Похожие презентации:
Биологиялық білім беруді модернизациялауда STEAM ғылыми негізделген бағдарламасы арқылы оқушылардың мәдени даму жолдары
1.
ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІКПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
Рухани жаңғыру: Биологиялық білім беруді
модернизациялауда STEAM ғылыми негізделген
бағдарламасы арқылы оқушылардың мәдени
даму жолдары
2.
Егер бүгін біз балаларды кешегідейоқытсақ, одна біз балаларды ертеңінен
айырамыз.
Джон Дьюи, XX ғасырдың педагогы и философы
Ең бастысы білімге оқыту емес, ең
бастысы - не болып
жатқандығын оқыту.
Пётр Капи́ца, кеңестік физик
Смарт-технологиялар, жасанды интеллект,
киберфизикалық жүйелерді интеграциялау,
болашақ энергетика, жобалау және инжиниринг
салаларында біліктіліктерді дамыту қажет. Мұның
барлығын тек тиімді ғылыми-инновациялық жүйені
құру арқылы жүзеге асыруға болады.
Нұрсұлтан Назарбаев, Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті
3.
ақпараттар ағыны қас–қағымдаөзгеретін сәт туды.
70-ші жылдардағыдай емес. Бір оқулық
шығарсаң, бір-екі жыл өтпей ескіріп
қалады. Қазіргі әлем тек пәндерден ғана
тұрмайды. Осынау қырық құбылған
заманда біз балаларға келешекте қандай
машықтар қажет болатынын қазірден
біліп, бағдар сілтеуіміз керек
Қазір
4.
5. Келешектің мектебінде болуға тиіс 6 ерекшелік:
1.2.
3.
4.
5.
6.
Жалықтыратын дәрістер мен тест орнына жобалардың және кейстердің негізінде
оқыту, яғни, мұғалімнің қалауынша бағдарлама бойынша емес, баланың қалаған
дүниесіне оқыту;
Шуылға толы кластарда емес, жобалық топ аясында, құрама немесе квест
түрінде, немесе тыныш бөлмелерде оқыту;
Балаларға өз қолдарымен бірдеме жасауға мүмкіндік беретіндей етіп сыныптар
жақсы жабдықталуы тиіс;
Мұғалімдер – оқытушы емес, кеңесші. Олар балаларды бағамен қорқытыпүркітудің орнына, оларды тыңдап үйренуге, пікіріне құлақ асуға тиіс;
Спортқа және жаттығу құралдарына арналған ауқымды кеңістік болуы қажет;
Сыныптар жабық емес, ашық кеңістікте болуға тиіс.
6.
7.
8.
9. Ертеңгі күннің мамандықтары
Молекулярлы диетологИнженер-композиттеуші
Экоуағызшы
IT-генетик
«Ақылды» жолдардың құрылысшысы
Сити-фермер
Прораб-вотчер
Космобиолог және космогеолог
«Ақылды» ортаның жобалаушысы
Урбанист-эколог
Генетикалық кеңесші
10.
Инженерлік мамандықтар үлесінің 2020 жылға қарай көбею болжамыМамандықтар
Биомедициналық инженерия
Биохимия
үлесі
61,7%
30,8%
Компьютерлік ғылымдар
Бағдарламалық жасақтамаларды әзірлеу
Экологиялық инженерия
Инженерлік-құрылыстық қамтамасыз ету
Геология
Мұнайхимиялық өнеркәсіп
Қолданбалы математика
Фундаментальді математика
Физика
24,6%
24,6%
21,9%
19,4%
19,3%
17,0%
16,7%
16,7 %
14,2%
11.
