Похожие презентации:
Система координат у проєктах створення зображень. Інформатика. 7 клас
1.
Системакоординат7 у
проєктах
створення
зображень
2.
Розділ4§
4.2
Система координат у проєктах
створення зображень
1. Що таке система координат?
2. Що таке координатна
площина?
3. Як
визначаються
координати точки на
координатній
площині?
7
3.
БЛОКИ РУХУ4.
5.
ЕКРАН ПРОЕКТУ В SCRATCH СКЛАДАЄТЬСЯ ЗПІКСЕЛІВ – МАЛЕНЬКИХ ТОЧОК. ШИРИНА ЕКРАНУ
480 ПІКСЕЛІВ, ВИСОТА ЕКРАНУ 360 ПІКСЕЛІВ
6.
СИСТЕМА КООРДИНАТ НА СЦЕНІЩоб відобразити на
Сцені систему
координат, можна
використати
стандартне тло з
бібліотеки тла:
xy-grid,
xy-grid-20px,
xy-grid-30px
7.
В правому нижньому куті Сцени відображуються поточні координативказівника на Сцені, а в правому верхньому куті Області скриптів – поточні
координати виконавця на Сцені.
8.
ПОЧАТОК ВІДЛІКУ КООРДИНАТ – ЦЕНТР ЕКРАНУ.КОЖНІЙ ТОЧЦІ ЕКРАНУ ВІДПОВІДАЮТЬ ДВІ КООРДИНАТИ:
Х І Y.
КООРДИНАТА Х ПОКАЗУЄ, НА СКІЛЬКИ ПІКСЕЛІВ ЛІВІШЕ АБО
ПРАВІШЕ ВІД ЦЕНТРУ ЗНАХОДИТЬСЯ СПРАЙТ.
9.
10.
11.
КООРДИНАТА Y ПОКАЗУЄ, НА СКІЛЬКИПІКСЕЛІВ ВИЩЕ АБО НИЖЧЕ ВІД ЦЕНТРУ
ЗНАХОДИТЬСЯ СПРАЙТ.
12.
13.
ЗА ДОПОМОГОЮ БЛОКА ПЕРЕЙТИ ВИ МОЖЕТЕПЕРЕМІСТИТИ СПРАЙТ В БУДЬ-ЯКУ ТОЧКУ НА СЦЕНІ
Мета
14.
ВИ МОЖЕТЕ НЕЗАЛЕЖНО ЗМІНЮВАТИКООРДИНАТИ Х ТА Y СПРАЙТА
15.
КОМАНДИ РУХУ ВІДНОСНО ЦЕНТРУ СПРАЙТАМиша2
Миша1
16.
ВІДНОСНИЙ РУХЙТИ І ПОВЕРНУТИ – КОМАНДИ ВІДНОСНОГО РУХУ
Йти три кроки
Повернути
направо
Йти два кроки
17.
ВІДНОСНИЙ РУХЙТИ І ПОВЕРНУТИ – КОМАНДИ ВІДНОСНОГО РУХУ
18.
При подвійному натисканні набудь-якому з блоків, поточний
спрайт
виконає
зазначену
команду.
19.
Розділ4§
4.2
Домашнє завдання
§ 4.2,
завдання 3, 4
с.141
7
20.
Розділ4§
4.2
Працюємо за комп’ютером
c.136
Завдання 1
c.138
Завдання 2
7