1.51M
Категория: ИнформатикаИнформатика

Середовище «Scratch»

1.

4 клас
Урок № 25

2.

3.

Для роботи в онлайн-версії Скретч уведи в
адресний рядок браузера: scratch.mit.edu та
натисни команду

4.

Сцена
Команди
одного набору
(скрипти)
Набори
команд
Спрайт
(виконавець
команд)
Тут
«живуть»
усі спрайти

5.

В інформатиці подія - це дія, яка розпізнається
програмним забезпеченням та опрацьовується за
допомогою певних інструкцій. Події у середовищі
Скретч можуть відбуватися під час взаємодії
комп’ютерних об’єктів або дій користувача.
Програмування у Скретч відбувається шляхом
складання блоків команд у певну послідовність
(алгоритм). Як правило, виконання послідовності
блоків повинно розпочатися тоді, коли відбулася
певна подія.

6.

Розглянь складені коди. Назви, які події
запускають виконання команд. Поясни, як
можна керувати виконавцем у цьому проєкті.

7.

8.

Перш за все
спрайти
виконують
команди на сцені,
яка має свої
виміри.
Положення
спрайтів на сцені
вимірюється в
координатах.

9.

Першу цифру у таких записах називають
х-кооринатою, а другу у-координатою.
Наш Рудий кіт на початку проєкту
перебуває за координатами 0;0.

10.

В цій області
можна побачити,
скільки спрайтів у
проєкті, побачити
ім’я кожного
виконавця, його
розташування на
сцені (координати)
та встановлений
напрямок руху.

11.

Кожен спрайт має один або декілька
разних образів («костюмів»). Зміфнювати,
додавати та вилучати костюми можна у
вкладці «Обази»
Вилучити
образ

12.

1.
2.
3.
4.
Поясни, як складати скрипти у середовищі
Скретч.
Назви приклади подій, за якими можна
розпочати виконання скриптів у середовищі
Скретч.
Порівняй два складені скрипти.
Наведи приклади задач, для яких виконавцеві
портібно кілька образів (костюмів)

13.

Підручник
сторінки
83-88
English     Русский Правила