Инженерлік мамандықтар үлесінің 2020 жылға қарайкөбею болжамы
1. Жалықтыратын дәрістер мен тест орнына жобалардың және кейстердің негізінде оқыту, яғни, мұғалімнің
қалауынша бағдарлама бойынша емес, баланың қалаған дүниесіне оқыту;
2. Шуылға толы кластарда емес, жобалық топ аясында, құрама немесе квест түрінде, немесе тыныш бөлмелерде
оқыту;
3. Балаларға өз қолдарымен бірдеме жасауға мүмкіндік беретіндей етіп сыныптар жақсы жабдықталуы тиіс;
4. Мұғалімдер – оқытушы емес, кеңесші. Олар балаларды бағамен қорқытып-үркітудің орнына, оларды тыңдап
үйренуге, пікіріне құлақ асуға тиіс;
5. Спортқа және жаттығу құралдарына арналған ауқымды кеңістік болуы қажет;
6. Сыныптар жабық емес, ашық кеңістікте болуға тиіс.
12. Мектептерде STEAM элементтерін енгізу не үшін қажет?
13.
2020 жылға қарай мектептердегі өзектіоқу пәндерін енгізу керек:
1. Математика
2. Роботтар техникасы
3. Ауыл шаруашылық инженерия
4. Биотехнологиялар
5. Квант инженериясы
6. 3D-дизайн
7. Аэроғарыштық инженерия
14.
Келешектің мектебі қандай болмақ?Мектеп аумағы - бұл да білім беру ортасы болу керек, онда:
1. Эксперименталды құрылыс алаңдары
2. Оқу фермасы
3. Ашық аспан астындағы зертхана
4. Қала тұрғындарына ашық мектеп
5. Эмоциялар, сезімдер,іс-әрекеттер арқылы оқыту
6. Инновациялық пен маңыздылық
7. Саябақтар, бақшалар, жылыжайлар
8. Метеостанция мен планетарий
9. Ормандар, шөптер, табиғат
15.
16.
17.
18.
Әдістерді енгізу апробациясы 2017-2018 жылдарыбейресми білім беру аясында Оңтүстік Қазақстан
мемлекеттік педагогикалық университетінің 34
студенттерімен және К.Қасымұлы атындағы № 33
орта мектебінің 32 оқушыларымен эксперименталды
жұмыс жүргізілді, ол жобалар мен процестерді
басқара білу, жүйелі ойлау, көркем
шығармашылыққа қабілеттілік, ұжымдармен,
топтармен және жеке адамдармен жұмыс істей білу,
жоғары белгісіздік және міндеттер жағдайын тез
өзгерту тәртібінде жұмыс істей білу.
19.
Ұйымдастыру тренингінде ОңтүстікҚазақстан мемлекеттік педагогикалық
университетінің 34 студенттерімен және
К.Қасымұлы атындағы № 33 орта мектебінің
32 оқушыларымен STEAM арқылы жоба
тақырыбын талқылап, жұмыс топтарына
бөлінді.
20.
1жоба студенттер үшін "Ақылды жылыжай»
пәндер біріктіреді: информатика,
инженерия, математика, физика, химия, биология.
Мақсаты: жүз пайыз автоматтандырылған жылыжай
моделін құру. «Ақылды жылыжайдың» автоматты
түрде суарылып, жарықтандырылып, жылынады.
Қандай
Студенттерді
топтарға біріктіріп, олардың
әрқайсысына өздерінің жылыжайларында қандай
өсімдіктер өсіргісі келетіндерін таңдауды ұсындық.
21.
2 жоба оқушылар үшін: "Автоматты метеостанция менқоршаған орта»
Қандай пәндер біріктіреді: география, информатика, физика,
химия, еңбекке баулу, биология, математика
Мақсаты: ауа ылғалдылығы мен температурасын, көмірқышқыл
газының мөлшерін, атмосфералық қысымды анықтайтын
метеостанция мен ауа райының қоршаған ортаға әсерін зерттеу.
Оған жел жылдамдығы сенсоры қосылуы мүмкін. Метеостанция
ауаға әуе шариктерінде көтеріледі.
Жоба жұмысын мұғаліммен бірге метеостанцияның міндеттері
мен функционалын талқылайды.
3 жоба студенттер оқушыларға жүргізді:
Музыканың адам ағзасына әсерін зерттеу және оның жұмысқа
қабілеттілігі.
22.
