Похожие презентации:
Мінімальний фрагмент програми у Scratch: змінна, оператор, функція або структура
1.
2.
Мінімальний фрагментпрограми у Scratch: змінна,
оператор, функція або
структура, що керує.
Їх згруповано у 8 категорій.
Блок
3.
Об'єкт Scratch, щопов'язаний із зображенням,
набором змінних і
скриптів, які визначають
його поведінку.
Спрайт
4.
Сукупність зображень одного йтого ж об'єкту (спрайту), кожне
з яких дещо відрізняється від
попередніх (вигляд спрайту)
Образ
5.
Область, в якій дієоб'єкт (спрайт) при
виконанні програми.
Сцена
6.
Приєднані звуковіефекти й музика.
Звуки
7.
Набір послідовно сполученихрізнокольорових графічних
блоків у межах однієї події.
Стек
8.
Назвіть 8 категорій блоків9.
Натискання на задану клавішу(наприклад, пропуск), клацання
по виконавцю або по сцені,
надходження повідомлення від
іншого виконавця і т.і.
Подія
10.
Дізнаємося:що таке величина та які її властивості;
якими бувають величини;
як надати значення змінній у програмі Scratch
Навчимося:
використовувати програму Scratch для
розв’язання навчальних і життєвих задач;
cтворювати змінні та працювати
із ними у середовищі Scratch.
11.
12.
Величина – це кількісно вираженезначення властивості об’єкта.
Величини використовують в
інформатиці, математиці, фізиці,
хімії та інших науках.
13.
НАПРИКЛАД:В ІНФОРМАТИЦІ
14.
ШИРИНА І ВИСОТА ВІКНА15.
НАПРИКЛАД:У МАТЕМАТИЦІ
16.
Довжина і ширинапрямокутника
а
Площа
прямокутника
b
S=ab
Градусна міра кута
A
17.
НАПРИКЛАД:У ФІЗИЦІ
18.
Довжина шляхуЧас
Швидкість
19.
ВеличинаСтала величина
(константа)
Змінна величина
(змінна)