Похожие презентации:
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням в середовищі Скретч
1.
1Вибір команди залежить від
умови
Алгоритм
Р
2
Запис алгоритму за
допомогою геометричних
фігур
Цикл
Е
3
Скінчена послідовність дій,
яка приводить до певного
результату
Розгалуження
С
4
Алгоритмічна структура, в
якій команди повторюються
декілька разів
Виконавець
Т
5
Той, хто виконує команди
алгоритму
Блок-схема
К
6
Алгоритмічна структура, в
якій команди виконуються
послідовно, одна за одною
Слідування
Ч
2. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням в середовищі Скретч
3. Навчальні цілі
Повторити види алгоритмічнихструктур;
Закріпити навички розв’язування
задач з різними алгоритмічними
структурами
4. Назвати алгоритмічну структуру
нітак
5. Назвати алгоритмічну структуру
6. Назвати алгоритмічну структуру
такні
7. Назвати алгоритмічну структуру
такні
8.
9. Визначити тип алгоритму для розв’язання задач:
• Приготування піцци;• Проведення вихідного дня в залежності від
погоди;
• Вивчення вірша напам’ять;
• Фарбування паркану, який складається із
невідомої кількості дощичок;
• Визначення агрегатного стану води (крига,
рідина, пара) за її температурою;
• Знаходження суми всіх натуральних чисел від
1 до 100.
10. Які види циклів є у середовищі Скретч?
11. Які види розгалужень є у середовищі Скретч?
12. Практична робота, правила ТБ
13. Скрипт
14. Задача 2
• Створити проект, в якому випадковимчином вводяться два числа з діапазону від 1
до 10 і знаходиться серед них більше.
15. Скрипт
16. Задача 3
Пес вирішив з'ясувати, чи знаєте ви таблицюмноження. Для цього він кілька разів
(наприклад, 5) подасть приклади на
множення чисел від 1 до 10 і буде перевіряти
вашу відповідь.
17.
Вказівки до роботи1. У проекті потрібно використати дві змінні a та b, які випадковим чином
потрібно надавати величини.
2. Має бути запит щодо результату множення чисел.
3. Після отримання відповіді потрібно здійснити перевірку відповіді на
істинність (правильність). Для цього нам знадобиться конструкція Якщоінакше. Саме тут потрібно прописати варіанти подальшого розвитку
подій залежно від правильності відповіді.
18. Скрипт
19. Фізкультхвилинка
1.2.
Вибір команди залежить від умови
a.
Слідування
b.
Розгалуження
В середовищі Скретч існує декілька видів циклу
a.
3.
4.
5.
6.
Так
b.
Ні
Цикли в середовищі Скретч бувають
a.
з фіксацієй
b.
з лічильником
Розгалуження буває повне і скорочене
a.
Ні
b.
Так
Цикли використовують для
a.
Повторення певних команд
b.
Зациклення
Розгалуження використовують для
a.
Циклів
b.
Вибору певної команди
а – встали
b – руки вгору
20. Подумайте
1. Як змінити скрипт, щоб в ньому багаторазово відбувалась перевіркапідрахунку кількості правильних відповідей?
2. Що необхідно змінити, аби значення змінних a та b з'являлись не у
віконцях програми, а безпосередньо в запитанні?
21. Завдання 5
• Використовуючи команди повторення,створити проект для зображення
нескладного орнаменту
22. Домашнє завдання
Створити в Скретчі проект за наступнимсюжетом:
комп'ютер випадковим чином породжує число
у межах від 0 до 5, а гравець вгадує його. На
пропозиції гравця комп'ютер повідомляє:
1. «Мало», «Багато» чи «Ви вгадали!!!»
залежно від взаємного розташування
числа-здогадки і випадкового числа.
2. «Вгадали» або «Не вгадали»
23. Додаткові задачі
• Побудувати 6 квадратів із стороною 30кроків
• Ввести 5 чисел. Якщо числа додатні,
обчислити їх суму