Похожие презентации:
Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин
1. Практична робота «Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин»
2. Ніклаус Вірт швейцарський програміст, автор мови програмування Паскаль
3. Attention! Blitz question!
4. Який термін пропущено?
x:=…ToFloat(Edit2.text);5. Який термін пропущено?
y:=StrToInt(…1.text);6. Який термін пропущено?
Edit1….:=IntToStr(h);7. Який термін пропущено?
Якийтермінтермін пропущено?
пропущено?
Який
Label….:=IntToStr(k);
8. Який термін пропущено?
Якийтермінтермін пропущено?
пропущено?
Який
Procedure
TForm1.Button1…(Sender:TObject);
9. Знайдіть помилку
For i:=1 to n do;begin
S:=S+2.5*I;
K:=K+1;
End;
10. Знайдіть помилку
Var I, k, s : integer;S:=StrToFloat(Edit1.Text);
11. Знайдіть помилки
IF While k<=n dobegin
S:=S+k;
k:=k+1
End:
12. Знайдіть помилку
varForm1: TForm1;
a, т, с, b : integer;
13. Знайдіть помилки
If a>0 or d>0 then showmessage=(‘error’) else
H:=a·d+(a-d)*0.01%:
14. Ада Лавлейс англійський математик. Вважається першим програмістом
Ада Лавлейсанглійський
математик.
Вважається першим
програмістом
(1815-1852)
15. Команди алгоритму …?
1• Прочитати умову задачі;
2
• Визначити вхідні дані;
3
• Прочитати питання;
4
• Визначити результат;
5
• Визначити зв’язок між вхідними
даними та результатом;
16. Команди алгоритму …?
1• Прочитати … задачі;
2
• Визначити … дані;
3
• Прочитати питання;
4
• Визначити …;
5
• Визначити … між вхідними даними
та результатом;
17. Команди алгоритму …?
1• Надати ім'я величині;
2
• Визначити тип величини;
3
• Описати в рядку VAR ім'я та тип
величини;
4
• Ввести значення величині;
5
• Виконати команди присвоювання,
циклу, розгалуження;
6
• Вивести значення величини;
18. Команди алгоритму …?
1• Надати … величині;
2
• Визначити … величини;
3
• Описати в рядку … ім'я та тип
величини;
4
• Ввести … величині;
5
• Виконати команди …, циклу, …;
6
• Вивести … величини;
19. Відновіть правильну послідовність команд алгоритму
1. Створити процедуру для обробки події, яка приведедля знаходження відповіді;
2. Протестувати програму;
3. Виконати проект;
4. При необхідності виправити синтаксичні
помилки;
5. Створити на формі необхідні компоненти;
6. При необхідності виправити логічні помилки;
20. Правильна послідовність команд алгоритму створення проекту:
1. Створити на формі необхідні компоненти;2. Створити процедуру для обробки події, яка приведе
для знаходження відповіді;
3. Виконати проект;
4. При необхідності виправити синтаксичні
помилки;
5. Протестувати програму;
6. При необхідності виправити логічні помилки;
21. Трасування проекту - алгоритм…
НачалоКрок
циклу
S
i
1
2
3
4
5
6
7
0
0
1
3
6
10
15
21
21
0
1
2
3
4
5
6
7
S:=0
i:=0
i<=6
true
S:=S+i
i:=i+1
Вывод S
Конец
false
22. Валерія Щербіна учениця 8Б класу, вивчає Pascal
23.
• ПАМ'ЯТАЙ!Всі вирази розділяються знаком ;
В кінці програми ставиться END.
В рядку VAR повинні бути описані
всі величини
Кожен
BEGIN має свій END;
Знак присвоювання :=
24. Команди алгоритму зв'язування деякої процедури з подією “Click”
Виділити компонент форми;Відкрити вкладку “Подія” Інспектора об'єктів;
Обрати подію “OnClick”;
Двічі клацнути на полі справа від тексту OnClick;
Перейти до вікна Редактору вихідного коду;
Записати текст процедури