Karel
Karel
Karel
Karel
Karel
Karel
Karel
Пакет необхідний для роботи
Справжня робота!
Перші команди.
Методи
Перша програма
Перша програма
Перша програма
Перша програма
Перша програма
Перша програма
Перша програма
Перша програма
Перша програма
125.60K

Робот Karel

1.

Karel

2. Karel

KAREL
Почнемо вивчення Java з гри.
Гри в робота Karel.
Чому Karel.
Хто знає хто такий Karel Chapek?
Людина, що ввела термін «робот». Він був
чеський драматург, який насправді написав
п'єсу під назвою "RUR", що була про роботів.
І слово робот насправді походить від чеського
слова робота.
І ось робота названо на честь Карела.
http://lib.ru/SOCFANT/CHAPEK/rur.txt

3. Karel

KAREL
Карел це робот, який живе в дуже простому
світі.
І я покажу як з ним працювати.
Він доброзичливий, він веселий.
Давайте запустимо нашого робота.
Зараз він на заводі.
Ми його зберемо і активуємо.

4. Karel

KAREL
Карел живе в світі розділеному сіткою.
Сітка це вулиці – по горизонталі і проспекти по
вертикалі.
Це щось на зразок Карела, що живе в
Манхеттені .
Таким чином, Карел завжди знаходиться на
перетині вулиці і проспекта.
Таким чином, зараз він на розі Першої вулиці і
Першої авеню, або ми просто посилатися на
нього як 1 1,
Можете думати про начебто декартові
координати, чи не так?

5. Karel

KAREL
Карел може переміщуватися в цьому світі.
Там є купа речей, які Карел може зробити.
Він може зробити крок вперед.
Він може повернутися обличчям в різні
напрями, і він може відчувати певні речі про
свій світ.

6. Karel

KAREL
З чого складається світ Карела?
Стіни - Карел не може рухатися через стіни.
Біпери – великі алмази на карті.
Це просто деякі маркери, які знаходяться в світі.
Ви можете думати про них як про цукерки.
Насправді він може класти і забирати цукерки.
Він може тягати з собою цілий мішок цукерок.
Інколи в нього цілий мішок цукерок інколи
порожній мішок.
Але все ж мішок існує.

7. Karel

KAREL
Які питання по Карелу?

8. Karel

KAREL
Це Карел.
Це його світ.
Його світ, ми можемо зробити більше, якщо ми
хочемо.
Ми можемо змінювати стіни, розміщувати
цукерки в різних місцях.
Але ви можете робити з вашим роботом досить
складні речі.
І скоро ви побачите, що робота з Карелом
досить простий спосіб почати працювати з
Java.

9. Пакет необхідний для роботи

ПАКЕТ НЕОБХІДНИЙ ДЛЯ РОБОТИ
Давайте розберемося, що Вам потрібно для
самостійної роботи.
1. Завантажити і встановити версію Eclipse від
Станфорда.
2. Видалити існуючі версії JRE на комп’ютері і
встановити версію від Станфорда.

10. Справжня робота!

СПРАВЖНЯ РОБОТА!
Добре давайте почнемо справжню роботу.
Давайте розберемося як програмувати дії
Карела.
Як заставити цього маленького робота зробити
щось в нашому світі?

11. Перші команди.

ПЕРШІ КОМАНДИ.
Існує всього чотири прості команди які розуміє
ваш простенький робот.
Ви взнаєте всі команди за одну хвилину !
move – зробити рух на одну клітину в
напрямку в якому дивиться робот
Також Карел вміє повертатися лише наліво
turnLeft – поворот наліво на 90 градусів.
Також Карел вміє брати біпери – pickBeeper,
і класти їх putBeeper
Питання?

12. Методи

МЕТОДИ
Ітак все, що ми перерахували називається
“методи”.
Методи – це деякі інструкції які ми можемо
викликати.
І як ми бачимо Карел має реагувати на ці
методи.
Ми викликаємо методи Карел і він робить
певні дії які визначені методом.

13. Перша програма

ПЕРША ПРОГРАМА
Давайте вже щось зробимо.
Давайте подивимося на
початкову конфігурацію
світу.
Давайте напишемо
програму, що заставить
нашого робота підняти
пейджер, що знаходиться
перед ним і покласти його
в клітину 4,2.
А самому перейти в
клітину 5,2

14. Перша програма

ПЕРША ПРОГРАМА
Давайте запустимо і поексперементуємо з
програмою.

15. Перша програма

ПЕРША ПРОГРАМА
Ітак давайте напишемо нашу першу програму.
Відкриємо Eclipse
Створимо новий клас OurKarelProgram.
І напишемо необхідні команди.
Які команди нам потрібно?

16. Перша програма

ПЕРША ПРОГРАМА
move
pickBeeper
move
turnLeft
move
turnLeft
turnLeft
turnLeft
move
putBeeper
move
Що це таке?
Це алгоритм!

17. Перша програма

ПЕРША ПРОГРАМА
Для того, щоб наші команди стали методами
необхідно додати (); в кінці усіх команд.
move();
pickBeeper();
move();
turnLeft();
move();
turnLeft();
turnLeft();
turnLeft();
move();
putBeeper();
move();

18. Перша програма

ПЕРША ПРОГРАМА
Ми отримали методи.
Це все? Ми можемо запустити нашого робота?
Ні, це ще не все.
Ми маємо заключити всі ці команди в щось, що
скаже Карел :
“Карел , ти маєш виконати мої інструкції!!!”
Ми маємо написати метод run()
public void run(){
….
}
Відформатуємо код.
Це дуже важливо.

19. Перша програма

ПЕРША ПРОГРАМА
Метод run() дуже специфічний метод.
Коли Карел потрапляє в світ. Він як
новонароджений.
І він так запрограмований, що б піти, знайти
метод run() і почати виконувати інструкції з
цього файлу.
Все ми вже готові, ми вже все написали?
Ні, це ще не все…

20. Перша програма

ПЕРША ПРОГРАМА
Ми маємо отримати Карел !
Карел реалізований на Java.
Але вам не потрібно знати, щось про Java
Те, що вам потрібно знати, це те що Карел це
клас.
Карел це клас роботів. Це визначена
конкретна модель роботів які можна випускати
на заводі.
Те що ми хочемо зробити, це випустити
конкретну модель робота, дати йому інструкції
і запустити його в дію.

21. Перша програма

ПЕРША ПРОГРАМА
Для цього ми пишемо:
public class OurKarelProgram extends Karel{
}
Також ми маємо сказати де знаходиться опис
класу Karel

import stanford.karel.*;
Питання?

22.

Давайте запустимо нашого робота!

23.

Супер ми написали нашу першу програму.
English     Русский Правила