онлайн
Просмотр PPT файлов онлайн
Лучшие презентации на тему «Программирование» на украинском
фильтры
на всех языках
на русском
на украинском
на английском
на казахском
Мова розмітки гіпертексту - мова HTML
Структура, різновиди та етапи створення веб-сайтів
Мова програмування. Середовище програмування
Поняття про мову розмітки, гіпертекстовий документ та його елементи. Поняття тегу й атрибуту, теги форматування шрифтів
Мова програмування Python
Розв'язування задач методом поділу на підзадачі
Веб-сторінки. ВеБ-сайти. Етапи створення веб-сайтів
Алгоритми опрацювання табличних величин
Мови програмування
Нейронні мережі
Основи JavaScript. (Лекцiя 6)
Умовний оператор мовою програмування. Повна та скорочена форма оператора розгалуження. Урок 10
Основні команди мови SQL
Основи мови HTML
Основи мови HTML
Алгоритмізація та програмування. Поняття алгоритму. Властивості алгоритму. Форми подання алгоритму
Об’єктно-орієнтоване програмування
Робототехніка на основі Arduino
Запуск проекту «Розробка власного сайта». Урок 2
Сучасні веб-технології
Мова програмування HTML
Інженерія програмного забезпечення. (Лекція 2)
Відкриваємо секрети програмування. Анімація об’єктів. Встановлення тла
Алгоритмізація та програмування. Базові структури алгоритму
Створення Web-сторінок
Мова розмітки гіпертексту
Величини числового типу, операції над ними
Визначення ООП. Лекція 1. Об’єктно-орієнтоване програмування
Arduino (Ардуіно), платформа для швидкої розробки електронних пристроїв
JavaScript. Основи. Лекція 1
«Створення HTML- сторінок (частина 1)». Лекція 1
Структура веб-сторінок. Поняття про мову HTML
Задача лінійного програмування та методи її розв’язування(Лекція 3)
Створення ігрової програми «7 лунок» на мові програмування Java
CSS basics
Операційні системи. Керування оперативною пам'яттю в ОС Linux і Windows
Оcнови роботи в пакеті Scilab
Вступ. Історія розвитку мови програмування С++
Одновимірні масиви. Поняття масиву даних. Види масивів. (Лекція 5)
Програмування мовою С/C++
Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Алгоритмізація та програмування"
Експертні системи – частина штучного інтелекту
Імітаційне моделювання
Стилі CSS. (Лекція 4)
Мова HTML
Програмування на мові Паскаль. Частина II. Масиви
Поняття інсталяції та деінсталяції ПЗ. Практична робота №1. Інсталяція та деінсталяція програмного забезпечення. Урок №4
Python
JavaScript. Оператори. Лекція 2
Проектування програмного забезпечення
Етапи розроблення програмного забезпечення
Оператори циклу for, while, do while
Операційні системи. Реалізація файлових систем
Події. Обробник події
ВМП. Математичне програмування та дослідження операцій. Метод штучного базису М-метод. (Лекція 3)
Математичні функцій в С++
JavaScript 3. Методи і властивості
Масиви
ВПМ. Математичне програмування та дослідження операцій. Основні аналітичні властивості задач ЛП. Канонічна форма. (Лекція 2)
Мова гіпертекстової розмітки HTML (теги)
Основи веб-дизайну. Створення веб-сторінок за допомогою мови HTML
Умовні і циклічні конструкції JavaScript
ВПМ. Математичне програмування та дослідження операцій. Предмет та основні завдання математичного програмування та ДО. (Лекція1)
Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем
ВПМ. Математичне програмування та дослідження операцій. Динамічне програмування. Задача заміни устаткування. (Лекція 6)
Зв'язані списки у програмуванні
Перевантаження операторів та функцій в С++. Лекція 3. Об’єктно-орієнтоване програмування
Основні визначення мови С++
Математика в професії програміст
Вказівники та посилання. Динамічні масиви
Область застосування CSS. Способи використання в HTML документі
Операції і структури JavaScript. (Лекцiя 8)
Об'єкти, масиви, формат JSON в JavaScript
Парадигми програмування
Основи мови програмування Java. (Лекція 9)
Графічний інтерфейс користувача у мові Python
Алгоритмізація і програмування
Операційні системи. Керування введенням-виведенням
Симплекс метод розв’язання задачі лінійного програмування
Цикли мовою Python. Умовні та з лічильником. Урок №41. 8 клас
Архітектура .NET. Основи C#
Програмування мовою Visual Basic/VBA
Операційні системи. Розподілені файлові системи
Класи і структури C#
Конструктор та деструктор класу. Успадкування. Поліморфізм. Лекція 2. Об’єктно-орієнтоване програмування
Стандартизація та сертифікація інформаційних управляючих систем
Web-сервіси. Створення і розгортання простого веб-сервісу та клієнта
Виключні ситуації. Узагальнене програмування на мові Java (Generics)
Прикладне програмування. Методичні вказівки до лабораторних занять для студентів спеціальності
Моделі життєвого циклу програмних систем
Технічне завдання. ДСТУ 19.201-78 «Технічне завдання. Вимоги до змісту та оформленню»
Блоки в HTML
Програмування мікроконтролерів. Лекція 1. Базові поняття програмування мікроконтролерів. Бібліотеки CMSIS і SPL
Web-розробка FrontEnd
Об’єкт event. Обробка подій
ВПМ. Математичне програмування та дослідження операцій. Оптимізаційні задачі управління запасами. (Лекція 5)
Автоматизоване розроблення веб-сайтів. Огляд сервісів Веб 2.0
Математичне програмування. Задачі оптимізації. Задача лінійного програмування. Лекція 5
CSS (Cascading Style Sheets – каскадні таблиці стилів)
Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Мова програмування java"
«
0
1
2
3
4
5
»
English
Русский
Правила