4.03M
Категория: ИнформатикаИнформатика

Складання власних графічних алгоритмів за програмою нової української школи

1.

2
Складання
власних
графічних
алгоритмів
За програмою нової української школи

2.

Як створювати об’єкти в Скретч
2
Багато хлопчиків і дівчаток у всьому світі створюють
свої проекти в середовищі Скретч.
І ти теж обов’язково
цього навчишся!
Рудий кіт або інший
спрайт стане для тебе
слухняним
виконавцем, якщо ти
будеш правильно
складати для нього
скрипти.

3.

Як створювати об’єкти в Скретч
Скрипти складають
із команд, які містяться
в полі команд. Для
зручності всі команди
згруповані за
призначенням.
Наприклад, команди
групи Рух керують
переміщенням спрайта.
2
Група Рух

4.

Як створювати об’єкти в Скретч
А команди групи Вигляд
допомагають змінювати
його зовнішність.
2
Група Вигляд

5.

Як створювати об’єкти в Скретч
Команди кожної групи
містяться на блокахцеглинках свого кольору.
Для складання програми
потрібні цеглинкикоманди перетягують
з поля команд у поле
скриптів і розташовують
у потрібному порядку.
2

6.

Як створювати об’єкти в Скретч
Розглянь малюнки. З’ясуй,
з’єднання
цеглинок-команд
програмування Скретч.
на
у
2
що схоже
середовищі

7.

Скарбничка цікавого
2
Популярна дитяча гра — констуктор ЛЕГО з’явилася
в 1949 році в Данії. Назва конструктора походить від
сполучення слів «leg godt». У перекладі з датської
це означає «граємо із задоволенням».

8.

Як створювати об’єкти в Скретч
Кумедний Рудий кіт
допоможе тобі створити
твою першу комп’ютерну
програму.
У Скретч програму для
виконавця називають
скриптом.
2
Скрипт

9.

Як створювати об’єкти в Скретч
Розглянемо, як створити
програму в середовищі
Скретч для переміщення
Рудого кота на 100
кроків. Для цього
1. Вибери групу команд
Рух.
2
Група Рух

10.

Як створювати об’єкти в Скретч
Продовження…
2. Перетягни команду в
поле скриптів і зміни
число 10 на 100.
2

11.

Як створювати об’єкти в Скретч
Продовження…
3. Клацни команду і
перевір результат її
виконання.
100 кроків
2

12.

Як малювати в середовищі Скретч?
На початку скрипта
потрібно розмістити
спеціальну команду.
Вона визначатиме, після
якої події запуститься
скрипт. Наприклад,
після натискання на
певний значок, клавішу
тощо.
Ці команди
розташовані в групі Події.
Група команд
Події
2

13.

Як малювати в середовищі Скретч?
Зупинити роботу скрипта
можна за допомогою
команди зупинити з групи
Керувати.
Команди групи Події і
Керувати допоможуть тобі
керувати роботою
програми.
Група команд
Керувати
2

14.

Дякую за увагу!
2
Урок 29
За новою програмою
English     Русский Правила