STEAM элементтері бар сабақ жоспарын әзірлеп, сабақ жүргізді.Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
8.1D Қоректену
Күні: ___
Сынып:
Сабақтың тақырыбы
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысушылар саны:
Тістің құрылысы мен қызметі, сүт тістердің тұрақты тістерге
ауысуы. Тіс гигиенасы.
Адамның асқорыту жолдарының құрылысы. Асқорыту бездері.
Асқорыту мүшелерінің қызметі.
Осы сабақ арқылы жүзеге
8.1.2.2 Тістердің құрылысы, әртүрлі типтері мен қызметтері
асырылатын оқу мақсаттары арасындағы байланысты және тісті күту ережелерін сипаттау.
8.1.2.3 Адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері
арасындағы өзара байланысты анықтау
Сабақтың мақсаты
Барлығы:Тістің құрылысы, типтері мен қызметтері арасындағы
байланысты ажыратады
Көпшілігі: STEAM арқылы тістің моделін құрастырады, тәжірибе
жасайды.
Қатыспағандар:
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
Эксперимент қатысушыларының дағдылары мен құзыреттіліктерініңқалыптасуының бастапқы деңгейлері
Деңгейлер Төмен Ортадан орта Ортадан жоғары
төмен
жоғары
Оқушылар 6,25 % 18,75 % 53,13 % 15,63 %
6,25 %
Студенттер 2,94 % 20,59 % 44,12 % 23,53 %
8,82 %
30.
Эксперимент қатысушыларының дағдылары мен құзыреттіліктерініңқалыптасуының соңғы деңгейлері
Деңгейлер Төмен Ортадан орта
Ортадан жоғары
төмен
жоғары
Оқушылар 0 %
3,12% 9,38 % 71,88 % 15,62 %
Студенттер 0 %
0 % 8,82 % 70,59 % 20,59 %
31.
Диаграмма1. Эксперимент қатысушыларыныңқұзыреттіліктерінің қалыптасуының деңгейлері
дағдылары
мен
32.
33.
34.
1.2.
3.
4.
5.
6.
7.
Ұсыныс
Оқушыларды STEАM-ге тарту және қызықтыру, қабілетін арттыру
Жаңа білім беру саясатын жүзеге асыру үшін оқу бағдарламасына жаңа
технологияларды, ғылыми инновацияларды, математикалық үлгілеуді
дамытуға бағытталған STEАM-элементтерін енгізуді жоспарлау.
Мұғалімдердің әлеуетін және STEАM пәндерге оқыту сапасын арттыру
Мектептерде STEАM-білімін алу мүмкіндіктерін қолдау
ЖОО-мен, бизнеспен және өнеркәсіппен тиімді серіктестік қарымқатынастар орнату
Мықты деректер қорын құру.STEАM-оқытуды ұйымдастыру процессі
Оқу ортасын жобалау. Әдістемелік құралдар әзірлеу: құрамы мен
педагогикалық ұстанымдарын құру
35.
Мектептердің бағытын өзгерту: медико-биологиялық-биотехнологиялық,инженер-техникалық, биофизикалық, математика-роботтар техникалық,
ауыл шаруашылық инженериялық, аэроғарыштық инженериялық
9.
STEАM-орталықтарын ұйымдастыру үлгілерін жасау
10.
Мектеп оқушылары мен студенттерге арналған Ғылыми-техникалық
жобалық зертхана ашу
11.
Дарындылар академиясын құру
12.
Жабдықтандыруға қаражат бөлу
13.
4 дидактикалық жиынтықпен БАРЛЫҚ МЕКТЕПТЕРДІ жабдықтау:
1) микроконтроллерлер, электрондық компоненттер және модельдеу,
тәжірибе және робототехника үшін бағдарламаланатын электрондық
модульдер;
2) модельдеу және графика үшін 3D-принтер;
3) модельдеу, құрастыру және фрезерлеу үшін сандық фрезерлік станок;
4) голографиялық оқу бейнелерін жасау үшін бейне камерасы, фоны және
проекторы бар голографиялық экран