Похожие презентации:
Мәдениеттің даму заңдылықтары
1. Семей Мемлекеттік Медицина Университеті Қазақстан тарихы және Жалпы білім беру кафедрасы
СӨЖТақрыбы: Мәдениеттің даму заңдылықтары
Орындаған: Алдабергенова А.Д.
204 топ ЖМФ
Тексерген: Джакипова Т.У.
Семей 2015ж
2. Жоспар:
КіріспеЖоспар:
Негізгі бөлім
Мәдениет және өркениеттілік
Философия- ғылымында мәдениеттің рөлі
Мәдениет негіздері.
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер тізімі
3. Кіріспе:
"Мәдениет” термині латын сөзінен шыққан, алғашындамәдениет деп табиғи себептерден туындаған өзгерістерге
қарағанда, адамның әсер етуімен болатын табиғи объектідегі
барлық өзгерістер түсіндірілді. Кейінірек "мәдениет” сөзі
жинақталып, қорытылды, сөйтіп онымен адам қолымен
жасалғанның барлығы атала бастады. Осы тұрғыдан алып
қарасақ, мәдениет алғашқыда жаратылыста табиғаттың
үстіне адам қолымен жасалған "екінші табиғат” ретінде
көрінеді. Мәдениет материалдық және рухани өндіріс
нәтижелерін қамтиды. Бұл - мәдениетке жалпы
философиялық көзқарас.
4. Негізгі бөлім
Мәдениет пен өркениеттілік- бұл 2 ұғымбіріне-бірі өте жақын. Бірақ бір емес.
Мәдениет-адам баласының ақылмен,
қолымен жабайы табиғаттан бөліп алып
өңдеген заты, құбылыс. Оның 2 түрі бар:
бірі-материалдық жасанды дүние: үй,
өндіріс,киім-кешек, т.б. Екіншісі-рухани
дүние: ертек, өлең-жыр, діни ғылыми
ұғымдар т.б. жатады.
5.
Философиялық тұрғыда мәдениет пен қоғамөзара тікелей байланысты.Мәдениет қоғам
жағдайына тәуелді.Дүниежүзілік мәдениеттің
дамуы мәдениеттің бір сатыдан екінші сатыға
көтерілуі,ол қоғамдық экономикалық
формациялар ауысуымен анықталатын
процесс,яғни мәдениеттің мазмұны
қоғамдағы өзгерістерге тәуелді болады.
6.
7. Ресми әдебиетте:
“Саяси мәдениет”“Экономикалық ойлау мәдениеті”
“Адамгершілік мәдениеті”
“Тәрбие мәдениеті”
“Ұлтаралық қатынас мәдениеті”
Бұлардың әрқайсысы философия мен мәдениеттің
арақатынасы қоғамның рухани өмірінде орын алатын
келелі,күрделі құбылыс екенін бөліп қарау қажет.
8.
К.МарксМәдениет туындысы
дегеніміз адам тұрмысының
затқа айналған мәні.Бұдан
мәдениет дайын зат
ретінде,заттық түр ретінде
өмір сүреді деген
қорытынды жасауға
болады.
9.
Мәдениет мазмұныАзаматтық мәдениет
Ұлттық мәдениет
Халықтық дәстүр
10.
Еңбек неғұрлым күрделі болған сайын,мәдениетте жаңа сипат алып отырады.Алғашқы еңбек
бөлінісінен қазіргі кезеңге дейін еңбек
материалдық өндіріс мәдениетін жетілдірудің
негізі болып келеді.Егер садақ пен жебе,жүген
мен үзенгі,кәдімгі дөңгелек бір кезде адамның
табиғатпен байланысындағы төңкерістің куәсі
болса,бүгін ғылыми техникалық революция
жетістіктері де,өңдірістегі жаңа техника мен
технология да материалдық мәдениеттегі
төңкерісті білдіреді.
11.
•Табиғат-мәдениет дамуыныңалғышарты бола отырып,
көп жағдайда сол мәдениет
көріністерінің табиғи
процестерге тікелей
араласуы салдарынан не көркейіп,
не құлдырап,
азып тозып кетуі мүмкін.
12.
Мәдениет тарихында Аристотель өз есіміменаталатын дәстүрлі логикалық негізін
қалаушы.Логикалық тұжырымдар бүкіл
ортағасырлар бойы өзгеріссіз қолданылып,тек
жаңа заманнан бастап оның екінші белесі,яғни
қазіргі математикалық және символикалық
логиканың даму кезеніне дейін өмір сүрді.
13.
Көптеген деректерге сүйенсек,көшпелі қазақхалқының мәдениеті бай,өркениеті жоғары
болғанын байқатады. Өркениет қашанда
адамгершілік деген ұғымға жақын
келеді.Мәдениет пен өркениеттілік тарихта
ұдайы қатар жүріп келеді.Мәдени көрсеткіш
неғұрлым жоғары болған сайын,адам
еркіндігі де соғұрлым арта түседі.
14. Қорытынды
Мәдениет-философиялық ой-толғамның асамаңызды, терең теорялық мәнді ұғымдарының бірі.
Мәдениет ұғымы қоғам өмірінің түрлі салаларына
байланысты жиі пайдаланылады. Ол саналы ісәрекет жемісін даму процесінде көрсетуге
бағытталған. Әрбір тарихи дәуірдің өзіндік
мәдениеті бар. Сол сияқты әрбір халықтың өзіне
ғана тән дәстүрлері болады.
15. Әдебиеттер тізімі
1. Алтаев Ж.А., Ғабитов Т.Х. Ғылым тарихы менфилософиясы. – Алматы, 2011.
2. Ғабитов Т. Философия – Алматы, 2008.
3. Интернет материалдары.