Чому навчає:
<
Дизайн-мислення
Те, що люди кажуть, те
Якби я мав одну годину
Пошук потреб
Принц Чарльз
Щоб отримати
Дикі ідеї
Ескіз Рольова гра
Next steps
Створіть точку зору
конкретний користувач
4.75M

Дизайн-мислення

1.

2. Чому навчає:

Підходи та методи
Отримувати натхнення
від людей
Створювати
та тестувати
Вчитися із
зворотнього зв’язку
Генерувати ідеї
Розвивати свої
дизайн-навички

3.

Що таке
дизайн-мислення?

4.

Дизайн-мислення
це метод творчого
вирішення проблем

5.

Дизайн-мислення
це спосіб робити життя/
досвід людей, для яких ви
щось створюєте краще

6.

7.

Дисципліна
дизайну прагне
створити продукт,
який є настільки
бажаним, що
люди втрачають
голову
Людина
Бізнес
бажане
життєздатне
Бізнес хотів би
бачити як продукт
генерує
надзвичайно
великі прибутки
здійсненне
Технології/ Наука/ Експертиза
Технологічна сторона прагне до того,
щоб пробукт функціонував
бездоганно

8.

Дизайн-мислення

графічний дизайн

9.

Дизайн-мислення
це спроба створити новий
бізнес / сервіс /пристрій /
сценарій / стратегію / модель

10.

“Більшість людей роблять помилку, коли
думають що дизайн - це те, як це
виглядає. Люди думають дуже
поверхнево — що дизайнерам дають
коробку і кажуть “Зробіть так, щоб це
виглядало красиво”.
Це зовсім не те, чим є дизайн. Це не
тільки те, як це виглядає - це те, як це
працює”
Стів Джобс, засновник Apple Computer

11.

12.

Дизайн-мислення спосіб знаходити і
вирішувати
проблеми інших

13.

Технології самі
по собі не є
найбільшими
підривними
інноваціями …
Проте не бути
клієнторієнтованим
зараз — найбільша
загроза будь-якому
бізнесу

14. <

<
Дизайн-мислення спосіб бачити проблему,
як
виклик

15. Дизайн-мислення

Бізнес-мислення
Проблема
Рішення
Дизайн-мислення
Зрозуміти
Проблема
Рішення

16.

Якщо ви хочете займатись
інноваціями - вам
потрібно займатися
дизайном

17.

18.

19. Те, що люди кажуть, те

що люди роблять і те що
люди кажуть що вони
роблять —дуже різні речі.
Маргарет Мід,
американська
антрополог

20.

21. Якби я мав одну годину

для вирішення
проблеми, я б витратив
55 хвилин на роздуми
про саму проблему і 5
хвилин на роздуми про
рішення
— Albert Einstein, physicist —

22. Пошук потреб

Видимі
Приховані
Сенс

23.

Подумайте про двох користувачів:
Обидва народилися в 1948, обидва чоловіки,
виросли у Великобританії, одружені, успішні
та багаті.
Обидва мають двох дітей, люблять собак і
Альпи

24. Принц Чарльз

Оззі Озборн

25.

26. Щоб отримати

хорошу ідею - вам
треба багато ідей
Linus Pauling, an American chemist,
won two Nobel Prizes

27. Дикі ідеї

Мозковий штурм
Не оцінюйте
Не перебивайте
Дикі ідеї
Головне — кількість
Надбудовуйте над ідеями Малюйте
Відпустіть
Фокусуйтесь

28.

29. Ескіз Рольова гра

Прототип
Модель
Ескіз
Бізнес-модель
Рольова гра
Сторіборд
Сценарій
поведінки
Реклама

30.

31.

32. Next steps

33.

Usability
Value

34. Створіть точку зору

Використайте цей шаблон, щоб створити
формулювання точки зору. Вона
складається з 3х компонентів:
користувач, потреба, та інсайт.
[користувач/персона] потребує [потреба]
тому що [неочікуваний інсайт]

35. конкретний користувач

Користувач: Молодь
(учень, студент)
конкретний
користувач
глибинна
потреба користувача
неочікувана знахідка
в результаті
дослідження
(прихована
потреба)

36.

37.

ЯКИМ ЧИНОМ
ЗАДОВОЛЬНИТИ ПОТРЕБУ
(ІНСАЙТ)
У ЗДОРОВІЙ ЇЖІ ШВИДКОГО
ПРИГОТУВАННЯ?
HealthyFastFood
English     Русский Правила