КИДАЮТЬ АПЕЛЬСИНАМИ ПО ГОРАХ ПРОТИВНИКА. ЯКЩО
ВДАЛОСЯ ЇЇ РОЗСИПАТИ, ТО ТОЙ ХТО ПОЦІЛИВ ЗАБИРАЄ
АПЕЛЬСИНИ ДЛЯ СВОЄЇ КОМАНДИ. ПРИ НЕВДАЛОМУ
КИДКУ «ПОЛЕТІВШИЙ» АПЕЛЬСИН ДІСТАЄТЬСЯ
ПРОТИВНИКУ. З ОТРИМАНИХ ТАКИМ ЧИНОМ АПЕЛЬСИНІВ
ПРОТИВНИК СКЛАДАЄ НОВІ ГІРКИ, ЯКІ ТЕЖ МОЖНА
РОЗСИПАТИ. ГРА ТРИВАЄ, ПОКИ ОДНА З КОМАНД НЕ
ВТРАТИТЬ ВСІ СВОЇ АПЕЛЬСИНИ. ВОНА І ВВАЖАЄТЬСЯ
ПРОГРВШОЮ. АПЕЛЬСИНИ ЛЕГКО ЗАМІНЯТЬ М’ЯЧІ,
КУБИКИ ТА ВСЕ, ЩО ПІДКАЖЕ ВАША ФАНТАЗІЯ.
4.
2 РУХЛИВА ГРА ДЛЯ 5- 8 КЛАСУ«ПОСОЛ ПРИБУВАЄ»
(ПАР, АФРИКА)
Кıлькıсть учасникıв: може бути будь-якою –
чим бıльше гравцıв, тим довше гра
Що знадобиться: «цıнний подарунок» – будьякий предмет, який в грı стане цıннıстю
5.
ПРАВИЛА ГРИ: ГРАВЦІ ДІЛЯТЬСЯ НА ДВА«СЕЛА» І ВИБУДОВУЮТЬСЯ ШЕРЕНГАМИ
ОДИН НАПРОТИ ОДНОГО. З ОДНІЄЇ
ВІДПРАВЛЯЄТЬСЯ «ПОСОЛ» З ЦІННИМ
ПОДАРУНКОМ В ІНШУ. ВІН ВІДДАЄ ЙОГО
СУПЕРНИКАМ ІВІДРАЗУ Ж
ТІКАЄ, А ВСЕ
«СЕЛО» КИДАЄТЬСЯ ЗА НИМ У ПОГОНЮ.
ЯКЩО «ПОСЛА» ВСТИГНУТЬ ЗЛОВИТИ ДО
ПОВЕРНЕННЯ ДОДОМУ, ВІН СТАЄ
ПОЛОНЕНИМ. АЛЕ ЯКЩО ЙОМУВСЕ-ТАКИ
ВДАЛОСЯ ВТЕКТИ, СВОГО ГРАВЦЯ «В ПОЛОН»
ВІДДАЮТЬ ПЕРЕСЛІДУВАЧІ. ПРОГРАЄ «СЕЛО»,
В ЯКОМУ ЗАЛИШИВСЯ ВСЬОГО ОДИН
ЖИТЕЛЬ.
6.
1 ЕСТАФЕТАДЛЯ 5-8 КЛАСУПЕРЕДАВ – СІДАЙ!
Для дıтей 7-10 рокıв
Що знадобиться: м"яч
7.
З ПЕРЕДАЧЕЮ М'ЯЧА, ЩО ВИМАГАЄ ВІДУЧАСНИКІВ КОНЦЕНТРАЦІЇ УВАГИ І ГАРНОЇ
ШВИДКОСТІ РЕАКЦІЇ, А ТАКОЖ ВЛУЧНОСТІ.У
КОЖНІЙ КОМАНДІ ВИБИРАЄТЬСЯ КАПІТАН –
НАЙСПРИТНІШИЙ УЧАСНИК. ДІТИ
ШИКУЮТЬСЯ
КОЛОНАМИ БІЛЯ МЕЖІ, А КАПІТАНИ З
М'ЯЧАМИ В РУКАХ РОЗТАШОВУЮТЬСЯ В 5-6 М
ПОПЕРЕДУ. ЗА СИГНАЛОМ ВЕДУЧОГО КАПІТАН
КИДАЄ М'ЯЧ ПЕРШОМУ ГРАВЦЕВІ СВОЄЇ
КОМАНДИ, УПІЙМАВШИ ЯКИЙ, ТОЙ ПОВИНЕН
ПОВЕРНУТИ ЙОГО НАЗАД І ПРИСІСТИ. КАПІТАН
ЗНОВУ КИДАЄ М'ЯЧ ВЖЕ ДРУГОМУ ГРАВЦЕВІ І Т.
Д., ПОКИ НЕ ПРИСЯДЕ ВСЯ КОМАНДА.
8.
2 ЕСТАФЕТАДЛЯ 5-8 КЛАСУ"ПЕРЕПРАВА"
Для дıтей 11-12 рокıв
Що знадобиться: кожнıй командı по 3
дощечки розмıром приблизно 10х25 см
9.
ПЕРЕДБАЧАЄ ХОРОШУ ФІЗИЧНУ ПІДГОТОВКУ І ТОЧНУКООРДИНАЦІЮ РУХІВ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ ШВИДКОГО
ВИКОНАННЯ ПОСТАВЛЕНОГО ЗАВДАННЯ. УЧАСНИКАМ
ЕСТАФЕТИ НАЛЕЖИТЬ ПОДОЛАТИ УМОВНУ РІЧКУ ПО
ПЕРЕПРАВІ, ЯКУ ВОНИ САМІ БУДУЮТЬ В ПРОЦЕСІ РУХУ.
ДЛЯ ЦЬОГО КОМАНДАМ ВИДАЄТЬСЯ ПО 3 ДОЩЕЧКИ
РОЗМІРОМ ПРИБЛИЗНО 10Х25 СМ. ЗА СИГНАЛОМ ПЕРШИЙ
УЧАСНИК КОЖНОЇ КОМАНДИ ПОЧИНАЄ БУДУВАТИ
«ПЕРЕПРАВУ»: ОДНУ ДОЩЕЧКУ КЛАДЕ НА ЛІНІЮ СТАРТУ,
ДРУГУ НА КРОК ПОПЕРЕДУ І СТАЄ НА НИХ НОГАМИ,
ПОТІМ ТРЕТЮ ДОЩЕЧКУ РОЗТАШОВУЄ ЩЕ ТРОХИ
ПОПЕРЕДУ І ПЕРЕСТУПАЄ НА НЕЇ ЗАДНЬОЮ НОГОЮ.
ДОЩЕЧКУ, ЩО ЗВІЛЬНИЛАСЯ, ПІДНІМАЄ І ЗНОВУ КЛАДЕ
ТРОХИ ПОПЕРЕДУ, ПЕРЕСТУПАЄ І Т. Д., ПОКИ НЕ
ДОСЯГНЕ ФІНІШУ. ПІСЛЯ ЦЬОГО З УСІМА ДОЩЕЧКАМИ
ПОВЕРТАЄТЬСЯ БІГОМ НАЗАД І ПЕРЕДАЄ ЕСТАФЕТУ
НАСТУПНОМУ ЧЛЕНУ КОМАНДИ.
10.
ДЯКУЮЗА
УВАГУ ТА
ГРУ!