Похожие презентации:
Алгоритми і виконавці
1. Алгоритми і виконавці
4Урок 21
За новою програмою
2. Алгоритми і виконавці
Розділ 6§ 21
Алгоритми і виконавці
4
Алгоритм — це послідовність команд.
Алгоритм складається для конкретного
виконавця. Кожен виконавець має свою
систему команд.
3. Алгоритми і виконавці
Розділ 6§ 21
Алгоритми і виконавці
4
Пригадаємо деякі команди із системи команд
комп'ютерного виконавця Рудого кота.
Дія
Команда
Призначення
Рухається
Виконавець
переміщується на
10 кроків
Повертає
Виконавець
повертається у
вказаному
напрямку —
ліворуч,
праворуч, вгору,
вниз
4. Алгоритми і виконавці
Розділ 6§ 21
Алгоритми і виконавці
Дія
4
Команда
Призначення
Повертається назад
Виконавець
доходить до краю
сцени та
повертається
назад
Змінюється
Виконавець
змінює свій
розмір на ЗО
одиниць
Повторює
дії
Багаторазове
виконання
команд, які
розміщені
всередині
5. Алгоритми і виконавці
Розділ 6§ 21
Алгоритми і виконавці
Дія
Починає
виконуват
и алгоритм
4
Команда
Призначення
Після вибору
виконавці
починають
виконувати
алгоритм
Виконавши алгоритм, виконавець повинен
досягнути
поставленої
мети:
виготовити
потрібну деталь, дістатися необхідного місця,
приготувати
страву,
обчислити
значення
арифметичного виразу тощо.
6. Алгоритми і виконавці
Розділ 6§ 21
Алгоритми і виконавці
4
Подавати алгоритми
можна, послідовно
записуючи команди одну за одною. Для
зручності ми ще й нумерували їх. А можна
зобразити алгоритми у вигляді схеми, тобто
подати графічно.
7. Алгоритми і виконавці
Розділ 6§ 21
Алгоритми і виконавці
Алгоритм «Будова
слова»
Зі
схемами
тобі
доводилося працювати на
уроках української мови та
математики. Ось як можна
подати один з алгоритмів,
яким
часто
доводиться
користуватися на уроках
української мови.
4
8. Алгоритми і виконавці
Розділ 6§ 21
Алгоритми і виконавці
4
Графічне
подання
алгоритму
називають блок-схемою алгоритму.
9. Алгоритми і виконавці
Розділ 6§ 21
Алгоритми і виконавці
4
Команди
на
блок-схемі
розташовують
усередині
прямокутників.
А
стрілки,
що
з'єднують
прямокутники,
показують,
яку
команду треба виконати після якої. Початок та
кінець алгоритму позначають спеціальними
блоками.
10. Алгоритми і виконавці
Розділ 6§ 21
Алгоритми і виконавці
4
Алгоритми,
у
яких
команди
виконуються послідовно в порядку їх
запису
називають
алгоритмами
слідування.
11. Запуск програми Scratch
Розділ 6§ 21
Запуск програми
Scratch
Пуск Усі програми Scratch Scratch
3
2
1
4
4
12. Запуск програми Scratch
Розділ 6§ 21
Запуск програми
Scratch
Якщо на Робочому столі є
Scratch,
4
значок програми
то для запуску програми можна навести
вказівник на значок і двічі клацнути ліву кнопку
миші.
13. Вікно програми Scratch
Розділ 6§ 21
Вікно програми Scratch
Кнопки
керування вікном
4
Рядок заголовка
Групи
Меню
Сцена
Контейнер
14. Режими роботи
Розділ 6§ 21
Режими роботи
4
Щоб переглянути проект у повноекранному
режимі, вибери кнопку
У режим
перегляду
Запуск
програми
Зупинити
все
15. Цікавинки
Розділ 6§ 21
Цікавинки
4
Логіка (від грецьк. logos — слово, думка,
роздум, поняття) — найдавніша наука про
мислення. Народилася логіка ще в середині IV
ст. до н.е. «Батьком логіки» вважають
великого давньогрецького вченого та філософа
Аристотеля.
16. Запитання і завдання
Розділ 6§ 21
Запитання і завдання
4
1. Якими
способами
команди виконавцям?
2. Наведи
команд.
приклади
можуть
словесного
подаватися
подання
3. Наведи приклади подання команд жестами,
звуковими сигналами, світловими сигналами.
4. Наведи
приклади
виконавців
та
системи їх команд.
17.
Розділ 6§ 21
Розгадай ребус
4
Команда
18. Запитання і завдання
Розділ 6§ 21
Запитання і завдання
Розгадай ребус
Алгоритм
4
м
19. Робота в зошиті
Розділ 6§ 21
Робота в зошиті
4
Урок 21
Сторінка 42
20. Завдання 1
Розділ 6§ 21
Завдання 1
Запиши виконавців поданих команд.
Учень
Учень
Художник
4
21. Завдання 2
Розділ 6§ 21
Завдання 2
4
Визнач, чи входять дані команди до системи
команд
виконавця.
Постав
позначку
у
відповідному квадратику.
22. Завдання 3
Розділ 6§ 21
Завдання 3
4
Пригадай систему команд виконавця Олівця.
Скільки команд
виконав виконавець
Олівець? Запиши.
36 команд
23.
4.РозділРозглянь
малюнки. Підпиши їх так,
6
§ отримати
21
алгоритм збирання меду.
Вилетіти з
вулика
Зібрати нектар
Знайти квітку
Поверунитись
до вулика
щоб
4
24. Домашнє завдання
Розділ 6§ 21
Домашнє завдання
4
Проаналізувати
§ 21, ст. 104-108
25. Фізкультхвилинка
Розділ 6§ 21
Фізкультхвилинка
4
26. Правила поведінки та безпеки в комп’ютерному класі
Розділ 6§ 21
Правила поведінки та безпеки
в комп’ютерному класі
4
27. Працюємо за комп’ютером
Розділ 6§ 21
Працюємо за комп’ютером
4
Сторінка
106-107
28.
4Урок 21
За новою програмою